• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vauuuu ihanaa paljon onneee! Ja siis poika!! Kui jännää :D
Vallimainen istukka?? En mäkään oo koskaan kuullu..

Miettikää, miten lujasti se pikkumies halusi päästä teidän prinsessaparven joukkoon :) ♡

Vallimainen istukka mullekin täysin uusi juttu!

Mä oon yleensä kertonu tuttavapiirille ajoissa nyt tuntuu,etten kerro kellekkään...mut pahasti näyttää,et :sick009:sick006 vielä paljastaa....

Nonni Äippä, nyt pitää alkaa suunnittelee sit sitä seittemättä :hilarious: Ei vaan, onnea poikalupauksesta :Heartbigred Pienet pojat on niiiiiiiin :love017 Ihan mahtavaa sakkia! Pienet tytötkin on tietysti :Heartpink Mitä toi vallimainen istukka tarkoittaa?

Onnea Kyfille plussasta :Heartred! Tääkö tuli ihan puskista?

Täällä alkaa elämä voittaa, eilen oli ensimmäinen terve päivä! Niinhän siinä kävi, että mä ja Nelonen oltiin pahimmassa kunnossa. Mä olin melkein 5vrk ihan kokonaan pois pelistä, aina kun vähän jaksoin, niin desinfioin mökkiä. Onneksi miehellä oli ensin kaksi päivää saikkua ja sit 3 vapaata, niin se sai olla vastuussa jo terveistä lapsista.

Oi äippä, onnea pojasta! Varmaan hienoo saada vielä yks poika tyttöjen keskelle <3 mä jännään oisko täällä tulossa tyttö (ru 12.6.), kun mulla on neljä veljee niin en tiedä mitään tytöistä :hilarious: itekin olin kaukana prinsessasta.

Tuun tänne huuteleen äipälle onnea poika lupauksesta! :Heartblue ootkin ollut mielessä, ja oon miettinyt kumpi teille mahtaa tulla :rolleyes:
Lueskelen tätä teidän ketjua aina, vaikken itse taida kuulua "suurperhe kuumeilijoihin", tai ehkä vähän kuumeilen, mutten sit kummiskaan.. :p

Onnea äippä pojasta, on se ihmeellistä kun tyttöjen jälkeen tulee poika, siis se tunne et onko tää nyt oikeesti meidän:) Näin siis itselle ainakin kävi kun poika syntyi:)

Ihan mahtavaa kyllä päästä seuraamaan tätä nyt, miten ajatukset alkaa taipua siihen poikaan ja muutenkin fiiliksiä! :)

Ihanaa Zeni, että ollaan voiton puolella. Ei käy kateeksi tommonen kevyt pikku tauti :O

Kyfille onnea:)
Zenille mahtavaa että siellä aletaan olla kunnossa, olihan teillä pöpö:o
Joo tota vallimaista istukkaa edes aikasemmin tutkittu mitenkään... vasta 2 viikkoo Porvoossa! Ja tarkottaen että siinä istukassa on reunat paksummat ja haluavat siks vaan seurata että jätkä (kylläpä kuulostaa oudolta:D )kasvaa hyvin :) muuten se vaikuta mitään raskauden kulkuun mitenkään;)

Takaisin