Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai että, täällä on kans yks superhedelmällinen nainen vaikka mä sain lähes lapsettomuusdiagnoosin. Tulin 19v raskaaksi vaikka söin pillereitä, mut sit kun lopetin pillerit niin ei vuosiin mitään. Sit kun alko kunnon yritys niin toka kierrosta. Keskimmäinen tosiaan one hit wonder, ei ees menkkoja edellisen synnytyksen jäljiltä kun imetin ja hän päätti tulla. Kuopus on tullut kun yhden oviksen aikoihin huumassa jäi kortsu pois :D

Nyt vedän tunnollisesti minipillereitä, mut tunnistan kyllä ovulaation ja kerran saanut tikkuun lähes plussan. Että sitä se ei estä. Oon miehelle sanonut että minipillerit on paskin ehkäisy mitä tiedän ja toivon välillä ehkäisyn pettävän ja siitä tulis onnellinen yllätys mut tottakai olis hienompaa et se mies oikeasti ehdottaa vielä vauvaa :)

Ja seksiputki senkin jatkuu, mies oli heti saunan jälkeen kiinni takapuolessa! Mä näin jo sen ilmeestä saunassa vaikka se ei sanonut mitään :D sit se kävi vielä yöllä heittää sen porukat junalle kun ne lähti Kanarialle ja tuli sen jälkeen ihan lusikkaan ja hali siinä ja suukotteli niskaan <3 nyt katsellaan pienimmän kans kaksin piirrettyjä ja aletaan aamupalalle, onpa rauhallista! Ja Pirkanmaalla paistaa aurinko! <3 aivan mahtavaa lauantaita kaikille!
Illalla vien lapsen ja miehen ulos syömään ja ehdotan miehelle elokuvaa, sit haen hierontaöljyn ja hieron sen hartiat kun se on niin jumissa :P

Twisted kuulostaa mahtovalta...joo lapset on tullu läpi monen ehkäisyn mut kai ne on ollu tarkoitus tulla ja hyvä niin vaikka nyt tuntuukin et kuinka kauan kestän....yllä ku herää siihen het ei saa henkiä ja mittaan paineet jotka on 190/100 ja mies valmiina et joko mennään huh

Ei vitsit twisted teiän kanssa :hilarious:

Voi pikkuvarpaat :sad001 jokohan ne kohta ottaa sut kokonaan osastolle :sour:

Muakin toisinaan ahdistaa saada lapset "kerrasta" alkuun, kun tiedän lähipiiristä useammankin pitkään toivoneen ja hoitojen kautta lapsen saaneita :sad001 ja mun pitäis olla muka vaikea saada lapsia nuorena sairastetun syömihäiriön ja endon takia... kaikki muut paitsi kolmonen on saanu alkunsa 1-3 kierrosta, ja eka ja nelonen on ylläreitä.

Twisted te ootte ihania<3 nauttikaa tosta hyvästä buugista;) voisipa se rantautua tännekin:p
Täälläkin paistaa aurinko ihanasti, lounaan jälkeen pihalle ja Siiri rattaisiin päikkäreille...
pikku varpaat, luulen kanssa et sun saattaisi olla kohtpuoleen hyvä osastolla sen verran hurjalta kuulostaa:( vaikka vaikeetahan se sulle ois kun pikkasia niin kovin monta... koitahan jaksaa, ei enää kauaa että saat pikkusen syliin <3
Zeni muakin välillä nolottaa kun nää vauvat tulee vaan ja samalla sisko joutuu tekemään hirveän homman että saa edes yhden (odottaa nyt toista ja sekin työn takana)...
Mun tarvii kun vilkasta mieheen ja poks vaan:/

Pikkuvarpaat voi ei.. ehkä olis hyvä päästä osastolle ees tarkistettavaksi.. luulis että olis jo ottanu osastolle. :(

Kyllä minun mielestä kans pikkuvarpaat pitäis osastolle ottaa et saa olon paremmaks, rr alkaa olla vaarallisen korkea jo! Onko sulla sitä pissaa katsottu? Vitsi kun voisin auttaa jotenkin :( Ainakin rukoilen isompaa Herraa et jos se vaan auttaisi sun olon kanssa <3

Jännää miten tuntemattomista ihmisistä tulee jollain tapaa tuttuja ja niitä miettii välillä!

Joo, mä oon kans joskus pohtinut et tuntuu epäreilulta et oon tullu helpolla raskaaksi ja muilla ei meinaa alkaa raskaus ollenkaan tai ei ala ollenkaan mut mä koitan uskoa siihen että jokainen joka äidiksi tai vanhemmaksi haluaa kyllä tulee tavalla tai toisella. Geeneille ei pysty välttämättä tekemään mitään, siis jos lapsettomuus on geeneissä mutta ehkä mä itse sen verran uskovainen oon, että kaikella on joku tarkoitus. Tai ei kaikella ehkä, mutta isolla osalla asioista vois olla tarkoitus. Oon miettinyt tässä evoluutiota. Voiko mun geenit olla niin hyvät että evoluutio haluaa näiden jatkuvan? Meillä ei oo suvussa muuta kuin korkeaa verenpainetta ja kaikki joilla sitä on polttaa tupakkaa että ihan itse aiheutettua. Hmm, no, nää on mun pohditoja, mutta oon tullut siihen tulokseen että vaikka mä en ois tullu helpolla raskaaksi, niin se ei vaikuttaisi muiden raskautumiseen.

Ja mun tai teidänkään lapset ei keneltäkään muulta pois <3 Varmasti lapsettomilta tän ketjun näkeminen tuntuu pahalta ja kun me näitä pohditaan mutta mun on helpompi olla kun uskon että näin on tarkoitettu :)

Ääh.. mää en oo kerenny mukaan keskusteluun ollenkaan.. tykäiilly ja naureskellu tein jutuille. Paitsi tietty pikkuvarpaat, voi ei! :sad001 Kumpa ottaisivat osastolle...

Vitsit miten hedelmöllistä porukkaa! Me ollaan joku välimuoto tässä asiassa. Yksi kemiallinen ollu ehkäisystä huolimatta, siittäkään ei olis tietoa jos tämä hätähousu olis vaan ollu testaamatta. Tuli vaan sellanen fiilis että testaampas piruuttani.. Meillä siis eka saanu alkunsa heti pillereiden lopettamisen jälkeen ja seuraavat 3.kierrosta pillereiden lopettamisesta. Ovistikkuihin ei oo tarvinnu kajota vielä kertaakaan... Nyt kun sanon ääneen ni kai tämä 4. joudutaan oikein yrittään..:grin
Mulla myös kavereita jotka monta vuotta yrittäneet mutta vauvaa ei vaan kuulu eikä näy. He on onneks ottaneet mun vauvauutiseni aina hyvin vaikka ite vähän jännittänyt kertomista. Meillä oli muuten tällä kolmannella kaveri kohdussa joka meni sitten kesken.. onks teillä muilla alkanu kaksosraskautena taikka saanut kaksosia? Mites toi todennäköisyys kaksosiin muuten, äidin vai isän puolelta?

Mun käsittääkseni kaksosuus periytyy, jos on periytyäkseen, niin äidin puolelta. Meillä ei oo tuplia, kolmosella saattoi olla kaveri alussa, mutta mitään sellaista ei ole virallisesti todettu. Mulla oli vaan vuotoja alussa, mutta nehän voi johtua mistä tahansa muustakin.

Mäkin oon Twisted miettinyt evoluutiota tässä, mutta mun on TOSI vaikea uskoa omien geenien "ylivertaisuuteen". Ei mullakaan suvussa ole juuri vakavia sairauksia (nivelreuma ja kilpirauhasen vajaatoiminta) ja vanhuksetkin on kuolleet ihan vaan vanhuuteen liki 100 vuotiaina, pl. mun vaari joka kuoli auto onnettomuudessa reilu 70 vuotiaana. Miehen puolella on paljon syöpiä, altzheimeria, verenpainetta jne jne jne. Ehkä meillä on vaan yhteensopivat geenit, mun suku on Karjalasta ja miehen suku Pohjois-Pohjanmaalta, niin ei ainakaan kovin läheistä sukua olla :grin

Ei kyl meidänkään geenit mitenkään yliverrot oo...mun puolella on syöpää, dementiaa, sydän ja aivo ongelmia ja miehen puolella silmä,kolesteroli ja mielenterveyden ongelmia... mä itse oon pohjois-Savosta ja mies Kymenlaaksosta joten ei mitään sukuyhteyksiä pitäis olla, kaipa meidän geenit vaan sopii hyvin yhteen tai sit perinyt mun mummon lisääntymis lahjan(hänellä 9lasta) :D
Mäkin käsittänyt että kaksosuus periytyy äidin puolelta mutta ei sekään ihan satavarmaa oo että jos kaksosia suvussa että itse niitä saa... esim mä, mulla on kaksosveljet(ja serkkuja äidin puolelta) ja meillä oo yhtä ainutta tuplaa:p

Vaikka mistä sitä tietää että mistä alkuviikojen krampit ja vuodot johtuneet... joita siis ollut joka raskaudessa:o

Saa nähdäkauanko antavat olla kotona täälä on vain niin täynnä tällä hetkellä synnärin puolen osastot että eivät sinne varmaan siks ota etei lisää ressiä....meillä on kaksosia kummallakin puolen mut ei meille tullu yhtään et sehän voi hyppiä vaikka kuinka monen sukupolven yli

^eihän se nyt mikään teko syy että niin täynnä että ei mahdu vaikka sanoisin että sulle vois olla hyvä päästä tarkkailun alle... voimia sulle joka tapuksessa<3
Olipa pihalla lämmin, ihana kevät:) Siiri nukkuu edelleen ja muut saa hetken katsella piirettyjä, itse makaan sohvalla:p
Tänään ”keräilysarja” päivällinen joten pääsee senkin osalta ihan vaan lämmityksellä, jos pistää koht lapsoset salaatin tekoon niin saa senkin ajan käyttää paremmin (lue lusmuten) :D

Meillä on suvussa molemmin puolin mun sukua kaksosia paljon mut meillä on suvussa myös molemmin puolin hypänny kaksoset aina yhden sukupolven yli... ( on aika pitkältä ajalta tutkittu kun isohko suku muutenkin (ainakin miehen mielestä))

Meillä myös sairauksia suvussa vaikka muille jakaa.. :( mut ei voi mitään niillä on mentävä elämä mitä syntymästä saa.. itsellä on jo jos jonkun näköistä pikkukremppaa kehossa ja pään sisäl vähä isompia ongelmia mutta kaikki on hoidettavia onneks. :) itseä ehkä nyt ahdistaa syövät ja kasvaimet mitä on suvussa paljon.. (oma isä ja hänen 3 siskoaan on samaa kasvaintyyppiä kantanu) nytkin jännitetään tuleeko meidän pienelle ristiäiset ennen mun mummon hautajaisia..

Myös miehen suvussa on paljon sairauksia. :(

Joo eihän se saiskaan ollu syy mut näyttää et on tai sit ne ei vaan halua sinne lisää sakkia????!!!!no pienet nukkuu ulkona ja taidan pistää hetkeksi vaakaan eihän työ tekemällä lopu....

Mie kans helpotin useemman päivän ruokien tekoa ja ostin työpaikalta valmiit safkat:) On jotain hyötyä siitä kun käy töissä ruokia valmistavassa yrityksessä.

Takaisin