Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä siis mietti väitti että mies joka pihtaa pihtaa sen takia että ei jaksa äitejä jotka valittaa :D no, sillä on välillä kärkkäät mielipiteet mut meän kohdalla se pitää paikkaansa koska mä oon valittanut välillä ja paljon. Ja aiheesta sekä ilman aihetta. Väsymystä ja tätä arkea. Mut oon vaan huomannu et ei se muutu valittamalla muuta kuin huonompaan. Ei tipu läheisyyttä tai seksiä eikä yhteistä aikaa. Ja onhan se helppoa vinkua kun seinät kaatuu päälle mut kun ei se tuo helpotusta siihen :D tää on siis mun kokemus :D tänään on taaperon kans palanut sata kertaa kaali mut ei auta kun hammasta purra. Kohta lähetään heittää isot pojat ja sit saako hengähtää :D

Äitejä tai naisia. Se puhui myös naisista eikä pelkästään äideistä :D enkä kyllä muista puhuiko se ihan pihtaamisesta mut you got the point :D on jokaisella miehellä ja naisella varmasti omat syyt haluttomuuteen jos sellaista on mutta meillä syy on tuo. Mies on sellainen ylipositiivinen aina ja se välillä vituttaa itseä kun haluaisin senkin joskus valittavan ihan vaan siks etten ois aina se pahis täällä :D mut ei, se ei valita :D

M-inski taas? Tää uusin sai meillä alun ihan puskista... ”siittokuusssa” oli tasan kerran seksiä ja noh, kuinkas siinä kävikään :D
Dep meilläkin oli tosi vilkas seksi elämä joka muuttu (muistaakseni) kolmosen odotus aikaan kun halut multa katoa jonnekin ja nyt vasta palas;)
Zeni, pikaista paranemista sinne! Arvatkaas kuinka monta kertaa meidän hommat on keskeytetty... mies yleensä nukahtaa ja homma tyssää siihen:(
Twistedille edelleen kade... miehellä koko viikonloppu töitä ja ens viikko yövuoroo... kovin tylsää! Nauttikaa ”vapaasta” viikonlopusta;) kyllä se osaa vapaa olla jos joskus erehtyy olemaan vaan 1(tai jopa 2) vaan kotona:p

Joo mulla on käytännössä kaikki 4 ollu enemmän tai vähemmän vahinkoja. :D
Esikoinen tuli yhdestä kerrasta ja itsellä ei muistikuvia yöstä.. keskimmäinen tuli pillereiden läpi 3kk oltii seurusteltu miehen kans..
tää kuopus tuli niin et kierukka tulehtu ja otettii pois ja sit pitää olla se 2kk rauhoittumista kohdulle. Sit oli 3 kk menos ja lääkäriin varattu aika kuukautisten alkuun uude kierukan laittoon mutta eipä niitä tullu ku oli 3 matkalla jo... tää viiminen oli vähä niin ja näin kun mulla ei hormoniehkäsy toimi siis e-pillerit pettäny 2 ekan lapse kohdalla ja kierukat tulehtuu.. kumit puhkeilee kun mulla on arpi tuol synnytyskanavas joka kuulemma voi hiertää kumit puhki.. (esikoisen synnytyksestä repeämä)

Mullahan viime keväänä kumin kans tuli raskaus mut se jouduttii abortoimaan kun mun lääkitykset sellaisia et ei saa yhtään raskaus-aikana syödä. Kesällä oli varhainen keskenmeno. Ja nyt kun tämä ilmoitti tulostaan (ehkäisy-yrityksistä huolimatta) ni päädyttiin nyt pitämään tämä ja toivotti parasta mut miehen mielestä on viiminen..

Juu, koska sit ois uusien vaikea päästä mukaan ja sit niitä tulis pilvin pimein kun kaikille pitäis antaa joten ymmärrän :)

Sinänsä harmi, kun ei täällä kaikkea viitsi jakaa. Mutta ihan ymmärrettävää!

Sulla on aika hurja tausta raskauksien suhteen m-inski! :D Mä toisaalta toivon onnellista vahinkoa, niin ei tarvitsisi tehdä päätöksiä itse :P

Mulla on kaks onnellista vahinkoa, tai mä kutsun yllätyslapsiksi heitä ja se on ollut hienompi tunne plussata entä suunniteltu, en osaa sanoa miks :D

Tai tottakai esikoisen plussaaminen oli hienoa mut jotenkin osasin sitä odottaa enemmän :)

Kattooko täällä porukka realitya? Esim bachelor tai ti suomi? :D

Sinänsä harmi, kun ei täällä kaikkea viitsi jakaa. Mutta ihan ymmärrettävää!

Sulla on aika hurja tausta raskauksien suhteen m-inski! :D Mä toisaalta toivon onnellista vahinkoa, niin ei tarvitsisi tehdä päätöksiä itse :P

No joo... mut minkäs teet.. :D jokanen lapsi yhtä rakas oli tullu miten vaan.. :D mulla itsellä on ollu vauvakuume kyl jo päällä -11 vuodesta mut mies ei oo ehtiny kuumetta saamaa kun luonto hoitanu tehtävän.. mun kuumeilu on ollu lievää vielä kun pojat on ilmottanu tulostaan..

Meillä tosiaan enemmänkin ongelma se et ei ehdi suunnitella tai kypsytellä ajatusta lapsesta kun mun keho hylkii ehkäsyä. :( mut siks ehkä meillä onkin noita useamman kuukausien kuivia kausia kun pelko siitä et taas tulee Kinder vauva on miehel aika kova.. toki itsekkin sitä pelkää omalla tavallaan mut enemmänkin miehen puolesta..

Meidän on vaan pakko nyt miettii lopullisempaa ehkäsyä mulle jos päädytään siihen et tää on se viiminen masuasukki.. :( itsellä nyt jo heräilee ajatus et ehkä viel yks tän jälkeen mut aika näyttää..

Mun sisko on kysyny multa jo kertaalleen et tuunko raskaaks joka kerta kun nään alastoman miehen? :D

Tää on vaikeeta jotenki itelle kun ympärillä lapsettomuutta ja itse olen se toinen ääripää.. :(

En oo muuten tänä kautena kattonu.. :D mies seuraa selviytyjiä niin sitätulee katottuu ite kans sivussa:) muuten ei kyl yhteistä katottavaa löydy:D

Twisted mä oon se meidän optimisti positiivisuus ja mies sit enempi negatiivinen pessimisti... meinaa ajoittain siepata kun murnuttaa joutavia:/ mut osaan kyllä nalkutuksen jalon taidon ;)
Meillä ei realityä katella, mut BB ja ensimmäiset selviytyjät oli ihan hauskoja aikanaan:)
M-inski mä ainakin raskauden miehen himokkaasta katseesta :D vitsi vitsi...
Meilläkin täällä pari ”vahinkoa”, yks sai alkunsa ennenku synnytyksen jälkeen edes menkat alko, toinen tuli pillereistä huolimatta ja nyt sit tää ”one hit wonder”:D
Kaikki kyllä enemmän kun rakkaita ja en yhtään antas pois mut en voi väittää etteikö olis hetken vaatinut sulatella uutta tulokasta... varmaan siihen kun päästään steriin niin sekin menee ihan reisille tms ja tullaan siitä huolimatta raskaaksi:D

Joo ennyie uskaltaisi strelisaatioon luottaa.. useampi serkku kun sekin pettäny. :D mulla on taustat sellaiset et saan kohdunpoiston sit ku oon itse siihen valmis.. sen luulis ehkäisevä. :D

Mä tiedän kans usemman sterilisaation jälkeen alkunsa saaneen lapsen :) jopa yhdet kaksoset:wink

Minä en koske mieheen enää ikuna... en ees kato sen suuntaan ja pesen sen bokserit eri koneessa:D

Takaisin