• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Twisted, kuinka kurjaa :( Se on jännä, että vaikka ei aktiivista yritystä ole, niin jokainen bongattu ovulaatio ja kuukautisten alkaminen tuntuu aina menetetyltä tilaisuudelta.

Äippä, HUOMENNA!!! Voi ääk. Toivottavasti pienellä kaikki hyvin siellä. Ja miksei olisi :)

Mamaminionille tsempit miehen kanssa jutusteluun! Mä jotenkin uskon, että kyllä se siitä varmasti pääsee sinuiksi asian kanssa. Eikö hän kuitenkin reagoinut aika rauhassa uutiseen? Me ei kakkosen plussatestin jälkeen puhuttu muutamaan viikkoon asiasta juurikaan. Tai no tavallaan, kun luultiin siinä, että kesken meni. Ar-ultrassa olikin sitten positiivinen ylläri. Mutta muuten ei juurikaan keskusteltu. Vaikka oli toivottu juttu, niin oli se aika yllätys, kun tärppäsi niin äkkiä ja piti vähän sulatella, kun oltiin vielä edellisestäkin vauvantulosta ihan pää pyörällä :)

Taidan pyytää miestä tuomaan apteekista otrimerin ja otrivinin, ensin kokeilla tota lääkkeetöntä ja jos ei toimi ni sit otrivinia illalla ennen nukkumaanmenoo. Tosin mulle kerrottiin että lääkäri sanonu jollekin että tässä kohtaa raskautta voi aika surutta käyttää nenäsumutteita.

Täältä sivusta huutelen :)
Mä oon kakarasta asti ollut poskiontelovaivainen ja ne on leikattukin. Aina kun vähänkin flunssa lähenee tai siitepölyt vaivaa niin poskiontelot niin tukossa että tuntuu että pää räjähtää. Mulle lääkäri on sanonut että apteekin tavallisia nuhasuihkeita voi ihan huoletta käyttää pahimpaan tukkoisuuteen, samaa sanoivat apteekissa. Itellä nyt menossa rv 28+0 ja nyt taas muutamana päivänä on ollut ihan pakko suihkia naso-ratiopharmia. Ei pysty muuten oleen.

Jos lääke asiat mietityttää kannattaa soittaa teratologiseen tietopalveluun.

Menninkäinen-ihana toi sun kuva!!!
Täällä taas ja ajatukset:schocked028
Olin jo jotenki prosrssoinu,et luku täys,yli 6v yritetty...mut nyt en oo tästä olosta kyl.yhtään varma:sad010

Tsemppiä Äippä ultraan!

Onko teillä tapana hakea jotain tulevalle pienelle ultran jälkeen? Mä kävin meillä ostamassa lapsille kotiutumisvaatteet, kun sukupuoli selvisi :)

Muokattu viimeksi:
Onnea Kyfi020!

Äipälle tsemppiä! Tuuhan heti kertoo mitä siellä näkyi <3

Mä oon käynyt aina rakenneultran jälkeen ostaa jonku vaatteen sukupuolen mukaan ^^

Me ollaan kans ekan lapsen jälkeen ostettu joki pehmolelu tulevalle ru:n jälkeen.
Sekä tehty sukupuolen paljastus -kakku :D
Ollaan nimittäin lapsille kerrottu raskaudesta vasta ru:n jälkeen ja juhlistettu sitä sitten kakulla joka kertoo kumpi tulossa. Isommat lapset olleet fiiliksissä aina <3

Takaisin