Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
8137b6a5dc8373cae40913d3a9c99f05

Pakko jakaa tännekki ku saatiin nii ihania kuvia reissusta <3

Niemja kivaa että teillä oli mukava reissu:) on siinä komia pari ja ihana masu<3
Täällä muutto tohinat yms muut tohinat päällä... ei ole aikaa foorumilla notkua eikä kyllä jaksamistakaan:( pe saadaan avaimet ja sit se on maalausta ja siivousta... 17 päivä lähtee vikat tavarat tästä uuteen kotiin... miten voi olla näin paljon tavaraa vaikka omasta mielestä ollaan materiaa haalittu vähän... vaan ei! Jokapaikka täynnä tavaraa:o

Äippäx6 tsemppiä muuttoon! Se on käsittämätöntä kyllä miten sitä tavaraa kertyy huomaamatta..

Voi jospa Helenalla kävis tärppi, pidetään peukut pystyssä :)

Mä oon taas miettiny tätä lapsilukua. Nyt on kolme ihanaa lasta, kuitenkin tunne, että vielä yksi mahtuisi ja haluaisin vielä kerran kokea raskauden ja synnytyksen, mutta on alkanut pelottaa niinkin pöhkö ajatus, että jos miehelle tapahtuu yhtäkkiä jotain niin miten tuun pärjäämään kolmen saati neljän lapsen kanssa yksin :confused: nyt olen saanut olla lasten kanssa kotona pitkään ja sitten jos pitäisi olla se joka elättää niin sehän olisi töihin ja lapset hoitoon :sorry: onko muilla ollut tällaista?

Metsätähti mulla on vielä ajatus siitä 4 tosi vahva, ja mieski on jo melkein kokonaan suopunu siihen, mutta todellisuus kans näyttää ku alkaaki arki yksin kolmen lapsen kans.
Mä tiedän et pärjäisin yksin 3 tai 4 lapsen kans jos miehelle kävis jotain, muutettais vaan takasi kotopuoleen. Ja meillä on pariturva että rahallisesti pärjäis pahimman yli.

No ei käyny tärppi. Menkat alkoi kesken työpäivän ilman varoitusta..kierto oli siis 24/29-32. Toinen lyhyt kierto tänä keväänä. Yks kierto oli 25 päivää. Ääh :meh:

Ihania kuvia niemja :happy119

Mulla ei oo vielä ollu pelkoja neljän kans pärjäämisestä, vaikka pitäis kyllä olla. Nythän miehen käsi joudutaan leikkaamaan, kun murtuma ei ollutkaan lähtenyt paranemaan :meh:
Eli mun täytyy miestäkin autella lasten lisäks. Toivottavasti ei pahempaa tapahdu.

Voi jospa Helenalla kävis tärppi, pidetään peukut pystyssä :)

Mä oon taas miettiny tätä lapsilukua. Nyt on kolme ihanaa lasta, kuitenkin tunne, että vielä yksi mahtuisi ja haluaisin vielä kerran kokea raskauden ja synnytyksen, mutta on alkanut pelottaa niinkin pöhkö ajatus, että jos miehelle tapahtuu yhtäkkiä jotain niin miten tuun pärjäämään kolmen saati neljän lapsen kanssa yksin :confused: nyt olen saanut olla lasten kanssa kotona pitkään ja sitten jos pitäisi olla se joka elättää niin sehän olisi töihin ja lapset hoitoon :sorry: onko muilla ollut tällaista?
Kyllä varmaan jokainen on jollain asteella miettinyt tätä - meillä se on enempi mies joka murehtii miten hän pärjäisi lasten kanssa ilman mua.
Mä en hirveästi murehdi etukäteen, otetaan tilanteet sellaisenaan vastaan sitä mukaan kun niitä tulee. Töissäkyntikään ei ole paha nakki heti kun lapset on vähän isompia - ja nehän tunnetusti kasvaa vauhdilla!

Meillä kans mies miettinyt tuota tilannetta kummankin kannalta ja toki itsekin ja ollaan siitä puhuttukkin... Meillä tilanne ois äärimmäisen vaikia.... Joten ollaan tehty testamentit ja turvattu lasten eläminen.... Se on niitä asioita joista ei haluais puhua mutta helpompi olla ku tietää miten toimittaisi jos sellanen tilanne tulee.... Tässä saa olla joka välissä varpasillan koska työ on sellasta että kaikki on mahdollista ihan pienessä ajassa

Meillä kans mies miettinyt tuota tilannetta kummankin kannalta ja toki itsekin ja ollaan siitä puhuttukkin... Meillä tilanne ois äärimmäisen vaikia.... Joten ollaan tehty testamentit ja turvattu lasten eläminen.... Se on niitä asioita joista ei haluais puhua mutta helpompi olla ku tietää miten toimittaisi jos sellanen tilanne tulee.... Tässä saa olla joka välissä varpasillan koska työ on sellasta että kaikki on mahdollista ihan pienessä ajassa
Hieno tatska, rohkeeta:wideyed:!

Ihan samaa mieltä että kannattaa turvata se lasten ja omakin selusta toisen kuolemanvaralta!

Takaisin