Äippä, älä huoli, Suomessa on terveydenhuolto superluokkaa, maailman parhainta. Jos jotain tapahtuu, sä oot ihan pian turvallisilla viikoilla! Nyt rennosti, kaikki stressi on huonosta ja Google pois! Se ok viimeinen virhe et googlettaa. Aina on joku joka menettää jonkun syyn takia ja sit olettaa et itselle käy samoin vaikka tosiasiassa kaikki tulee menee hyvin :) Mä rukoilen sun ja vauvan puolesta et loppuun asti kaikki menee hyvin ja teiän poika syntyy terveenä ja hyvinvoivana <3
Anna aikaa itselle että saa t stressiä purettua ja keskity kaikkeen hyvään :)
Meillä on miehellä leikattu kireä esinahka 6v ja kuopuksella on hyvin todennäköisesti sama edessä koska Esa Nahka ei liiku sitten minnekään. Neuvolalääkäri sanoi et lapsi venyttää itse minkä venyttää ja tilannetta seurataan. Ja kakka pestään pippelistä kyllä mut vauvoilta ei nahkaa tarvi venyttää, taaperon kohdalla voi tilanne olla toinen, katotaan mitä tulee kun mennään 1,5v lääkärille :)
Ja tosiaan pippelit on erilaisia siinä missä pojat muutenki, niin eiköhän kaikki oo yksilöllisiä omien vehkeiden kans ^^
Kyfi020 onnea vielä, oon kyllä kade pahoinvoinnistakin!
Mulla ne vaan menkat jatkuu, mies tuskaisena oottaa koska pääsee taas panee :D no, hyvää kannattaa oottaa, se tokas eilen illalla :D
Mitä teän Helatorstaihin kuuluu? Meil on isot pojat isällään ja pienen kans ajateltiin pestä auto sisältä ja ulkoa :P