Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kolmonen, ikää tulee tiistaina 9 kk, sai toissa päivänä kuumekouristuken. Tai siis 100 prosenttista varmuutta ei tullut oliko varsinaisesti kouristus vai vaan sellane "horkka" mutta ampparilla sairaalaan mentiin, toista ei siellä seurannassa enään tullu ja lääkkeellä laski kuume. Hitto, miten pelottavaa! Nousi kuume korkealle tosi nopeasti. Onko jonkun muun lapsella ollu?

Hui kauheeta pötti:o meidän lapsilla ei oo ollu(kopkop) kuumekouristusta mutta olin työharjoittelussa aikanaan päiväkodissa jossa lapsi sai kohtauksen ja ihan kauheeta katsottavaa! Toivittasti ei enää toiste tuu...
Meidän muksu2 sai vauvana jotain ihme kohtauksia jossa silmät käänty ympäri ja oli ihan jossain muissa svääreissä. Oli kuume nousemassa ja kaikki aivokäyrät ja ultrat oli Ok. Saatin sillon lastenneurologilta tuomio että sillä oli semmonen ku upward tonic gaze... on just joku semmoinen joka saattaa iskeä vauvoille kun aivot tietyssä kehityksen vaiheessa kun joku tauti päälle pukkaamassa, meillä tauti oli flunssa:/ mut pointti siis että tiedän kyllä että varmasti säikäytti mut onneksi saitte nopsaa hoitoa eikä oo enää uusinut! Pelottavia noi lasten taudit:o

Kuulostaa äippä tuo kans kyllä tosi pelottavalta tuo! Kyllä säikäytti pahemman kerran! Mutta eteenpäin ja toivottavasti ei tuu mitään uudestaan!

Ihan varmasti säikäytti! Onneksi kuume laski lääkkellä, pikaista paranemista potilaalle :Heartred

Meillä on ollut miehen kanssa ihan kamalasti seksiä :wideyed: jos tätä menoa jatkuu, niin kohta oon kyllä taas raskaana. Riskillä mennään ilman ehkäisyä:angelic: ei sillä, ovisplussa loistaa edelleen poissaolollaan vaikka oireita siihen suuntaan ehkä tuossa olikin.
Iskän hautajaiset olisi ens perjantaina. Nyt alkaa viimein mennä jakeluun ettei iskää enää ole :sorry: oon viime yönä kattonu kelloa vielä 3.18 eikä ollut unesta tietoakaan. En kyllä kestä jos tässä tulee jotain unettomuuttakin nyt.

Zeni muistan itse kun oma isäni kuoli niin kärsin unettomuudesta 2kk :/
Tuntui ettei ajatukset vaan pysähdy. Tuolloin "muutin" yhteisestä makkarista toiseen huoneeseen ja laitoin iltaisin frendit pyörimään (omistan kaikki kaudet) ja katsoin niitä niin kauan että nukahdin. Ja aina kun säpsähdin hereille niin frendit pyöri edelleen päällä :D
En vaan kestänyt sitä että heräisin pimeässä, ehkä sitä jotenkin pelkäsi jotain mutta sitä tosiaan jatkui ainakin sen pari kuukautta. Toki illalla aina menin miehem viereen nukkumaan mutta uni ei vaan tullut niin mieskin oppi siihen että yön aikana olin aina siirtynyt katselemaan ohjelmia ja tiesi myös ettei saa sammuttaa läppäriä vaikka nukkuisin koska jos herään niin sen pitää olla päällä.
Huh se oli kyllä rankkaa mutta auttoi mut pahimman ikävän ja surun yli.

Tänään pääsen kotiin:) vielä yhtenä kappaleena ollaan ja oma tavote olla vielä viikko yhdessä osassa, että sais esikon 1lk päätökseen kunnialla..

toki ajattelin alkaa liikkumaan enemmän et voipi olla ettei pysy viikkoa sisällä poju. :D kauheesti tekis mieli mennä uimaan mut en viitsi mennä järveen kun paikat jo vähän auki (jos oikein oon ymmärtäny)

Nyt viikkoja kasassa se 37+0 ja lääkäriltä lupa syntyä. ;) painoa oli pe arviossa 2870g( jos en väärin muista)

Mitenkäs muut vauvamahalliset? Ja toki muutkin miten voitte?

Täällä rv8+0
Ärsyttää nää helteet ja ärsyttää mies ja kaikki.

Joko oon raivona tai sitten liikutun kaikesta. Huhhuijjaa mitä lentoa.
Haluaisin vain nukkua aamusta iltaan tai oikeastaan torkahdella aina kun siltä tuntuu mut ei se niin vain onnistu lasten kanssa :D

Viikko vielä niin lasten kesäloma alkaa, eskarilainen ja kakkosluokkalainen pääsevät viettämään ansaittua kesälomaa hieman väsähtäneen äitinsä kanssa.. raukat :D

Saapas nähdä mitä sitä lomalla tehtäis, miehellä onkin loma heti nyt kesän alussa niin mietin että lähdettäiskö vähän Suomea kierteleen.

Onks muilla minkälaisia kesäsuunnitelmia?

M-inski huomenna lähtee rv 23 ja syntymä lupa on kaukainen haave vain;) jospa teidän sintti vielä viikon pysyis masussa niin johan tuo sit joutas syliin;)
Mulla odotus menee kivasti, oikein mikään varsinaisesti ketuta;) ekaan kertaan raskauksien aikana oon zen:D oisko rento tyyppi tuloillaan?
Muutamat asiat vaan hiukan harmittaa jotka ei varsinaista liity muhun, mut en viitti niitä avata sen enempää(salainen ois aika jees;) )
Mä taas tykkään kun on lämmintä, voi painattaa menemään ilman housuja siis mekot päällä (on pikkarit tietty)... housut aihistaa!
Sokerit kyl seilaa mitä villimmin ja mun taukoamaton iskander himo ei ota laantuakseen:p
Yks vastoin käyminen tässä oli viime viikonloppuna joka nyt liity mitenkään raskauteen... mursin mun pikku varpaan:/ autsista!!! Valurautasen pöydän jalat 1- minä 0 o.O
Kesäloma suunnitelmia sen verran et kun mies jää Jussilta vapaalle niin pitäis lähtee pohjois-savoon sukuloimaan viikoksi siitä sit Turkuun/muumimaailmaan, varmaan tulee matkusteltua tässä Uudenmaan ympyröissä kans jonkin verran;)
Nyt viikonloppuna olis lauantaina eskarin/koulun päättäjäiset ja sunnuntaina siskon vauvan ristiäiset ja sit 10.6 miehen työpaikka tarjoaa lintsipäivän jonne mennään sit 3 isomman kaa... mähän en nyt sit mihinkään hilavitkuttimiin voi mennä mut mies ja lapset;) elokuun alussa olis vielä 2 isomman uimakoulut...
Semmosia pieniä suunnitelmia... saa tän kesän taputeltua niin sit joutaa hautomaan mahaansa ja jahka esikon saa koulupolulle niin sithän sitä joutas synnärille;)
Zenille rutistus! Ihanaa että siellä on läheisyyttä surun keskellä:) koitahan jaksaa!
Pikku varpaat, mikä meno?

Täällä touhuiltiin toisen kerran koko raskaus aikana... ;) jospa edesauttaa paikkojen kypsymistä.... mies kysy et mitä toi on mieltä jos touhutaan ja osotti napaa:D totesin vaan et on mun napa ollu yleensä hiljaa:D onneks sit kumminkin mies oli oma ittensä eikä miettiny mitä masukki tykkää ideasta.. :) ja kyl oli varmaan parasta ikinä. :D

Nyt mies jo kuorsaa ja Mä aloin kuulostelee tuleeko supistuksia vai ei.. toki toivon että ei alkaa syntymää vaikka jotain kypsymistä sais tapahtuu.. :)

Mä en oo nyt pihaa laittanut mitenkää ja pitäs aktivoitua siihenkin. :( oon yrittäny nauttia lapsista ja ymmärtää niiden kiukkuraivoa kun äiti oli viikon pois. :(

Keskimmäisellä sormi murtunu ni rajottaa nyt hänen touhuja mutta onneks niin pieni murtuma et 2viikkoo pitäs lepo riittää.. :)

Meillä ei oo oikeestaan mitään kesäsuunnitelmia, koska mies on ilman lomia töissä koko kesän:sad001 Mie varmaan mökkeilen lasten kanssa mahdollisimman paljon, siinäpä se kesä menee:)

Meillä kesä menee varmaan nyt vauvaa odotellessa ja synnyttäessä.. heinäkuus pitäs sit ristiäiset järkätä.. Porissa varmaa käyn jonkun viikon olemas lasten kans ni saa mies rentoutuu töiden jälkee erilail. :)

Meillä ei oo muita suunnitelmia, kuin se tuettu loma Imatralla heinäkuussa :love017 Ja varmaan pitäisi Oulussa käydä sukuloimassa, mutta mua ei oikein napostelisi...

Eka harkkarisupistus bongattu :o kauan siihen menikin;) tänään siis rv 23!
Tuli vaan aikamoinen vauvan kaipuu kun kaikki synnytys muistot tulvi mieleen... onhan siitä edellisestä synnytyksestä jo ikuisuus, 1v3päivää:D

Eka harkkarisupistus bongattu :o kauan siihen menikin;) tänään siis rv 23!
Tuli vaan aikamoinen vauvan kaipuu kun kaikki synnytys muistot tulvi mieleen... onhan siitä edellisestä synnytyksestä jo ikuisuus, 1v3päivää:D

Sähän pääsit pitkälle ilman harkkasupistuksia. :) Mä oon tänää muutaman kerran pelästynyt et eikai tää nyt synny.. mut vielä sisällä pysynyt:)

Ja Zenillä taitaa plussa pärähtää pian testiin ihan vahingossa... Miten pötti teidän yritys? Mulla niin megaväsymys tänään valvottujen öiden jälkeen, että iloitsen tällä hetkellä onneksi vain muiden raskauksista :D Meidän pitää miettiä noita nukkumisjärjestelyjä, jos äidin läsnäolo vain valvottaa koko ajan.

Takaisin