Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä, älä huoli, Suomessa on terveydenhuolto superluokkaa, maailman parhainta. Jos jotain tapahtuu, sä oot ihan pian turvallisilla viikoilla! Nyt rennosti, kaikki stressi on huonosta ja Google pois! Se ok viimeinen virhe et googlettaa. Aina on joku joka menettää jonkun syyn takia ja sit olettaa et itselle käy samoin vaikka tosiasiassa kaikki tulee menee hyvin :) Mä rukoilen sun ja vauvan puolesta et loppuun asti kaikki menee hyvin ja teiän poika syntyy terveenä ja hyvinvoivana <3

Anna aikaa itselle että saa t stressiä purettua ja keskity kaikkeen hyvään :)

Meillä on miehellä leikattu kireä esinahka 6v ja kuopuksella on hyvin todennäköisesti sama edessä koska Esa Nahka ei liiku sitten minnekään. Neuvolalääkäri sanoi et lapsi venyttää itse minkä venyttää ja tilannetta seurataan. Ja kakka pestään pippelistä kyllä mut vauvoilta ei nahkaa tarvi venyttää, taaperon kohdalla voi tilanne olla toinen, katotaan mitä tulee kun mennään 1,5v lääkärille :)

Ja tosiaan pippelit on erilaisia siinä missä pojat muutenki, niin eiköhän kaikki oo yksilöllisiä omien vehkeiden kans ^^

Kyfi020 onnea vielä, oon kyllä kade pahoinvoinnistakin!

Mulla ne vaan menkat jatkuu, mies tuskaisena oottaa koska pääsee taas panee :D no, hyvää kannattaa oottaa, se tokas eilen illalla :D

Mitä teän Helatorstaihin kuuluu? Meil on isot pojat isällään ja pienen kans ajateltiin pestä auto sisältä ja ulkoa :P

Kiitos tsempeistä:) kaipa sitä vaan pitäis osata olla ilman huolen häivää ja ottaa päivä kerrallaan! Ja nyt kun masun syrjään koskee niin diagnosoin itselleni istukan irtoamaa vaikka syynä taitaa vaan olla masun väänteet kun kakan kaa hiukan pulmaa :D voi mun elämä!
Mies lähtee tänään töihin ja me vietetään tyttöjen kaa vapaata ja tietysti nautitaan auringosta siinäpä meidän suunnitelmat;) eli ei tehä mitään!

Meillä kans mies ihan normaalisti töissä eli neitien kans ulkoillaan. Ajatttelin että lähdetään iltapäivällä puistoon ja vaikka jätskille..:)

Mä tuskailen täällä kun en pääse ulos ollenkaan ku allergiat pahenee samantien sietämättömiks kun poistun talosta. Sit lisäks tulee kirje työkkäriltä että pitää tehdä selvityspyyntö siitä että oonko tehny suunnitelman mukaan - hakenu harjotteluja baareista. Hain kyllä mut eivät ota näin kesää vasten kun tulee kesätyöntekijät. Kiva olla työttömänä niin että nyt just ronkitaan mun tietoja, kun oon tällasessa välitilassa - kukaan ei ota raskauden takia töihin, enkä pääse vielä äitiyslomallekaan. Yritä tässä sit olla ressaamatta.

Nyt vaan "nautiskelet" raskaudesta äippä! Jätkä selvästi halusi teille tulla, niin kyllä se sieltä tuleekin ♡ Google on kamala, mutta minkäs teet..

Aurinko, lämpö, kiireettömyys<3 Siiri nukkumassa etupihalla varjossa ja me 4 isomman kaa takapihalla, mä vaan makaan ja poju paukuttaa menemään ja tytöt touhuilee omiaan! Ah, kesä:)

Juu kerrottiin ja esikko oli kovin epäuskoinen että äidin masussa on pippeli! Nauro ja rallatti että äidin massussa on makkarapylly:D kovin ovat miettineet pippelin ja pimpin eroja ja pojalle nimiä:) pinkie pie ja Samu on kuulemma hyvät :D
Eli innoissaan odottavat veljeä:)

Äippä x5 Ei vitsi nauroin tuolle makkarapyllylle :D
Ja aika hyviä nimiehdotuksia, täältä yksi ääni pinkie pie:lle :D

Ja uskon kyllä että kaikki menee hyvin, vallimaisesta istukasta huolimatta. Suomi on sellainen maa että täällä kaikki riskit otetaan vakavasti ja mielummin pelataan varman päälle kuin myöhemmin jossitellaan, ja siksi sitä ollaankin maailman ykkösiä terveydenhuolto asioissa :)
Mietin että miten ton vallimaisuuden voi nähdä ultrassa, huomasitko äippä itse ruudusta että istukka on erilainen kuin aiemmin?

Noi pikku poikien.pippelin seisotus jutut on niin hämmentäviä,kun 3v toteaa rehvakkaasti,et katos miten iso pippeli mulla on:laughing025 kyllä se maailma isoimmat luulot oman.pippelin suuruudesta korjaa:laughing001

Mamaminion ihan samalta se mun mielestä näytti mut en kyllä hirveästi oo aikasemmin tai nytkään siihen kiinnittänyt huomiota:D nyt on vissiin pakko kattoo tai pyytää että näyttävät sen istukan synnytyksen jälkeen... pakosti alkaa miettimään tota meidän neiti numeroa 3 kun hän on syntynyt rv 38 ja painoi 2,6kg että oliko hänen aikaan sama ongelma? Hän oli myöskin ns sokeri vauva...
en voi väittää etteikö tämä asia vaivaa mua ihan pirukseen:/
Pikku varpaat, voi sinua:( koitahan parantua... <3 meilläkin Siiri alkanut seisoskelemaan ilman tukea ja kohta varmaan jo kävelee kun tänään yritti ottaa askeleen ilman tukea mutta naamalleen meni:/ vauva vuos alkaa olla meillä jo taputeltu... paitsi että kohtahan se alkaa jo uudestaan :D

Ai niin mun mies... hohhoijaa! Hän sitten tänään mietiskeli että jos vielä vilpertin jälkeen yritettäisiin vielä yhtä että jos saataisiin pojulle pikku veli:o HELL NO!!! Olen hyvin suuresti sitä mieltä että mä en koske siihen tai edes katso siihen päin enneku jollekin on tehty steri:D
Kauheita se puhuu tämmöisellä krooniselle vauva kuumeiselle o.O

Takaisin