Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Twistedille tsemppiä kuntoiluprojektiin, Mamaminionille ihanaa reissua, m-inskille erityistsempit tukalaan oloon ja kaikille ihanaa viikonloppua! ^^

Huhhuh, olipa eilinen raskas päivä. En tiennyt että ihmiseen mahtuu niin paljon kyyneliä. Viime yö meni valvoessa ja pyöriessä, ja just kun sain unta niin kuopus heräsi eikä mun nukkumisesta tullut enää mitään. Silmät punaisena ja turvonneena olisi pitänyt lähteä esikoisen kevätkirkkoon, mutta onneksi mies sanoi että hän menee ja mä voin jäädä lepäämään vielä :Heartred jospa nyt alkaisi suru helpottaa kun sai ton toisiksi pahimman päivän alta pois.

Minskille tsemppiä erityisen paljon :Heartred

Mites pikkuvarpaat?

Ja muut raskaana olevat? Millaiset olot?

Vielä yhtenä kappaleena:(

Tiistaina seuraava neuvola. Jos uni ongelmat jatkuu viel sillo ni neukku soittaa ja jouduttaa äippäpoli aikaa et sais jo ens viikolle..

Zeni<3 hali!
Tässähän tämä, ei mitään oloja rv 23+4:)
Siirillä nousu mpr rokotteesta nyt kuume, huomenna ois siskon pojan ristiäiset... toivon että menee päivässä ohi!
Esikon eskari loppu tänään ja se ois nyt sit kesäloma :D
seksiä oli vihdoinkin eilen... sais toi mies olla kyl enempi kiinnostunut hommasta, panetus maximus;)
M-inskille voimia unettomuuteen, alkais nyt pikkunen tulemaan...

Ei varmaa paljoa vaatis kun lähtis syntymää mut kun ei vaa jaksa tehä mitää ja ulkona on nuo miljoonat verenimijät. :( kohta jaksa varmaa synnyttääkkään kun väsyttää vaa ja siltikään ei saa nukuttua..

Esikko päätti ekaluokan kunnialla läpi. :D tunnin juhla oli kyl ihan tuskaa olla kun ei ollu selkänojaa. :(

Täällä rv11. Viikko sitten loppui pahoinvointi ja eilen oli ällöttävä olo koko päivän ja illalla oksensin ekaa kertaa. Nyt alko ällöttävä olo tälle päivää. Ollaan nyt etelässä. Tämä kuumuus huoh.

Muska ihanaa reissua sinne, kuumuudesta huolimatta!
Me täällä kärvistellään edelleen kuumeessa:(kevyttä 39 asteen kuumetta...

Meille syntyy näillä näkymillä loppuviikosta meidän juniori. :) to käynnistysaika.. jos en olis univeloissa ni hyppisin riemusta. Mut oli ihanaa et lääkäri kerrankin kuunteli ja katto kokonaisuutta eikä vain Radia ja viikkoja..

Meille syntyy näillä näkymillä loppuviikosta meidän juniori. :) to käynnistysaika.. jos en olis univeloissa ni hyppisin riemusta. Mut oli ihanaa et lääkäri kerrankin kuunteli ja katto kokonaisuutta eikä vain Radia ja viikkoja..

Mahtavaa:D jännittäviä aikoja;)
Mä kävin äsken haistelemassa vauvaa, ihanaa siskon poikaa jolla ikää hurjat 3 viikkoa! Hän on niin pieni ja ihana<3 mikä vauva kuume iskikään;)

Onneks sulla on kuumeeseen lääke jo pitkällä tulossa. :)

Itsekkin nään joka paikas vaan niitä pieniä nyyttejä. :) täl paikkakunnal tosi paljon syntyy nyt vauvoja.. neuvola tänää sanokin et ei meinaa riittää ajat kun nii paljo pakko pitää hätävara aikoja syntyville. :D

Täälläkin kaikki hyvin, ei oo mitään kummempia vaivoja vielä vaikka maha kasvaa kokoajan vaan isommaks :) maitoo on tihkunu tippoja jo, ihmettelin että ajoissa tulee! Nyt vasta 19+4 menossa. Aika tuntuu menevän ihan todella nopeesti, ihan varmasti lokakuukin tulee ihan just.

Täälläkin kaikki hyvin, ei oo mitään kummempia vaivoja vielä vaikka maha kasvaa kokoajan vaan isommaks :) maitoo on tihkunu tippoja jo, ihmettelin että ajoissa tulee! Nyt vasta 19+4 menossa. Aika tuntuu menevän ihan todella nopeesti, ihan varmasti lokakuukin tulee ihan just.

On kyllä ajoissa noussu maito sulla:) mulla ei vieläkään tule maitoa kun vaan ”lypsämällä” :D nyt kumminkin 38+1

Dep jospa enteilis onnistuvaa imetystä mikäli imettää haluat:) mulla tuu tisseistä yhtään mitään, edes ”lypsämällä”... kyllähän toi vielä ennättää;)
Niin ja Dep ootpa sä jo pitkällä;) mulla tänään poksu jo 24...
Jaksaajaksaa:p

Mäkin mietin mitä pikkuvarpaille kuuluu!

Ja joo, ajoissa alko maitoo tihkumaan (onneks vielä ihan vaan tippoja ja vaan jos vahingossa painan rintaa tietystä kohtaa), mut ei toi kai varsinaisesti oo sitä maitoo mitä sit tulee kun kunnolla nousee, vaan sitä ternimaitoo vai mitä se on :shy:

Takaisin