• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainiin. Mulla oli kaks päivää turvotus, kuvotus, huimaus, päänsärky ja jomotti alamahaa. Sit tuli tunne. Mä oon raskaana. Ihan varma olin. Tänään hain testin ja menin vessaan tekee sitä. Pissasin kuppiin ja istuin pöntöllä ja kastoin tikun sinne.. No.. Arvatkaa mitä :D vittu samalla hetkellä lorahti veret pönttöön. Ihan kuin vittuillakseen niinkun ois sialta kurkku viilletty auki. Ja just kun olin jo dipannut sen tikun sinne kuseen. Ärsytti ihan sika paljon. Ei tullu toista viivaa. Tosin siitä verimäärästä ei tarvinnu epäillä et ois ollut kiinnittymisvuotoo :D Hahahaa :D niin on sit mun menkkaoireet nykyään kuin raskausoireet :D fuck u too world :D

Kuinkas monella ryhmässä oli aktiivinen yritys päällä? :) Että kelle voitais odottaa seuraavaksi plussaa ja vauvaa 2019 :Heartred

Niin joo, ja ei mustakaan synttäreillä tarvii erikseen mitään kaverilahjoja. Just jos on jotain ongintaa, askartelua tms ja siitä jotain saa, niin se riittää
Tää on kyl aika jännä että yleensä kaikki vanhemmat sanoo ettei tarvi olla mitään kaverilahjoja erikseen. No miksiköhän niitä sitten on? Iskeekö viime hetkillä vanhempiin epävarmuus, ei haluta ottaa riskiä että tässä nyt jotenkin "huonommalta" näytetään toistan silmissä? Vai mikä.
Meillä ei kaveri synttäreitä oo vielä järjestetty. Varmaan ekat on sitten kun esikoinen täyttää 7 v ekalla luokalla syyskuussa. Nyt vasta 4 v.

Ainiin. Mulla oli kaks päivää turvotus, kuvotus, huimaus, päänsärky ja jomotti alamahaa. Sit tuli tunne. Mä oon raskaana. Ihan varma olin. Tänään hain testin ja menin vessaan tekee sitä. Pissasin kuppiin ja istuin pöntöllä ja kastoin tikun sinne.. No.. Arvatkaa mitä :D vittu samalla hetkellä lorahti veret pönttöön. Ihan kuin vittuillakseen niinkun ois sialta kurkku viilletty auki. Ja just kun olin jo dipannut sen tikun sinne kuseen. Ärsytti ihan sika paljon. Ei tullu toista viivaa. Tosin siitä verimäärästä ei tarvinnu epäillä et ois ollut kiinnittymisvuotoo :D Hahahaa :D niin on sit mun menkkaoireet nykyään kuin raskausoireet :D fuck u too world :D

Mulla ennen viimesintä raskautta oli jopa pahoinvointia oireena ennen menkkoja. Oli vähän ärsyttävää kun yritettiin ja joka kuukausi oli ”raskausoireet” ja kuitenkin menkat alko.

Sandy / 34v / lapset -13, -14 ja -16 / neljäs LA 09/18

Huli / 33v / lapset -11, -13, -14 ja -17 / haaveissa viides

Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18

Muska / 41v / 4 lasta / yrityksessä viides

Äippä x5 / 30v / lapset -11, -13, -14, -15 ja -17 / LA 09/18

Menninkäinen27 / 31v / lapset -16 ja -17 / haaveissa kolmas

Twisted / 30 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa, mies hankaa vastaan

Zeni / 33 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / / kuudes pilkkeenä silmäkulmassa, kierrot ei vielä alkanut ja miehen suostuttelu kesken

pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18

Remppana/43/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa/ eka kierto kierukan poiston jälkeen

Pötti24/27v/lapset -14,-15 ja -17/neljäs toiveissa

M-inski/27v/lapset -10, -12 ja -14 / LA 06/-18

Oluwatobi/32v/lapset 3/10, 6/12, 1/15 ja 1/18/viides (ja siitä eteenpäin) haaveissa, vielä nautitaan vauvasta ja suostutellaan miestä)

Mamaminion/32/ Lapset -09, -11, -14, -17 / LA 01/19

Me on vanhempien kesken sovittu ettei tartte kaverilahjoja antaa, jos on askarteluja yms, niin ne on riittävät. Helppo tietty nyt ollu, kun on ollu tutut vanhemmat eskariluokalla, mut ens vuonna kun menee eri kouluun ja luokkakaverit muuttuu, niin voi olla vaikeempaa. Mut jotenkin musta on hassua et miks vieraat pitää myös lahjoa? Eikö se lahja kuulu vain synttärisankarille? Onkohan tää jostain jenkkilästä levinny tapa? :)

Näillä näkymin mies saa vakisopimuksen kesäkuun alusta, joten jos hyvin menee niin kesällä vois alkaa yritys( kun vain mies ei muuta mieltään, en oo kyllä nyt muutamaan viikkoon puhunu vauvasta, antaa nyt vähän aikaa asian olla, niin ei kyllästy miun vauvahöpötykseen:))

Lisäsim itseni tohon listaan minkä löysin muutama sivu takaperin :)

Kiitokset hei kaikki vinkeistänne.omaan tilanteeseni <3
Aion ottaa kaikki käyttöön!!!
Eli ensin nyt hieman odottelen että viikkoja kerttt ja annan miehen ja itseni sulatella asiaa (mulle on muutenkin ominaista pelätä keskenmenoa koko ajan mitä enemmän on raskauksia takana)
Sitten odotan rauhallista hetkeä, eli varmaankin miehen vapaapäivä ja jos päivä sujuu hyvin niin illalla sitten jahka lapset nukkuu niin otan asian puheeksi (saa ehdottaa rentoa avausta, kuinka lähteä juuri tästä asiasta puhumaan nimim. Aivoni eivät toimi :D )
Ja jos mies vaihtaa puheenaihetta niin lyön kovat tiskiin ja sanon tiukasti että kyllä nyt tästä vaan pitää hieman jutella että molemmat ollaan samassa veneessä ja yhtä "syyllisiä" tähän onnelliseen vahinkoon :+ )

Twisted no jo on reilupeli kerho sielläkin :/ kun luin tota sun viestiä niin olin ihan varma että sieltä tulee et oot raskaana :( mut sentään menkat alko;)
Täällä poksuu tänään puoliväli ja huomenna ultra, iiks!!!

Voi ei Twisted! :( Mäkin olin varma että sieltä tulee että kaksi viivaa piirtyi..;D

Sandy, meillä olis tjottailut menossa mut varsinaista yritysyritystä ei ole vielä. Toivottavasti vauva vuodelle 2019 suotaisiin! ❤

Jes, huomenna saadaan kuulla äipän ultrakuulumisia..:)

Mitähän nenäsumutetta voi käyttää raskaana? Koivupöly vetää mut niin tukkoon, etten kahteen yöhön oo saanu nukuttua muutamaa tuntia enempää..

No niin, pahasta mielestä toivottu. Olin eilen ihan masismartta kun tajusin että ei vauvaa. Kyllähän mä sen oikeasti tiedän kun pillereitä syön mutta kun on se tunne että vauva on tulossa niin tippuu sitä sillon kyllä. Mut ei mitään enää haittaa. Haluan mieluummin oikeasti kerrankin yrittää sit vauvaa, tikuttaa ovista jne piinailla <3

Deb, mä oon käyttänyt Otrivinia pahempaan flunssaan kun ei happi oo kulkenut mihinkään suuntaan. Se ei periaatteessa oo sallittua koska supistaa verisuonia mut mulle sanoi lääkäri et se supistaa vaan paikallisesti. Mutta jos meet lääkärille niin se voi kirjoittaa sulle Nasonexia tarvittaessa, se ainakin on sallittua :) Mut jos et uskalla ite käyttää, älä mun ohjeesta Otrivinia käytä, niin nenäkannu on kaikkein paras, mutta joudut huuhtelee sillä ainakin 5 kertaa päivässä et alkaa toimiin :)

Deb, mä oon käyttänyt Otrivinia pahempaan flunssaan kun ei happi oo kulkenut mihinkään suuntaan. Se ei periaatteessa oo sallittua koska supistaa verisuonia mut mulle sanoi lääkäri et se supistaa vaan paikallisesti. Mutta jos meet lääkärille niin se voi kirjoittaa sulle Nasonexia tarvittaessa, se ainakin on sallittua :) Mut jos et uskalla ite käyttää, älä mun ohjeesta Otrivinia käytä, niin nenäkannu on kaikkein paras, mutta joudut huuhtelee sillä ainakin 5 kertaa päivässä et alkaa toimiin :)

Mä en tota nenäkannua oo ikinä käyttäny, enkä haluu kyllä vieläkään kokeilla.. oon mä niin epätoivonen että voisin ees iltasin vähän otrivinia ruiskuttaa et sais nukuttua, kaikella järjellä just kun se toimii paikallisesti.. on vissiin sellasia suolavesisumutteitakin, mitkä on turvallisia, voisin ensin kokeilla sellasta.

Mäkin käyttänyt otrivinia ja samaa mullekin lääkäri sanonut ku mitä Twistedille :) mut tosiaan jos Dep yhtään epäilyttää niin otappa neuvolaan yhteyttä jos vaikka neuvola lääkäri kirjottais sulle virtuaalireseptin;)
Nenäkannua mäkin käyttänyt mut jos röörit niin tukossa että mikään kierrä niin sit saattaa olla haaste saada sitä vettäkään kiertämään :/

Neuvolassa lääkäri ainoostaan maanantaisin paikalla, en siis sieltä saa viikkoon vielä mitään :/

Ei kai A-tippoja saa? Mulle ainakin farmaseutti kielsi ne koska sisältää A-vitamiinia. Mut joo, merisuolasumute ja vicks voide, sit keittistipat ja otrimer ainakin on mitä kannattaa ekana yrittää :) Otrimer on sumutettava keittis

Taidan pyytää miestä tuomaan apteekista otrimerin ja otrivinin, ensin kokeilla tota lääkkeetöntä ja jos ei toimi ni sit otrivinia illalla ennen nukkumaanmenoo. Tosin mulle kerrottiin että lääkäri sanonu jollekin että tässä kohtaa raskautta voi aika surutta käyttää nenäsumutteita.

Takaisin