Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suvusta ei pääse eroon vaikka tekemisis ei olisikaan:( mut ne on vaan sukulaisia.. lähimmät asuu 200km päässä. :D

M-inski sanoit hyvin, onneks ne on vaan sukulaisia. Ei paljon paina vaikkei tekemisissä oiskaan. :D Joo, kyllä on noin pahoja. Mun täti löi isälle aikoinaan olkapäähän ruuvimeisselin pystyyn, se yritti työntää oman äitinsä pään vesisaaviin ja hukuttaa sen, se on henkisesti pahoinpidellyt sen satoja ellei tuhansia kertoja, solvannu sitä ja käyttänyt hyväksi. Mut mummo antaa anteeksi koska "se on mun tytär". Sama mun sisko, se narsisti. Käyttää meän äitiä hyväksi vaan ja haukkuu sen kun äiti ei tanssi sen pillin mukaan. Ei toki oo väkivaltainen mut uhkailee ettei äiti näe lapsenlapsia jos äiti ei tee niinkuin sisko sanoo. Ja sisko katkoo äitiin välit haukkuen sen juopoksi kunnes on taas niinkuin ei mitään ois tapahtunut kun tarvii lapsenvahtia tai äiti on menossa lomille kotiin. Mut äiti on samanlainen "se on mun tytär". En mä tiiä voisinko tehä samanlain. No, mä kasvatan lapseni niin ettei tällaista pääse tapahtuu..

Sairaita ihmisiä on maailmas paljon.. :( meillä ei väkivaltaa oo ollu tietääkseni muuta kun henkistä väkivaltaa.. manipulointia ja mitä nyt täti skitsofreenikko... aivan sairas ihminen mielestään ollu joka suhteessa aina.. siihen kun liittää uskonnon ni ei tuu hyvä...

mulla ei siis oo uskovaisia mitään vastaan mut joku raja siihenkin touhuu pitäs olla.. ei sais vaikuttaa lasten henkiseen hyvinvointiin negatiivisesti.. :( mut Mä yritän omat lapseni kasvattaa parhaani mukaan eikä kukaa voi enempää vaatia.. mut sen yritän saada poikien päähän et manipulointi ja henkinen ja fyysinen väkivalta ei oo hyväksyttävää..

Joo toi twistedin suku kuulostaa ettenkö sanois mielenkiintoiselta tai jopa puhtaasti vinttilaholta:o huhhuh, mun suvussa vaan muutama miniä luulee osuneensa kultasuoneen kun maatilanpojan ovat napanneet mutta totuus hiukan toinen;) twistedin mummolle haluisin sanoa että kandee se testamentti tehä niin ei pääse asiattomat hyötymään...
sitä tosiaan kasvattaa (tai ainakin yrittää) lapsistaan kunnollisia, muista ihmisistä välittäviä kansalaisia! Ei tietysti mitään kynnysmattoa mutta ystävällisiä ja välittäviä!

Jeee, nyt toimii taas! Aivan kamalat vieroitusoireet :D

Äippä, sulla on fiksuja juttuja!

Meninkäinen oonkin tosi fiksu ihminen :D hahaa ei vain, tyhmä kun saapas mutta kaipa mulla on hetkeni:p
Mulla mienas ”lounastauolla” iskee kans epätoivo ja viekkarit kun ei päässyt foorumille ollenkaan... mut toisaalta ihan positiivista välillä tehdä jotain muutakin ”vapaa ajalla” kun vaan olla puhelin naamalla... esim otin 5min pika päikkärit:D

Pikku varpaat, miten menee? Sä oot ollut nyt kovin hiljaa... onhan sulla (ja vauvalla)kaikki hyvin? Huolissaan!!!

Äippä kiitos ku kysyt...vauva hirmu rauhallinen ja liikkuu tosi tosi vähän..huomenna lääkäri...heppa niin huono et vetää hirmu väsyneeks ja moti rupiaa tyystin loppuun

Äippä kiitos ku kysyt...vauva hirmu rauhallinen ja liikkuu tosi tosi vähän..huomenna lääkäri...heppa niin huono et vetää hirmu väsyneeks ja moti rupiaa tyystin loppuun

Voi ei! Mitkä sulla olikaan viikot? Tuuhan sitten kertoo mitä lääkäri sano jos vaan yhtään jaksat/kerkiät! Oot aatoksissa, voimia ja tsemppiä huomiseen<3

Tsemppiä pikkuvarpaat!

Täällä kuopus terve mut illalla alkoi kaks vanhinta poikaa yhtäaikaa oksentaan. Nyt odotellaan kumpi aikuisista on seuraava :D

32 paukkuu pikkuhiljaa....voi ihanaa ku aattelet meitii kiitos..minä tuun kertoon

Koita jaksaa vielä muutama viikko... kamalaltahan toi sun raskaus on kuulostanut ja tälleen virtuaali maailmassa tuntunut pahalta sivusta seurata kun ei voi mitenkään sua auttaa:(
Meinaatko lääkäriltä pyytää jos käynnistäisivät synnytyksen heti kun vauvalle turvallista? Toivotaan että vauva vaan ottaa lunkisti siellä masussa ja ottaisivat sut osastolle voimia keräämään... koita jaksaa, sisulla eteen päin taas yks päivä:)
Hali rutistus <3

Kiitos kaikille ja äippä kiitos rutistuksesta....aattelin asiasta puhua ja tota asiaa piisaa kyl huomenna...joo en ois itekkään uskonu et raskaus joka pitäis olla ihanaa aikaa yleensä muuttuu pahemmaks ku painajainen mut päivä kerrallaan koitan ihteäni potkia etiäpäin...luen teijän juttuja vaikka en vastaa niitä on niin ihana lukea..ootte kyl niin ihania....tosta suvusta et meillä on aivan hirmu suuri suku varsinkin isän puolelta ku ne on vanhallislestaadiolaisia..mun vanhemmat eikä me kylläkään olla ja arvatkaa ollaanko siitä kuultu...juu ja vaikka mitä

Kamalasti voimia pikkuvarpaat! Surku tulee sun puolesta :( Vaikka hyvä, että pienellä on kaikki hyvin.

Tänään sit päivä jännäillään pikkuvarpaiden uutisia... miten voikaan tuntematon ihminen olla näin mielessä:)
Tosta uskonnosta, mikä siinä muuten on että jos lapsia sattuu olemaan enempi kun keskivertoperheessä ja mahdollisesti pienillä ikä eroilla (niinku esim meillä) niin heti sun pitää olla joko hullu tai lestadiolainen?!?! Ehkä ekaa olenkin ( :D ) mutta ihan perinteinen ev lut vaan:p vaikka kirkossa käynkin ehkä kerran vuoteen jouluna ja lapset on seurakunnan kerhossa niin ei ainakaan uskonto oo ollu meillä järin painava syy lisääntyä, mies ei kuulu kirkkoon ollenkaan(on ateisti)... sanotaanhan sitä raamatussa että lisääntykää ja täyttäkää maa mut ei se ole meidän motiiveissa vaikka joka kerta saan kuulla vähintään 1 taholta että ei teidän yksin tarvii maata täyttää:/
Että muuten osaa väsyttää, heräsin (EI mun valinta) tänään jo 3.30 kun Siiri aloitti messun josta Sanni jatkoi 5 kun olin siirin saanut just uneen, sit nää nousikin jo 6.45... Huoh!!! Kikkavaaraa(tai siis sitä bloggaajaa jota se plagioi) lainaten saespa kahavia:D

Pikkuvarpaat, uutisia odotellaan! <3

Täällä lähdetään viemään pienin lääkäriin. Luultiin et meni ohi, mut alko viime yönä uudestaan ja nyt on jo kuivumisen merkit :(

Takaisin