Tottakai otin! <3 Ja tottakai itse sitä toivon mutta en usko miehen lämpenevän vauvalle silti vaikka seksiä on ja muutenkin menee hyvin :) Hän on niin rationalisti ja järkeilee kaiken :)
Joo, periaatteessa evoluutioteoria vois pitää paikkaansa jos sillä että me ollaan hedelmällisiä. Mun äitillä on 4 lasta ja on saanut 3 km/ku. Mummolla 11 lasta, isän puolelta vain mummolla 3 lasta, mutta mummolla ja papalla sisaruksia. Eli suku on iso. Jos se hedelmällisyysgeeni on se mitä evoluutio haluaa meidän jatkavan. Sairauksia on sit yksittäisiä täällä kans, syöpää parilla ollut äidin puolelta, mut syövän saaminen on niin tuurista kiinni että en jaksa enää uskoa sen "perinnöllisyyteen" kun nykyään suurin osa syövän aiheuttajasta on elintavat :) Ei kannata pelätä kasvaimia ja syöpää, ei kannata murehtia etukäteen asiaa joka ei välttämättä ees koskaan tapahdu <3
Pikkuvarpaat, toivotaan et sun olo helpottaa pian <3
Meillä mennään tosiaan raflaan tänään, saa nähä, osaako meän taapero käyttäytyä ollenkaan, harvoin käydään lasten kans kunnolla ulkona syömässä :)
Huli, mä olin aikoinaan päikyssä harjassa niin oli luksusta ostaa omaan rasiaan aina joku isompi satsi ruokaa kolmella eurolla ja pakastaa se. Usein syötiin niin että lämmitin sitä sit vaikka ens viikolla :P