• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millä tavalla hena epiduraali oli virhe? Hidasti?
En tiedä hidastiko mutta mulla romahti verenpaineet ja olo oli tosi huono. Sain jotain paineita tasaavaa lääkettä jotta ne saatiin normaaliksi.

Nopeissa synnytyksissä on mun mielestä pelottavaa se että pää ei ehdi tapahtumiin mukaan. Ne on niin hallitsemattomia. Siinä ei paljon hengitysharjotukset ja synnytyslaulut auta kun et ehdi tajuta mitä tapahtuu.
Toki sekin että ehtiikö sairaalaan vai ei on aika kuumottavaa. Jos joskus vielä synnytän niin varmaan lanssilla suoraan mentävä. Meiltä kuitenkin lähimpään sairaalaan ajaa sen 35-60 min riippuen ruuhkasta. Pahimmassa ruuhkassa voi mennä kauemminkin.

Mulla ollu jokaisesta ebiduraali.. nyt yritän ilman. :) tosin varmaa yritykseks jää.. :D keskimmäises ei ehtiny iha täytee tehoon vaikuttaa kun jo synty.

M-inski, mäkin kokeilin tota sannia ilman puudutteita ja vahvasti yrityksen asteelle jäi! :D
Mulla ollu yhdestä spinaali ja se ei toimi! Tai noh toimi mutta synnytys hidastu ja loppu just ponnistus vaiheeseen :o joten epiduraalin voimaan luotan;) se toiminut mulla täydellisesti:)
Hena, missä sä oot synnyttänyt ja millä oot mennyt synnyttämään?
Mä oon menossa Espooseen (tuttu ja turvallinen) ja jos mies ei ole kuski niin sit meen lanssilla! En varmasti taksia soittele viemään... edes ajatus asteella taksikuski kätilönä ei tunnu järin hyvälle;)

M-inski, mäkin kokeilin tota sannia ilman puudutteita ja vahvasti yrityksen asteelle jäi! :D
Mulla ollu yhdestä spinaali ja se ei toimi! Tai noh toimi mutta synnytys hidastu ja loppu just ponnistus vaiheeseen :o joten epiduraalin voimaan luotan;) se toiminut mulla täydellisesti:)
Hena, missä sä oot synnyttänyt ja millä oot mennyt synnyttämään?
Mä oon menossa Espooseen (tuttu ja turvallinen) ja jos mies ei ole kuski niin sit meen lanssilla! En varmasti taksia soittele viemään... edes ajatus asteella taksikuski kätilönä ei tunnu järin hyvälle;)

Kolme ekaa synty kättärillä ja neljäs naistenklinikalla. Omalla autolla ollaan menty.

Mulla huonot kokemukset ilokaasusta ja sit siit lihakset pistettäväst piikistä( en muista nimeä) mut noista meni vaa pää sekasi:D Jyväskylässä ei kyl ees ilokaasu oo vaihtoehtona. Mut esikoises Porissa oli.

Kuopuksesta otin ebiduraalin mut olisin varmaa ilman pärjänny sen 45 min :D mut eihän sitä voi tietää kauanko sitä jäljellä on. ;)

Mä en myöskään oo tykänny ilokaasusta. Pää menee sekaisin, mutta ei kyllä kipuun vaikuta. Kolmessa ekassa kokeilin ja kahdessa seuraavassa ilmoitin jo esitietolomakkeessa, että sitä on ihan turha tarjota.

Ilokaasu, reason to have babies <3 ei vaines. Mulla on toiminut täydellisesti ilokaasu, kivat pikku nousukännit :D sehän ei vie kipua pois vaan nimenomaan laittaa pään niin sekaisin et olo on turta. :)

Epiduraali on toiminut aina mulla, mutta ekasta toinen annos loppu ennen ponnistusta eikä laitettu enää lisää joten ilman mitään mentiin 41minaa. Oli aivan paskaa :D mut aika kultaa muistot :)

Ilokaasussa se hyvä puoli kun sitä imee niin on sentään joku muu asia mihin keskittyä supistuksen sijaan... kipu kyllä minneen mennyt vaikka maailma pyöri silmissä:D

Mulla ilokaasu pisti myös oksennuksen lentämään.. :(

Mä en haluu mitää lääkettä mikä laittaa pään sekasi edes hetkeks. :) ei sovi mulle.

Mä myös oksensin synnytykset läpi, joko ilokaasusta tai todennäköisesti ihan vaan kivusta.

:( Mä oon ollu kaks viimistä kyl iha hyväl ololla... naurettii paljo miehe kans ja toki sit supistaes Mä hiljenin... :D

Huh mikä vastarinta:o ekat päikkärit nukutettu ilman tuttia ja ei oo ikuna noin kovaa mulle huutanut ja potki/hakkas mun kättä...kunnon viekkarit siis Siiri neidille! Kellään näin pahaa ollut... kuin teillä mennyt tutista erottaminen? Ovatko raivonneet ja kuinka pitkään sitä on kestänyt?

On raivottu 2 viikkoa. :D esikko oli helpompi ja kuopus ei syöny tuttia.

Edit. Meillä siis oon leikannu tutit rikkinäisiks et ei kelpaa enää:)

On raivottu 2 viikkoa. :D esikko oli helpompi ja kuopus ei syöny tuttia.

Edit. Meillä siis oon leikannu tutit rikkinäisiks et ei kelpaa enää:)

Voi ei :o jospa selvittäisi päivillä eikä viikoilla! Aikasemmin tosiaan mennyt ihan laittoman helpolla... jahka tästä selvitään niin sit lähtee pullot o.O

Mä vaan takavarikoin kaikki tutit pois molemmilta. Oli vähän levottomia iltoja, mutta aika helpolla päästiin :O Siihen nähden, että toinen ehti mussuttaa 24/7 sitä tuttia ihan tauotta melkein kaksi vuotta.. Kuopuksen kanssa olen öisin vähän ikävöinyt tuttia, kun on siis muutenkin niin huono nukkumaan. Mutta ei auta antaa, kun olisi pikku tuttiryöväri vauhdissa hetkessä... :)

Mäkin vaan otin tutin pois! Samoin tehnyt aiemminkin... typykkä on nukkunut nyt jo 2 h :o pitäis ruveta tekemään ruokaa mutta yhtään huvittais tehdä mitään! Päähänkin koskee ihan älyttömästi o.O niskat ihan jumissa!

Joo-o oishan toi ollu joo... minä täällä sisällä potenut päänsärkyä :( järkky hedari! 3 isointa muksua kyllä viettänyt suurimman osan päivästään ulkosalla:)
Siirin sain (ehkä) vihdoin unille, olihan homma! Ennemminkin huusi väsymystä ja sitä kun ei osaa rauhoittua ilman sitä tuttia... noh tunti tapeltiin ja vihdoinkin rauha maassa... päivä meni kyllä tosi hyvin ilman lupsutinta, toivon että yökin menee yhtä hyvin! Oon kyllä kuunnellut ihan tarpeeksi typyn huutoa yhdelle päivälle o.O

Takaisin