Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta taas tuntuu että ultrien jälkeen se aika katoaa:D toisaalta kaikki p*ska alkaa vasta ultrien jälkeen, kivut/hapenpuute/supistelut jne jne... osin kyl valmis synnärille jos viikot vois olla jo 37 eikä 17...
mun siskolla muuten on jo viikot 35 ja täällä jännätään että koska puhelin pärähtää ja saadaan uus serkku poika tyttöjä paimentamaan <3
Tähän meidän muutenkin ”pieneen” sukuun syntyy tänä vuonna 3 vauvaa... mulla siis tätejä ja setiä äidin puolesta 8 ja serkkuja 15 ja serkuilla lapsia (muistelisin) 12, omia sisaruksiaan mulla 4 joilla lapsia 3 (+meidän apina lauma) :D et kuvitelkaa ne sukukokoukset:p

Musta tuo kuulostaa pieneltä:D mulla on äidin puolelta enoja ja tätejä yhteensä 10 ja serkkuja mulla sillä puolella 33... serkkujen lapsia on 20-30 varmaan:D ja mulla omia sisaruksia kanssa 4 ja veljellä vain 2 lasta. :D

Isän puolen suvusta puhumattakaan. ;)

En siis oo sukulaisteni kanssa tekemisissä juurikaan. Kaikkia en edes tunnistais.. :D Ainoa läheinen serkku mulle kuoli oman käden kautta viime kesänä.. :(

Vaikeinta tässä on se et anoppi laskee kaikki pikkuserkut ja sitäkin kaukasemmat sukulaiset lähisukuun, joihin pitäs pitää yhteyttä ja arvatenkin ei pidetä kyllä. :D

Meidän häät hyvä esimerkki: mun puolelta tuli yksi perhe ja mun oma perhe ja mummu

Miehen puolelta tuli kaikki tädit ja sedät lukuun ottamatta 1 perhettä ja tästä on siis näytetty mieltä jo kohta 6v. :D

Äippä, minkä kokoinen teän koti olikaan? :)

N88 nelioo, 2,5 makkaria ylhäällä ja alhaalla sit keittiö ja olkka:) ahdastahan täällä meinaa välillä olla mutta eipä me olla samoissa tiloissa kun vaan viikonloput pari muksuista suurimman osan keskenään(naapurin muksujen kanssa) pihalla... huone jakoa pitää miettiä uudelleen kun Siiri alkaa olla valmis siirtymään isojen huoneeseen ja toukka on syntynyt:)
Kuin? Sopu sijaa antaa:)

Musta tuo kuulostaa pieneltä:D mulla on äidin puolelta enoja ja tätejä yhteensä 10 ja serkkuja mulla sillä puolella 33... serkkujen lapsia on 20-30 varmaan:D ja mulla omia sisaruksia kanssa 4 ja veljellä vain 2 lasta. :D

Isän puolen suvusta puhumattakaan. ;)

No pistit paremmaksi:) me serkukset ollaan aikalailla tässä 25-35 ikä haitarissa (paria lukuun ottamatta jotka on 18v kaksoset ja sit yks joka 43v, siitä tulossa kuulemma kans mummo tossa joulun alla jos kaikki vaan menee mallikaasti ;) ) et hyvin meillä serkuksilla aikaa kasvattaa sukua :D

Eikös se mee jotenkin niin että apina tekee mitä apina näkee ;) mä ilmoitin jo hyvissä ajoin (äidin mukaan) että mulle tulee ainakin tuhat lasta ja tusina alkaa olla puolessa ;) musta iso suku on mahtava asia... tai ainakin mä oon kasvanut siihen että isompi on parempi:p

Mulla serkut on 9v-40+ välissä eli en tarkkaa tiedä vanhimman serkkuni ikää:D nämä siis äidin puolen suvusta. Kun isän puolen suvusta en tiedä niinkään tarkkaa ikähaarukkaa mutta 35serkkua sieltä mulla on:D ja heidän lapsista ei oo tietoa:D itse olen siis vasta 27v (kuukauden päästä) eli aika keskeltä iässä. Ja sisaruksista nuorin. :)

Mä katoin Arman Pohjantähden alla -kätilöt jakson ja taas sai itkeä pillittää niitä vauvoja kun näky.. (tulee siis TV:stä ens viikon ti :)

Toisaalta synnytys alko tuntuu tosi kaukaiselta ajatukselta, mut toisaalta aloin odottaa sitä entistä enemmän. :)

Lohduttavaa että jotku muutkin asuu pienessä! Ootteko äippä paljon kuullu niit kysymyksiä että miten mahdutte? Me ollaan kyllästymiseen asti... Sopu sijaa antaa ja ei tuu mitään ylimäärästä tavaraa jemmailtua kaappeihin ku ei mahdu..:grin Asutaan mun perimässä mummonmökissä. Ja ihan rehellisesti sanottuna jos tässä olis joku asuntolaina ni en olis täällä kotona, lapset on pieniä vaan hetken ja ihanaa olla seuraamassa kasvua ja kehitystä! <3

Lohduttavaa että jotku muutkin asuu pienessä! Ootteko äippä paljon kuullu niit kysymyksiä että miten mahdutte? Me ollaan kyllästymiseen asti... Sopu sijaa antaa ja ei tuu mitään ylimäärästä tavaraa jemmailtua kaappeihin ku ei mahdu..:grin Asutaan mun perimässä mummonmökissä. Ja ihan rehellisesti sanottuna jos tässä olis joku asuntolaina ni en olis täällä kotona, lapset on pieniä vaan hetken ja ihanaa olla seuraamassa kasvua ja kehitystä! <3

Kyllähän noita kommentointeja saa kuulla, taivastellaan lapsien määrää, asunnonkokoa, ajankäyttöä, ruoka laskua jne... välillä pännii ihan huolella mutta yritän heidän olla omissa oloissaan ajatuksiensa kanssa ja näiden ihmisten sanomisten annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... en jaksa negatiivisia ihmisiä, enkä anna heidän saastuttaa mun elämää:p

Mä niin ootan et pääsen omaan kotiin, meille tulee siis 121 asuinneliöitä, vitsi kun saa sisustaa ja suunnitella kaiken alusta asti <3 mut sinne mahtuisi parikin lasta lisää, kevyesti!

Hmm, Äippä, onko teillä nyt miten jaettu huoneet?

Mä en oo vielä pystynyt katsoo sitä Kätilö jaksoa, kun tiedän et kuolen sit vauvakuumeeseen :(

Meillä on äidin puolelta jättisuku, en oo kenenkään serkun kans sieltä tekemisissä, paria seuraan instassa. Isän puolelta suku on tosi pieni, en oo kyllä niidenkään kans tekemisissä kun siellä on sellaista narsistiporukkaa ja osa serkuista havittelee vaan mummo perintöä. Kaiken lisäksi minä ja mun siskot ollaan perimässä siellä meän isä sit kun mummo kuolee niin ne meän serkut ei voi sietää meitä koska me ollaan siellä perimässä eikä meän isä. :D Eiks oo hienoo sakkia :D Mun miehen suku on aika iso, mut ei olla monien kans tekemisissä koska monet on aika alkkiksia ja kun me ollaan absolutisteja niin ei paljon oo yhteistä :D

Meillä on täällä kuopuksen eka oksennustauti. Herättiin aamuyöllä oksentamiseen ja nyt saa odotella et kuka seuraavaks :D

Oi ei, tsemppiä sinne Twisted! Noi perimysjutut tuntuu olevan aika riskialttiita juttuja suvun väleille, omakohtaista kokemusta ei kyllä ole. Me ollaan vaan muuten tulisieluisia ja aina joku on jonkun kanssa riidoissa :D

Nuo perimis asiat on kyl enempi kun ahistavia.. meillä tosiaan mummu tekee kuolemaa ja sen perinnöstä on tapeltu jo 8v kun sillon pappa kuoli. :( mun isällä 6siskoa ja ne on jo pelkästää mummin hoidosta saanu sellaset riidat et ei mitää järkeä. Samallaista nää siskot on päättäny et hautajaiset pidetään pe aamupv niin mahdollisimman moni EI pääse paikalle.) Mä en vaa ymmärrä tota toimintaa mut ei sen väliä. Mä pääsen ja menen hautajaisiin tuli kutsu tai ei.

Ootan enemmän kauhulla miehen puolen perinnön jakoa.. siellä porukkaa vähemmän mut enemmän omaa etua ajattelevia. ( yks miehen sedän vaimo potki anoppinsa ja appiukon pihalle heidän omasta maatalostaan, ja nyt asuvat siinä ite)

Twisted, nyt meillä toi 1,5 huone(se on periaatteessa 1 iso huone mutta se on seinällä jaettu kahtia) nyt seikka asustaa lapset ja siellä sit kans leikitään:)
Sit on toi 1 huone jossa me ollaan miehen ja siirin kaa(se on just nyt yhtä sänkyä:D ) ja sit kun kun Siiri on valmis siirtymään kerrossänkyyn niin ajateltiin miehen kaa niin että toi 1,5 huone jaetaan niin että siellä pikkusella puolella on mun ja miehen sänky ja seinän toiselle puolelle tulee 2 kerros sänkyä ja 4 pienintä + joku kaponen koulu pöytä jolla voi sit esikko tehdä koulu hommat... eli se olis pelkästään nukkumista varten! Sit toi jossa tällä hetkellä on minä ja mies majoitutaan menee 2 isomman huoneeksi ja seillä sit lelut tms... mietintä myssy on päässä että jos 2 isommalle hommaa parvisängyn niin nukkuuko ne nätisti (!!!!) vierekkäin ja sillon jäis koko lattia tilaa touhuta... 1 huone olis kiva, ehkä joskus;) meillä siis tilanne se että meidän pikkunen kolmio on vuokralla ja me asutaan isommassa vuokralla kans ja sit kun mä joskus lähden töihin niin myydään se meidän kolmio pois ja ostetaan tai rakennetaan isompi:)

Noi perintä jutut on kamalia... minä en ymmärrä miksi pitää tahrata rakkaan ihmisen muisto tappelemalla jostain jonniin joutavasta!!! Isän puolelta mummo teki fiksusti kun ukki sairastui vakavasti ja joutui hoivakotiin että hän möi tilan ja käytti osan rahasta hänen hoitoonsa ja nyt sitten asuu hoito tuetussa asunnossa sairaalan vieressä ja hänen luonaan käy päivittäin hoitaja ja 2 lämmintä ruokaa tuodaan pöytään... kuulin isän veljen vaimon puhuvan eräissä juhlissa että mitenkäs sitten kun mummosta aika jättää että mitenkä mahtaa olla perintöä jäljellä kun mummo elää ”leveästi”... istuin siinä suht lähellä ja ennenku isäni kerkesi sanoa mitään niin minä pomppasin ylös ja menin sen luokse tekemään selväksi että se luuska tukkii turpansa ja mummo saa käyttää rahansa just niinku haluaa kun vielä hengissä on ja senhän ne rahat on eikä tämän miniän! Mummo viettää suurimman osan päivistään yksin tai muiden saman yhteisön mummojen/pappojen kanssa, miniää ei näy edes sillon jos iskän veli siellä käy... eli rahat kelpaa mutta seura ei o.O
Eli kysymys kuuluu, miksi elävä ihminen ei sais käyttää rahojaan niinku itse prkl parhaaksi näkee? Mummoni tuntien hän on jo arkunkin maksanut, makuu paikka ainakin on kuulemma jo ostettu ukin vierestä...
Hitto, alko itkettää kun rupesi miettimään että mun elämässä ei kohta enää oo 2 mulle suunnattoman rakasta ihmistä:,(
Toinen on saatto hoidossa ja toinen on jo 95v... harmittaa sekin että väki matkaa on reipas 500km että heitä ei pääse katsomaan niin usein kun haluis:(

Tuo on ihan älytöntä ettei ihminen kiinnosta mut hänen rahat ja maat ja muut sit kiinnostaa kyllä. :( mun mummu saa käyttää kyl kaikki mitä hänel on mut nyt yks mun täti yrittää estää mummun ystäviä käymästä.. vaan mummun omat lapset sais käydä ja toki hänen omat lapsensa mut esim meidän perhe siis minä ja mun sisarukset ei olla tervetulleita kun mummu väsyy.. onneks mun isä kyl pistää siskoilleen kampoihin

Mä oon meän mummolle sanonu satoja kertoja et myy talon ja muuttaa vuokralle lähemmäs keskustaa on siis jo 89. Mutta ei se halua niin kauan kun voi ite touhuta. Pappa on kuollut 10v sitten ja isä 7v ja jäljellä on mun setä ja täti. Täti on ihan hullu ja sen lapset aivan idiootteja. Täti on hakannut omaa äitiään, yrittänyt tappaa sen ja mm mummon 80v juhlissa minä ja mun sisko vietiin mummo päivystykseen kun täti oli repinyt sen tukasta ja raapinut verille. Mummo on helvetin paha suustaan varsinkin kännissä mut se ei oikeuta käymään kimppuun. Toisekseen mummo sanoo vaan asiat suoraan, saattaa sanoa rumasti mut ei se koskaan valehtele.

Mä rakastan mun mummoa, oon saanu parhaimmat lapsuudenkesät viettää siellä. Se asuu mun isän ja äidin rakentamassa talossa ja se on mulle rakkain paikka päällä maan, täynnä muistoja isästä, joka siis hukku. Mun täti haluaa et mummon talo myydään pilkkahintaan, se on yhteistontilla mun tädin kanssa ja se on uhannut ettei anna tieoikeutta sinne talolle jos sitä taloa ei myydä sen pojalle tyyliin muutamalla tonnilla. Sit se talo saa kuulemma lahota pystyyn sinne. Tää on helvettiä jo nyt ja mummo on täysin kunnossa vielä. Mä oon sanonut jo että mun euronne voitte pitää keskenänne jos vaan talo saa asujan joka pitää siitä oikeasti huolen ja sinne saadaan asumaan perhe joka arvostaa sitä.

Mummo asuu 650km päässä ja harmittaa ettei sillä oo siellä enää juuri ketään kun vika sisko muutti sieltä perätä Ouluun. Ei siellä oo kuin se täti ja mummo sitä pelkää. :(

Kun meän isä kuoli, mun toisiks vanhin sisko heittäytyi heti ahneeksi, piti lähtä Lappeenrantaan 800km päähän vaan hakee isän kamat, vaikka isän veli, meän setä, haki isän sieltä vajaa viikko myöhemmin. Kiinnosti vaan paljon isällä oli käteistä. Oli kappas 400e käteistä ja sisko tuumas että onpa sopivasti kaikille 100e tasan. Vittu oikeesti! Meän isä ei ollu ees kerennyt kylmetä, kun se jako tavaroita ja rahoja. :F

Mä en oo enää sen siskon kans väleissä, se on ihan narsisti ja on joku fitness bloggari, haukkunut mm omat siskonsa läskeiksi. Se ei oo väleissä enää kuin kahden oman siskon kanssa, muut kaks on sille kuolleita. Ja toinen jonka kans se on väleissä on meän siskopuoli ja tää meän siskopuoli ei voi sietää tätä narsistia :D

Takaisin