Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta taas tuntuu että ultrien jälkeen se aika katoaa:D toisaalta kaikki p*ska alkaa vasta ultrien jälkeen, kivut/hapenpuute/supistelut jne jne... osin kyl valmis synnärille jos viikot vois olla jo 37 eikä 17...
mun siskolla muuten on jo viikot 35 ja täällä jännätään että koska puhelin pärähtää ja saadaan uus serkku poika tyttöjä paimentamaan <3
Tähän meidän muutenkin ”pieneen” sukuun syntyy tänä vuonna 3 vauvaa... mulla siis tätejä ja setiä äidin puolesta 8 ja serkkuja 15 ja serkuilla lapsia (muistelisin) 12, omia sisaruksiaan mulla 4 joilla lapsia 3 (+meidän apina lauma) :D et kuvitelkaa ne sukukokoukset![]()
Äippä, minkä kokoinen teän koti olikaan? :)
Musta tuo kuulostaa pieneltä:D mulla on äidin puolelta enoja ja tätejä yhteensä 10 ja serkkuja mulla sillä puolella 33... serkkujen lapsia on 20-30 varmaan:D ja mulla omia sisaruksia kanssa 4 ja veljellä vain 2 lasta. :D
Isän puolen suvusta puhumattakaan.![]()
Lohduttavaa että jotku muutkin asuu pienessä! Ootteko äippä paljon kuullu niit kysymyksiä että miten mahdutte? Me ollaan kyllästymiseen asti... Sopu sijaa antaa ja ei tuu mitään ylimäärästä tavaraa jemmailtua kaappeihin ku ei mahdu..Asutaan mun perimässä mummonmökissä. Ja ihan rehellisesti sanottuna jos tässä olis joku asuntolaina ni en olis täällä kotona, lapset on pieniä vaan hetken ja ihanaa olla seuraamassa kasvua ja kehitystä! <3