Hyvä asenne sulla m-inski! Meillä on vielä tässä pihassa se, et aluks oli kavereita kun muutettiin mutta sit yhtäkkiä noi isommat lapset ei enää ottanut mun poikia leikkiin. Viime kesänä me saatettiin olla lenkillä ja kun tultiin pihaan niin heti yks esikoista vuoden vanhempi tyttö tuli ilmoittaa (heitä porukassa siis 4) että "me ei haluta sit poikia leikkiin, meillä oli hyvä leikki" sanoin vaan et selvä mut pojat saa piha-alueella leikkiä missä haluaa. Kerran sit kerroin näiden lasten äidille ja sit he väkisin ottivat meän lapset leikkiin, mut näin mitä se leikki oli niin kielsin tylysti leikkimästä niiden kanssa. Siellä mm huijataan ne meän poikaa pois keinusta, vaihdetaan leikkiä kun lennosta ja vaihdetaan leikkipaikkaa juosten kun poika on päässyt mukaan. Päätin et nyt saa riittää. En vaan enää jaksanut sitä et lapset varsinkin esikoinen on pettynyt kun leikki on aina hänen komenteluaan vaan sitten, poika on muutenkin herkkä. Sit meän toinen naapurin poika, se leikki ekana vuonna kun tänne muutettiin tosi paljon esikoisen kans, se on 2v vanhempi, mut sit se alko kans vaan komentelee poikaa ja kiusaa sitä, huijaa ja manipuloimaan sitä. Se poika muutenkin on mun mielestä jotenkin sekaisin, tappaa kaikkia pieneläimiä, opetti 4vuotiaalle murhaamisjuttuja, puhuu pitkälti tappamishommista jne ja sen käytös omille vanhemmille on miljoona kertaa pahempaa mitä omilla on pahimmillaan :D mut päätettiin ettei poika saa enää leikkiä sen kans. Ja eipä se halua leikkiä meän pojan kans muulloin kun sillä ei oo ketään muuta kaveria pihassa, sillon se tulee aina hakee poikaa ulos, mut mä oon keksinyt syitä et miks ei voi tulla tms koska v*tuttaa lapsen puolesta kun se kelpaa kaveriks vaan silloin kuin ei muita oo.
Yritettiin puhua sen vanhempien kans mut sen isä on sellainen sotahullu, se tyyliin haukku meät ja syytti meän poikaa olemasta liian herkkä jolla ei oo vaan pelisilmää. Tän vuoksi me halutaan maalle ja okt:n. Rivari on kiva mutta ei kovin pienten lasten kans koska sitä kiusaamista on, jos pentuja on paljon keskenään ulkona. Ainakin siis täällä ja meillä itsellä oli lapsena.
Oho, tulipa avautuminen, tänään taas näyttö, sormet ristiin et se yks tarvittava tulee <3