Suurperhe kuumeilijat

Mulla tuli kans esikoisesta pahoinvointiaaltoja ja huimausta aikaisin. Rinnat paisui ja särki. Palelin sikana ja siitä aloin ehkä toivoa plussaa. Tuli myös vuotoa siinä ”kiinnittymisen aikaan” vaikka mulla oli vahvat lääkkeet hoitojen takia. Tosin vuosin sitten rv12 aika hulppeasti :sorry:
Sitten hoitokierrot oli jokainen omanlainen, tuli pahaaoloa ja kuvotusta ja itkuisuutta ja väsymystä ja vaikka ja mitä mutta negaa silti.
Sit kakkosen plussakierrossa ei ollu muuta oiretta kuin alkionsiirrosta 7.pvnä kovia kipuja, repäisyjä ja semmosta. Ei mitää muuta. Ei pahaa oloa ja tissit oli luttanat ennenkuin myöhemmin alkoi turvota.
Samoin siinä luomuraskaudessa imetyksen aikana oli kans niitä repiviä kipuja ja kipeää oloa ja maha paisui jäädäkseen turvoksiin. Negakierroissa maha oli littana aina aamuisin eikä tullu niitä kovia repiviä kipuja. Menkkakivut kyllä ja siitä myös vuoto sitten ajastaan.
Tämä luomukolmosylläri alkoi epäilyttää siinä kohtaa kun olin kipee ja kuumeinen olo jäi ”päälle” vaikka räkätauti loppui ja samoin tuli toi tuttu mahan pömppö jota ei saanu pois vaikka miten veti mahaa sisään aamulla. Menkat ei ollu edes myöhässä (mut vuotokaan ei alkanu dpo7-8 kuten aina) kun sit testasin keskellä päivää selkeen haamun.
 
Toivotaan että se olisi hyvä merkki sharmander:happy: mä imetin myös yötä päivää kun plussasin tästä kolmannesta. Ei ollut mitään oireita, muuta kun seesteinen olo ja dpo 12 tein testin joka oli plussa, edellisenä päivänä tiesin että plussa tulee kun kahvia keitin miehelle nenästä kiinni pitäen kun haisi niin pahalle. Mies samaan aikaan sohvalla söi jotain ja sanoi että ootkohan sä raskaana kun mullekin tulee näitä mielitekoja:grin se oli ihan friikkiä :wink
 
Oireista. Mulla on ollu kaikki raskaudet oireettomia alusta. Jossain vaiheessa vaan närästys tullut. Kuopuksesta vaan tiesin olevani raskaana, tein testin ja se oli plussa.

Nyt kun mietin oireita niin joka raskaudesta on iskeny aina alussa nuha tai kuume ja nyt on kuumeinen olo ja kurkku kipee. Toivotaan et tää on se oikea oire :)
 
Miehen pyynnöstä perjantaina tehtiin digi. Maha on myös ollut "kipeä". Arka. Perjantai-iltana velloi mahassa ja oli turvonnut olo. Paljon enemmän tuntuu raskaalta entä viimeksi. Jotenkin sellainen oikea oli :) Ja pissattaa jatkuvasti :D
 

Liitteet

  • IMG_20190919_152540.jpg
    IMG_20190919_152540.jpg
    34.9 KB · Katsottu: 217
Joudun vaan tekee vielä varmaan sata liuskatestiä kunnes oon lopettanut panikoimosen ettei tääki mee kesken :S

Mites muut raskaana olevat? Onko millainen vointi? :)
 
Tänään rv14+0 :Heartred pahin olo taitaa olla ohitse. Eilen pystyin oikein leipää syömään ja hampaiden pesukin onnistui hyvin. Viimmeksi oksentanut viimme sunnuntaina, toivottavasti se jäi viimmeiseksi kerraksi :rolleyes: semmosta pientä etovaa oloa on kyllä vieläkin, ja yökkään varmasti jos satun näkemään tai haistamaan jotain epämiellyttävää :yuck: mutta selvästi parempaan päin :happy:
Välillä oon ollut tuntevani liikehdintää vatsassa, ja perjantaina neuvolassa sanottiin, että voi olla hyvinkin mahdollista uudelleensynnyttäjän tuntea jo tässä vaiheessa liikkeitä. Mutta sitten kun kuunneltiin sydänääniä ja vauva siellä melskas niin en kyllä tuntenut mitään o_O eli mun tuntemukset ollut varmaan vain ilmaa tai lihaskramppeja tm :hilarious:
En malttaisi odottaa liikkeiden tuntemista :love017
 
Tänään rv14+0 :Heartred pahin olo taitaa olla ohitse. Eilen pystyin oikein leipää syömään ja hampaiden pesukin onnistui hyvin. Viimmeksi oksentanut viimme sunnuntaina, toivottavasti se jäi viimmeiseksi kerraksi :rolleyes: semmosta pientä etovaa oloa on kyllä vieläkin, ja yökkään varmasti jos satun näkemään tai haistamaan jotain epämiellyttävää :yuck: mutta selvästi parempaan päin :happy:
Välillä oon ollut tuntevani liikehdintää vatsassa, ja perjantaina neuvolassa sanottiin, että voi olla hyvinkin mahdollista uudelleensynnyttäjän tuntea jo tässä vaiheessa liikkeitä. Mutta sitten kun kuunneltiin sydänääniä ja vauva siellä melskas niin en kyllä tuntenut mitään o_O eli mun tuntemukset ollut varmaan vain ilmaa tai lihaskramppeja tm :hilarious:
En malttaisi odottaa liikkeiden tuntemista :love017


Oi että sä oot jo noin pitkällä :Heartred
Ja ihanaa, ekat liikkeet on parhautta!

Onneks pahin olo alkaa olla ohi. Oliko sulla jo nt-ultra?
 
Joo nt ultra oli pari viikko sitten, siellä näytti olevan kaikki niin kuin pitää :Heartred:happy:
Nyt kyllä alkaa meneen viikot nopeaa kun eka kolmannes takana :woot:
 
Joudun vaan tekee vielä varmaan sata liuskatestiä kunnes oon lopettanut panikoimosen ettei tääki mee kesken :S

Mites muut raskaana olevat? Onko millainen vointi? :)
Ootko tehny testejä :Heartred?

Ihanaa! Liikkeet on parhautta :Heartred niitä on ikävä!! . Istukan asentokin vähä vaikuttaa, kakkosesta aloin tunte rv16 maissa mutta kolmosesta vasta lähemmäs rv20 kun istukka möllötti suoraan edessä. Pieniä hipsuja tuntui ihan ääri sivuilla.
 
Kiitos :happy:
Mä tunsin esikoisesta rv16+jotain liikkeet ja viikon päästä jo mieskin tunsi vatsan päältä :Heartred silloin oli istukka takana.
Toisesta tunsin vasta pari viikkoa myöhemmin, eikä liikkeet olleet koskaan missään vaiheessa raskautta yhtä selkeitä kuin esikoisesta. Silloin oli istukka edessä.
Toivottavasti nyt olisi takana! :rolleyes:
 
Mahtovaa ja onnea odottajille... Ite en oo tuntenut liikkeitä ku vasta 20 viikon paremmalla puolen mut johtunut varmasti istukasta ku on ollu aina ihan edessä ja lähellä alakertaa:grin nyt ollaan tyttöä viemässä kahdestaan Rovaniemelle tällanen romanssi ajelu:wtf:jalka hanurista ei tällä töihin pysty.. Torstaina lääkärille aika saa nähdä mitä sanoo huoh... Oon miettinyt pääni puhki mitä tässä tehdä jos tuosta ei tuu työkuntosta enään:sad001
 
Omanapa vuotaa viidettä päivää:wtf:. Kunto tähän yrityshommaan meinaa taas laskea. Vaikka miten olevinaan matalalla profiililla mennään niin masennus iskee :shifty: alkukierto on aivan sika pitkä odottaa, ovisplussat kun yleensä on vasta kp15 jälkeen. Sit muutaman pv jaksaa innostua kunnes taas dpo4-5 jälkeen alkaa se menkkojen odotus ja pessimismi oireisen puuttuessa. Eli kierrossa on alle 10 pv semmosta optimistista aikaa :hilarious:
Mietin just että monesko yk tämä olis.. menkat alko toukokuun lopulla eli onks tää ny yk5 :wacky: mä en näitä oo koskaan laskenu kun tuntuu että kuukaudet vaan seuraa tosiaan.
 
Mahtovaa ja onnea odottajille... Ite en oo tuntenut liikkeitä ku vasta 20 viikon paremmalla puolen mut johtunut varmasti istukasta ku on ollu aina ihan edessä ja lähellä alakertaa:grin nyt ollaan tyttöä viemässä kahdestaan Rovaniemelle tällanen romanssi ajelu:wtf:jalka hanurista ei tällä töihin pysty.. Torstaina lääkärille aika saa nähdä mitä sanoo huoh... Oon miettinyt pääni puhki mitä tässä tehdä jos tuosta ei tuu työkuntosta enään:sad001
Voi ei. Mikä sun jalassa on :eek: :sorry:?
 
Shamander puhuit siitä, että alkukierrossa ei oo huvia lapsentekoon ja sit sen jälkeen hetken on ja sit taas iskee masis koko yritykseen. Mulla oli sellaista joka kierrossa et ennen ovista ei halunnut yhtään lasta, ja piinapäivien mennessä eteenpäin oli tunne et toivottavasti on tärpänny. Jos menkat alko, niin samantien odotti et uusi yritys alkaa. Kun menkat loppui niin ei halunnu enää vauvaa :D
 
Takaisin
Top