M-inski huomenna lähtee rv 23 ja syntymä lupa on kaukainen haave vain

jospa teidän sintti vielä viikon pysyis masussa niin johan tuo sit joutas syliin
Mulla odotus menee kivasti, oikein mikään varsinaisesti ketuta

ekaan kertaan raskauksien aikana oon zen:D oisko rento tyyppi tuloillaan?
Muutamat asiat vaan hiukan harmittaa jotka ei varsinaista liity muhun, mut en viitti niitä avata sen enempää(salainen ois aika jees

)
Mä taas tykkään kun on lämmintä, voi painattaa menemään ilman housuja siis mekot päällä (on pikkarit tietty)... housut aihistaa!
Sokerit kyl seilaa mitä villimmin ja mun taukoamaton iskander himo ei ota laantuakseen

Yks vastoin käyminen tässä oli viime viikonloppuna joka nyt liity mitenkään raskauteen... mursin mun pikku varpaan:/ autsista!!! Valurautasen pöydän jalat 1- minä 0 o.O
Kesäloma suunnitelmia sen verran et kun mies jää Jussilta vapaalle niin pitäis lähtee pohjois-savoon sukuloimaan viikoksi siitä sit Turkuun/muumimaailmaan, varmaan tulee matkusteltua tässä Uudenmaan ympyröissä kans jonkin verran

Nyt viikonloppuna olis lauantaina eskarin/koulun päättäjäiset ja sunnuntaina siskon vauvan ristiäiset ja sit 10.6 miehen työpaikka tarjoaa lintsipäivän jonne mennään sit 3 isomman kaa... mähän en nyt sit mihinkään hilavitkuttimiin voi mennä mut mies ja lapset

elokuun alussa olis vielä 2 isomman uimakoulut...
Semmosia pieniä suunnitelmia... saa tän kesän taputeltua niin sit joutaa hautomaan mahaansa ja jahka esikon saa koulupolulle niin sithän sitä joutas synnärille
Zenille rutistus! Ihanaa että siellä on läheisyyttä surun keskellä:) koitahan jaksaa!
Pikku varpaat, mikä meno?