Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa zeni, toivottavasti perässä tullaan!

Täällä ei onneks oo ees mitään hoploppeja sun muita. Äippä hyvältä kuulostaa synttäri suunnitelmat :)

M-inski kävin kuuntelemassa Elan biisin ja noh sanotaanko vaikka niin että katupölyt on huuhdottu kyynelkanavista:,) kaunis biisi!

Voihan kaverisyntärit, jotain hoplop toimintaako niihin edellytetään? Eikö kotibileet riitä? Mun pitäis tolle meidän esikolle järjestää ens kuussa kaverisynttärit (täyttää 7) ja ajattelin että oisin ostanut semmosen korujen teko setin joista jokainen saa tehdä oman näköisen korun ja viedä mennessään + vapaata touhua/tanssia + mies jos grillais niille sellasia pikkuisia hamppareita ja tietysti kakut sun muut herkut päälle? Ihan dorka idea? Mulla tosiaankaan varaa minneen hoploppiin:(
Help me!!!

Toihan on kiva idea!!

Vau Zeni :O Siitä tosiaan mukavaa lämmikettä pimeneviin syysiltoihin :D Meillä hätäisesti sivuttu aihetta tänään, muttei mitään varsinaista keskustelua. Saas nähdä, koska kuumeesta tulee ihan ylivoimaista..

Onnea Zeni! Mä just eilen sanoin miehelle et jos neljäs tehään niin tehdään se ennen kuin mä etsin uutta työpaikkaa itselle niin se vaan nauroi taas. :D en mä saa lupaa koskaan. Oon ihan varma ettei se suostu :(

No, onneks on seksiä lähes joka ilta niin vähän lämmittää mieltä :D

Hienoa Zeni! :)

Ompas menny lasten synttäritouhutkin hulkuksi jos pitää kaiken maailman Hoploppeja olla. Kyllä meilläkin tulee olemaan sit ihan vaan kotona synttärit. Tosin lähimpään Hoploppiinkin on 60 kilsaa että senkään puoleen ei tuu siellä järjestettyä kyllä..

Jes Huli!

Onpa ollut ihana päivä ja keli 8) Nähtiin kavereita ja ulkoiltiin (vihdoinkin) suht vähissä vaatteissa. Mun on tässä porukassa varmaan turhaa edes valittaa, mutta tuo lasten talvivaatepukeminen on kyllä ihan suosta :D (ja mä sentään teen sen vaan kahdella kappaleella..)

Juu haamun tein eilen ja digin tänään. Mä kirjoittelen niin monessa ryhmässä kun kuulun vähän kaikkiin (tämä, nelikymppiset, keskenmeno, raskaaksi -17, lokakuinen -16, lämpöjenmittailu) niin en tänne tainnut muistaa laittaakaan. Luen kyl teidän viestit mut harvemmin kommentoin.

Eilen aamupissalla tuli mieleen että testaampa huvikseni kun OneSteppejä pino on ja tosi haalea haamu. Illalla oli jo vahvempi apteekin testissä. Tänä aamuna sit Digi ja OS eilistä tummempi viiva. Oireena hajuherkkyys ja väsymys.

Mulla tuo useampi pikkulapset kerralla elämä oli jo helpottanut kun lapset 13v, 11v ja 8v niin kuume alkoi ja syntyi 1,5v ja nyt sitten hälle kaveria toivoin. Saa nähdä kuinka käy. Toivon niin tätä yhtä vielä.

Tässä pe haamu

Liitteet

• IMG_20180413_064003__01.jpg
    IMG_20180413_064003__01.jpg
    736.2 KB · Katsottu: 177
Tohon pukemiseen:

Miten voi 1,5v olla välillä niin vaikea saada puettua ulos että joudut maanittelee ja houkuttelee ja väkisin loppujen lopuks sen pukeen, et pääsee ulos, mut sit sama homma kun haluat sisälle. Sitä ei saa millään sisälle! Ei näe tää äiti logiikkaa ei :D miks meillä on kauhea ulkoilukulttuuri? Ootteko koskaan ajatellu? Mä kyllä tykkään ulkoilusta mutta miks siitä tulee morkkis jos sinne perkele pihalle et vaan jaksa mennä? Jos ei mennä ulos aamulla tai aamupäivällä niin koko päivän mietin et "ei olla käyty vielä ulkona". Tai jos ollaan käyty tosi aikaisin ulkona niin mietin ip:llä et "pitäis vielä käydä ulkona".. Miks?!? Ei Ranskassa käydä puistoissa kahta kertaa päivässä. Tai käydä pyöräretkillä? Ei Espanjassa lähdetä takapihalle lapioimaan hiekkaa ainakaan vanhempien kanssa kahta tai kolmea kertaa päivässä. :D

Mä oon antanut armoa tässä asiassa paljon itselle! Vitsi talvella varsinkin! Ei kiinnostanut välillä paskan vertaa lähtä ulos yhden kans joka ei osannut ulkovaatteissa vielä kävellä ja vajaa 5v silloin jolla ei oo pihassa leikkikavereita kun ne on kaikki kouluissa tai päikyssä. Annoin vaan olla. Ulkoiltiin sit iltapäivällä kun eskari tuli kotiin :D

Tunteeko kukaan muu samanlain? :)

La olis 22.12.
Mies mumisi jotain kun näytin tikkua ja kysy et mitä siinä lukee. Arvas kyllä. Sen jälkeen käyttäytyi normisti ja illalla alko miettiä miten mahutaan tähän taloon. Meillä 4makkaria. Meillä ollu huonot välit joten siks vähän ongelmallinen tilanne. Raskaudesta oon kuitenkin tosi iloinen.

Muokattu viimeksi:
Meillä ei kyllä ulkoilla kotona joka pv. :) meillä on viel usein niin että puetaan ja mennää ulos mut 15min ni pakko tul sisäl kun eivät käyttäydy.. (sääntöinä ulkona et kiviä ei heitellä, autoja ei kosketa ja tielle/ metsään ei mennä) näitä jos rikkoo niin se on saman tien sisälle.. asutaan siis tien varressa jossa menee rekkoja paljon ja vauhti talon kohdalla 80km/h ja lisäks tuo metsä on suota eli ei ihan leikkipaikka. :(

Pojat ulkoilee arkisin hoidossa ja esikko koulussa ja yksin koulun jälkee aina jää ulos tunniks. Mut muuten on aika vaihtelevaa ulkona olo..

Hyvä asenne sulla m-inski! Meillä on vielä tässä pihassa se, et aluks oli kavereita kun muutettiin mutta sit yhtäkkiä noi isommat lapset ei enää ottanut mun poikia leikkiin. Viime kesänä me saatettiin olla lenkillä ja kun tultiin pihaan niin heti yks esikoista vuoden vanhempi tyttö tuli ilmoittaa (heitä porukassa siis 4) että "me ei haluta sit poikia leikkiin, meillä oli hyvä leikki" sanoin vaan et selvä mut pojat saa piha-alueella leikkiä missä haluaa. Kerran sit kerroin näiden lasten äidille ja sit he väkisin ottivat meän lapset leikkiin, mut näin mitä se leikki oli niin kielsin tylysti leikkimästä niiden kanssa. Siellä mm huijataan ne meän poikaa pois keinusta, vaihdetaan leikkiä kun lennosta ja vaihdetaan leikkipaikkaa juosten kun poika on päässyt mukaan. Päätin et nyt saa riittää. En vaan enää jaksanut sitä et lapset varsinkin esikoinen on pettynyt kun leikki on aina hänen komenteluaan vaan sitten, poika on muutenkin herkkä. Sit meän toinen naapurin poika, se leikki ekana vuonna kun tänne muutettiin tosi paljon esikoisen kans, se on 2v vanhempi, mut sit se alko kans vaan komentelee poikaa ja kiusaa sitä, huijaa ja manipuloimaan sitä. Se poika muutenkin on mun mielestä jotenkin sekaisin, tappaa kaikkia pieneläimiä, opetti 4vuotiaalle murhaamisjuttuja, puhuu pitkälti tappamishommista jne ja sen käytös omille vanhemmille on miljoona kertaa pahempaa mitä omilla on pahimmillaan :D mut päätettiin ettei poika saa enää leikkiä sen kans. Ja eipä se halua leikkiä meän pojan kans muulloin kun sillä ei oo ketään muuta kaveria pihassa, sillon se tulee aina hakee poikaa ulos, mut mä oon keksinyt syitä et miks ei voi tulla tms koska v*tuttaa lapsen puolesta kun se kelpaa kaveriks vaan silloin kuin ei muita oo.

Yritettiin puhua sen vanhempien kans mut sen isä on sellainen sotahullu, se tyyliin haukku meät ja syytti meän poikaa olemasta liian herkkä jolla ei oo vaan pelisilmää. Tän vuoksi me halutaan maalle ja okt:n. Rivari on kiva mutta ei kovin pienten lasten kans koska sitä kiusaamista on, jos pentuja on paljon keskenään ulkona. Ainakin siis täällä ja meillä itsellä oli lapsena.

Oho, tulipa avautuminen, tänään taas näyttö, sormet ristiin et se yks tarvittava tulee <3

Muokattu viimeksi:
Takaisin