• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa vaan ja mitä kaikkea täälä onkaan tapahtunut...onnea plussasta ja äippä pojasta jes niin arvasin....tuota kehkokuumeessa oon ja sain luvan kirjottaa kuulumiset joten ootte kyllä mielessä kovasti...heti ku vauvan keuhkot on kypsyneet niin hän saapuu maailmaan jokunen viikko toki vielä riippuu vähän tilanteesta....

Voih ei pikkuvarpaat:( voimia sinulle toipumiseen! Kohta hän on jo täällä ja sinä pääset raskaudesta... jaksu hali<3

Kiva kun kaikki muut tietää että mitä mallia meille tulossa ja itsellä oo käryäkään :D

Toivottavasti en nyt sano tökerösti tai ketään ärsyttäen (se ei ole tarkoitus), mutta kun luin teidän suuren suuresta menetyksestä Äippä, niin mulle tuli tosi vahvasti tunne, että poika teille vielä tulee. Että vaikka olitte jo muuta päättäneet, niin näin oli tarkoitus. Eikä asialla ole mitään tekemistä sen kanssa, että "pitäisi olla molempia sukupuolia" :D Hassua :)

Menninkäinen juu en pahalla ottanut:) kaipa sitä kaikella on tarkoitus... hän tosiaan päätti meille tulla hiukan yllätyksenä, pääseepähän kokemaan että millaista se poikien kasvatus on;)

Jaksuhali pikkuvarpaat! <3

Mitä muuten isäntä tuumas äippä? Vaikka hänellekkin toisijainen asia varmasti sukupuoli mutta kun kaveri tulee "naislaumaan" niin..:grin

Kiitos kaikille...mulla kävi sama mielessä ku menninkäisellä...toisaalta haikeeta kun kohta ohi mut toisaalta helpotus kaikkiin näihin oloihin kumpa nyt paranis tästä ennen synnytystä ja tämä kääntyis oikeinpäin

:signs001 mä oon niin tumpelo,etten osaa puhelimesta tota hiton kuvaa tähän pistää:yuck:
Vähän puskista joo,kun olin jo prosessoinu,ettei tärppää niin ei tärppää ja nyt yritän tajuta,et oikeestio_Omeille tulee vauva:dummy:
:sorry: nyyh ja niisk...:sad010 wau....

Tosi hienoa! :) Lähetä mulle joku plussa puhuri nyt kans..:D
Nyt oon kyllä niin huonomuistinen, anteeksi, mutta kuinka mones ja onko teillä kumpaa sukupuolta ennestään? :)

Jaksuhali pikkuvarpaat! <3

Mitä muuten isäntä tuumas äippä? Vaikka hänellekkin toisijainen asia varmasti sukupuoli mutta kun kaveri tulee "naislaumaan" niin..:grin
Se vaan vaan hihitteli ja totes että hartaudella tätä harjoiteltiin:D hirveästi kerritty juttelemaan ku se lähti aika nopeasti töihin ultran jälkeen:/ mut uskoisin sen innoissaan olevan, saa hiukan tukee tähän akkojen kalkatukseen;)
Itsestään selväähän se on että oli se vauva tyttö tai poika sen ja sama, kuhan on terve:)
Ymmärrän myös sen kaipuun mikä miehellä varmaan ollu ku mulla on mun tyttäret joiden kaa tehä tyttöjen juttuja ja miehellä ei oo oikein ketään jonka kaa tehä ”äijien” juttuja joten varmasti kun vilpertti (ihan vaan teko nimi) vähän kasvaa niin on isänsä matkassa autoa tms remppamaassa;)
Mut kyllä musta on outoa!!! Poika!! Omg:D mun oma pikku poika <3
Pakko kysyä, se pippeli, miten se pestään? Ei mitään havaintoa :D

Kyfi kyllä se joskus päähän iskostuu ;) paljon toivon vauvaliimaa sinne siun masun suuntaan:)

Pakko kysyä, se pippeli, miten se pestään? Ei mitään havaintoa :D

En voinu olla nauramatta:D Mä oon miettiny ihan samaa tytön kohdalla:D et miten niiltä pestään kakat:)

Mut siis ihan vaan pestään:D ei oo mitään sääntöä, tai mitä pitäs varoa. :)

Itseä pelotti esikoisesta esinahan tulehdus ja se kun sitä pitää sit vanhemmilla lapsilla löysytellä jos on kireän olonen :D ( näistä en tiennyt ennen kun poika oli 6kk)

Toki onhan se eri asia onko tyttö vai poika. ( ihan vaippa on vähä erilail laitettava ettei tuu ohivuotoja) :) mut kyl se menee opetteluks jokakerta, joka lapsi on omanlaisensa kumminki;)

Mulla tullu nyt täys tympääntyminen tähä raskauteen.. poika potkii kylkiluita ja muutenki venyttelee paljon itseään ja olo alkaa olee tukala. Lisäks hänellä on jatkuvasti nyt hikka. :( ärsyttävän tuntusta.. lisäks paineentunne tuol alakerras on jo jotain ihan järkyttävää.. :( ei voi seisoo yhtään ku tulee tunne et koko vauva putoo viel ulos sielt:(

Voih m-inski noi loppu metrit on kyl... tympeitä! Koeta jaksaa, kohta odotus palkitaan:) Voih kun tuntiskin liikkeet... sillon tällön paukuttaa menemään muutaman kerran, siinä se:/

Ihan samaa mie mietin äippä, kun kuultiin et onkin poika tulossa kolmen tytön jälkeen:)

Tosta esinahan venyttelystä en oo kuullu mitään, pakko kysyy kuinka se tapahtuu?

Siis joo meillä joka pojalla on lääkäri 2-3v sanonu et vois vähä venytel esinahkaa niin ei jää sit aikuisena kireäksi.. ja tapahtuu ihan siis suihkussa / saunassa esinahkaa varovasti vetämällä taakseppäin sen mitä antaa helposti periks ei saa missää nimes vetää kokonaa terskaa esiin koska sit voi revetä. :( mut Mä oon ihan harvakseltaan yrittäny saada terskan päätä esiin:D ( poikia kun itse pissattanu puskaan tai pessy suihkus)

Ihan sekin että esinahan alus / terska kun tulehtuu ni se on jo enemmän kun inhottava vaiva. (Se et pissaa aina ”esinahan alle” eikä suoraan ulos kasvattaa tulehtumis riskiä vaikka ei oo yleinen vaiva lapsilla.)

Nyt tuntuu tosi oudolta toiminnalta kun kirjotan mut tiedän et se vaan helpottaa lapsen aikuisikää jos ei oo liika kireä, saati jos joutus leikkauttaa esinahkaa ettei tee kipeää. :(

Takaisin