Ai että, täällä on kans yks superhedelmällinen nainen vaikka mä sain lähes lapsettomuusdiagnoosin. Tulin 19v raskaaksi vaikka söin pillereitä, mut sit kun lopetin pillerit niin ei vuosiin mitään. Sit kun alko kunnon yritys niin toka kierrosta. Keskimmäinen tosiaan one hit wonder, ei ees menkkoja edellisen synnytyksen jäljiltä kun imetin ja hän päätti tulla. Kuopus on tullut kun yhden oviksen aikoihin huumassa jäi kortsu pois :D
Nyt vedän tunnollisesti minipillereitä, mut tunnistan kyllä ovulaation ja kerran saanut tikkuun lähes plussan. Että sitä se ei estä. Oon miehelle sanonut että minipillerit on paskin ehkäisy mitä tiedän ja toivon välillä ehkäisyn pettävän ja siitä tulis onnellinen yllätys mut tottakai olis hienompaa et se mies oikeasti ehdottaa vielä vauvaa :)
Nyt vedän tunnollisesti minipillereitä, mut tunnistan kyllä ovulaation ja kerran saanut tikkuun lähes plussan. Että sitä se ei estä. Oon miehelle sanonut että minipillerit on paskin ehkäisy mitä tiedän ja toivon välillä ehkäisyn pettävän ja siitä tulis onnellinen yllätys mut tottakai olis hienompaa et se mies oikeasti ehdottaa vielä vauvaa :)