Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä teen välillä sen verran enemmän niin tarvii ku pakkasesta napata:) mukavaa välillä päästä helpommalla!

Mä oon todennu et meillä on sillon riisipuuropäivä tai lihaperunalaatikko päivä (mies tekee meillä tietyt ruuat aina)

Toivottavasti Twisted otit ton mun heiton vauvauutisista huumorilla...<3

Meillä mennään kans päivällinen "pakastimen aarteilla." :) Kyllä sitä välillä täytyy helpottaa arkea jotenkin, tossa hellan ääressä saa aikaansa viettää ihan riittävästi silti..:joyful:

Tottakai otin! <3 Ja tottakai itse sitä toivon mutta en usko miehen lämpenevän vauvalle silti vaikka seksiä on ja muutenkin menee hyvin :) Hän on niin rationalisti ja järkeilee kaiken :)

Joo, periaatteessa evoluutioteoria vois pitää paikkaansa jos sillä että me ollaan hedelmällisiä. Mun äitillä on 4 lasta ja on saanut 3 km/ku. Mummolla 11 lasta, isän puolelta vain mummolla 3 lasta, mutta mummolla ja papalla sisaruksia. Eli suku on iso. Jos se hedelmällisyysgeeni on se mitä evoluutio haluaa meidän jatkavan. Sairauksia on sit yksittäisiä täällä kans, syöpää parilla ollut äidin puolelta, mut syövän saaminen on niin tuurista kiinni että en jaksa enää uskoa sen "perinnöllisyyteen" kun nykyään suurin osa syövän aiheuttajasta on elintavat :) Ei kannata pelätä kasvaimia ja syöpää, ei kannata murehtia etukäteen asiaa joka ei välttämättä ees koskaan tapahdu <3

Pikkuvarpaat, toivotaan et sun olo helpottaa pian <3

Meillä mennään tosiaan raflaan tänään, saa nähä, osaako meän taapero käyttäytyä ollenkaan, harvoin käydään lasten kans kunnolla ulkona syömässä :)

Huli, mä olin aikoinaan päikyssä harjassa niin oli luksusta ostaa omaan rasiaan aina joku isompi satsi ruokaa kolmella eurolla ja pakastaa se. Usein syötiin niin että lämmitin sitä sit vaikka ens viikolla :P

Tein myös raskaustestin ajatuksella, nyt se ehkäisy on pettänyt, mut ei ollu ei :D :rolleyes: :rolleyes:

Ainiin ja joo kaksosuus periytyy äidin puolelta ja meillä kans on hyppinyt yhden sukupolven yli, meän äidin olleen kaksonen, mutta meistä lapsista kukaan ei ainakaan vielä oo saanut kaksosia :D

Joo, mä hyödynnän kyllä tota etuutta huolella, aina kun käyn töissä niin otan jotain ruokaa sieltä kotiin. Pakastimeen asti en vielä oo saanu laitettua, kun kummasti löytyy syöjiä.( Ja oon niitä mitkä ei meillä oikein mee, niin lahjottanu miehen huonompi osasille kavereille, joilla ei aina raha riitä safkaan) Ja noi ruuat on sellasia mitä en lähtis ees pakastaa :)

Ihana että annatte miehen kaverille. Me annettiin kans kissanruokia jne mitä ei käytetty miehen kaverille vielä kun ne oli tekemisissä. Ja mies anto sille vanhoja tietokonekamoja kun päivitti omiaan kun ei se pystynyt ite ostaa mitään :)

Meillä oli pidempi tie ensimmäisen lapsen kanssa tosiaan ja toinen taas yksien menkkojen jälkeen heti. Jotenkin uskon, että vielä on lisääkin lapsia mahdollista saada, mutta toki tiedostan, ettei se ole varmaa. Tekemällä tehtiin yli viisi vuotta ennen ainuttakaan plussatestiä. Mutta ehkä kaikella oli tarkoituksensa. Sillä välin sai kokea monia sellaisia asioita, jotka lapsellisena olisi jäänyt kokematta. Vaikkakin rankkaa, joskus ylivoimaisen rankkaa aikaa se oli, sitä en kiellä. Äitiys kun on ollut mun suurin haave aina ja siinä uskossa oltiin, että ilman lapsia jäädään. Vauvauutiset lähipiirissä oli välillä pahempia ja välillä vähän vähemmän, mutta mitään huonoa en kellekään toivonut. Mutta kyllä toi aika arpensa jätti.

Soittivat äsken poliisista ja kyselivät tarkennuksia siihen tekemääni rikosilmoitukseen. Oikeesti näin nopeesti alkoivat tutkia, kun luin et jos on ns. Kiireetön tapaus niin muutamasta päivästä 2 viikkoon alkaa tutkinta. Mut hyvä näin, saa tään asian päätökseen mahdollisimman pian :)

Hyvä et alkaa tapahtuu sen asian suhteen Huli! Toivotaan et saat rahat takaisin jossain välissä :)

Mä en usko et rahoja saan takas, mut pääasia et ei muita ainakaan huijaa.

Huli, meidän autosta pöllittiin renkaat/vanteet suoraan auton alta ja siinä kesti muutama kk enneku poliisilta tuli päätös että tapausta turha tutkia kun ei todistajia tms... sillon Espoossa oli muitakin keltä oli parkkipaikalta pöllitty renkaat... epäilivät joitain virolaisia mut kun ei todisteita niin minkäs teet:( noh osittais korvaus tuli vakuutus yhtiöstä mutta ei koko korvausta:( vähänkö harmitti!
Mut hyvä että sun juttuun tartuttu noin nopeasti :)

Ihmiset on niin törkeitä!

Täällä pyörii ties monesko koneellinen. Lakana ja vaatepyykkiä vino pino viime yön jäljiltä, arvaatte ehkä syyn :D :rolleyes:

Ainoa että jos se joskus maksaa ulosoton kautta velkojaan niin silloin, mut sen rulianssin saaminen pyörii on vuosien homma tollasilta pikkurikollista. Kun ekana maksellaan sakkoja ym valtiolle ja sit vasta tulee yksityissaatavat. Vastasiko se koskaan sun viesteihin sen jälkeen kun laitoit rahan?

Menninkäinen, meilläkin kesti tän ensimmäisen alulle saamisessa 3 vuotta. Oli kyllä tuskan ja hien takana! Mutta ymmärrän täysin ton, kun sanoit että siinä ehti kokee paljon asioita mitä lapsellisena ei enää ehdi. Mäkin oon aina halunnu olla äiti, aina halunnu perheen. Nyt sellanen vihdoin tulossa <3

Se on ihanaa <3 Jos olisin silloin luullessani, ettei meille lapsia suoda tiennyt, mistä olen jäämässä paitsi, niin tuskin olisin pysynyt järjissäni. Lapset on ihan mieletön lahja :)

Takaisin