Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en nukkunut nuorimmaisen raskaudessa juuri ollenkaan eikä olla kyllä syntymän jälkeenkään nukuttu :hilarious: Juuri pohdittiin neuvolassa, mitä tuolle yöeläjälle keksisi.

En voi muuta kuin koittaa tsempata. Yhden refluksivauvan kans valvoneena voin sanoa että jos ei saa nukuttua niin elämä on perseestä. Oikeesti. Mä niin muistan kuinka haaveilin aamulla 2h yöunilla etten oikeesti herää enää ikinä. :(

Meillä kuopus oli ainoa kukkuja, se heräs 00-01 aikaan ja valvoi 1-4h putkeen ja tätä kesti 3kk. Olin jo palauttamassa vauvaa, no ei se huutanut mut värkkäs omiaan, mitä lie, treenas varmaan teini-ikää varten valvomista..

Mulla menkat on mennyt helpommaksi ainakin nyt. Keskimmäisen jälkeen ei, koska sit mulla paheni kaikki kivut ja jouduin sit laparoskopiaan loppujen lopuks, leikattiin kiinnikkeitä jotka oli tullu raskauksista. Mulla oli kohtu kiinni peräsuolessa niin menkkoja ennen viikko ja niiden aikaan en voinut ilman Panacodia käydä kakalla, ja muutenkin kipu saattoi olla niin kovaa että konttasin kotona. :( leikkauksen jälkeen helpotti ja nyt ei oo ollut enää mitään.

Mullakaan mitään muistikuvia menkoista synnytysten jälkeen :grin kolmosen ja nelosen jälkeen ehti olla yhet muistaakseni ja sit oonkin ollut taas raskaana ja vitosen jälkeen ei oo tosiaan vielä alkanut. Mut sen kyllä muistan, että ne ekat oli kyllä ihan teurastusmeininkiä! Käytän kuukuppia ja se tulvi yli parissa tunnissa :facepalm: kipuja ei ehkä paljoo ollut, muistelen että olis menkat tullut vähän yllättäen. Nyt kyttäänkin sit joka mahan vihlasua, että koska ne oikeen alkaa :rolleyes:

Mulla esikoisen jälkee menkat vaan niukkeni ettei vuoto ollu sellasta älytöntä enää niin kun teininä.

Keskimmäisen jälkee tuli kivut.. älyttömät selkäsäryt etten kävele 2pv.. 1pv ennen menkkoja ja menkkojen 1pv.. ja maha kipeä koko menkat vuodon alusta viimeisiin tippoihin. :(

Kuopuksesta alko mikreenit ovulaation aikaa 4pv ja 3pv ennen menkkoja alkaa uusiks joka loppuu sit 2pv menkkojen yli.. :( mulla on kierto viel 26pv eli ei kauheen montaa päivää kuukaudes oo ettei olis mikreeni päällä. :( (tietenkään mikään lääke ei käy muide lääkkeiden kans yksiin mikä auttaa tuohon) (kohdun poistoa on mietitty mut siihe en oo valmis vielä, tosin joka kuukautisissa se houkuttelee ja paljon..)

Ei kuulosta ollenkaan huvältä m-inski :(

Pikkuvarpaat, mikä siellä on vointi?

Voi että, siellä on kuule vauva tuloillaan ♡ Tulipa haikeat fiilikset :) Hienoa, että sokerit on pysyneet kurissa!

Meidän tyttöjen sykkeet olleet 135-145:) en usko tähän poika/tyttö sykkee juttuun niinku en usko myöskään poika/tyttö vauva mahaan... mulla siis ollut AINA poika maha eikä pojasta tietoakaan:p

Meidän tyttöjen sykkeet olleet 135-145:) en usko tähän poika/tyttö sykkee juttuun niinku en usko myöskään poika/tyttö vauva mahaan... mulla siis ollut AINA poika maha eikä pojasta tietoakaan:p
Täällä myös kasvatettu joka kerta poikamahaa! Ja kolme tyttöä tosiaan... Että en kans kauheesti usko noihin. Lisäksi eikös sanota että tytöstä voi pahoin? ei oo pahoinvointiakaan ollu..:grin

Pötti siihen on ikuisuus!!! ;) ei vain kaipa tuo tuolta tulee kun hartaasti odotan :D
Mulla ollut typyistä tosi vähäinen pahoinvointi, nyt on etonut huolella! viime viikolla vasta helpotti tai ainakaan vielä tällä viikolla oo etonut:p

Hahaa, tähän käy jännäksi, että kumpi sieltä tuleekaan! :D Mulla myös molemmista poikamahat. Muuten oireiltaan täysin erilaiset raskaudet :)

Mulla ei kyl aika kulu vieläkään. Viikot ei liiku mihinkää.. nyt kumminki jo 31+1 ja viel on ikuisuus laskettuun aikaan..

Mulla ei kyl aika kulu vieläkään. Viikot ei liiku mihinkää.. nyt kumminki jo 31+1 ja viel on ikuisuus laskettuun aikaan..

Musta taas tuntuu että ultrien jälkeen se aika katoaa:D toisaalta kaikki p*ska alkaa vasta ultrien jälkeen, kivut/hapenpuute/supistelut jne jne... osin kyl valmis synnärille jos viikot vois olla jo 37 eikä 17...
mun siskolla muuten on jo viikot 35 ja täällä jännätään että koska puhelin pärähtää ja saadaan uus serkku poika tyttöjä paimentamaan <3
Tähän meidän muutenkin ”pieneen” sukuun syntyy tänä vuonna 3 vauvaa... mulla siis tätejä ja setiä äidin puolesta 8 ja serkkuja 15 ja serkuilla lapsia (muistelisin) 12, omia sisaruksiaan mulla 4 joilla lapsia 3 (+meidän apina lauma) :D et kuvitelkaa ne sukukokoukset:p

Takaisin