Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä! Jee! Tuuletuksia seksille! Se on kyllä itselle sen verran tärkeää että jos sitä ei oo niin oon kyllä tuskissaan :D eilen ei ollut mutta ei haittaa. Nukahdettiin olkkarin lattialle lusikkaan ja herättiin puoliltaöin siitä :) Sängyssä mies kyllä sanoi että mieli tekis mutta nyt on liian väsynyt, otti takas lusikkaan ja mikäs parempaa kuin siihen nukahtaa. :)

Menninkäinen, se on kyllä aivan totta et on järkevää antaa palautua. Varsinkin jos edellinen raskaus oli vaikea, mutta tiedän että luonto hoitaa, siksi sitä vauvaa aina kuumeilee :)

Huli, että mua harmittaa. Vitsi kun oot jo ajatellu tiiäkkö tekeväs jotain niin käy noin. :/ Ootko muuten kova ompeleen? :)

Vähän sama itellä, silloin tällöin vaatetta ja lähinnä kodintekstiiliä ompelen. Nyt kun sain saumurin niin sillä tulee aika paljon ommeltua. Ostin itselle myös vaaaaanhan singerin, tai oikeastaan ostin ompelukonepöydän, mutta kaupan päälle tuli täysin toimiva kone! Pitää vain vaihtaa johto maadoitettuun, niin pääsee sillä surauttelee :) Mulla on aina talvisin ja syksyllä kutomisvimma, ja heti joulun jälkeen ei kiinnosta mitään kutoa! :D

Mulla on koneet, mutta enpä ole tehnyt niillä mitään enää vuosiin. Aika ei riitä eikä motivaatiota sen ajan järjestämiseen :D

Mä täällä ihastelen mun pyöristyvää vauvamasua :p ens maanantaina nt-ultra, vähäsen jännittää että onhan kaikki hyvin, kun tän kanssa kesti se 3 vuotta ennen kun raskauduin! Nyt rv 11+5 :Heartred:shy:

Tossa vielä kuvaa masusta :shy: on nyt siis isompi ihan vähän vielä, en vaan saanu sitä kuvaa laitettua - toi on rv10+5

Liitteet

• IMG_20180329_135643~2.jpg
    IMG_20180329_135643~2.jpg
    585.2 KB · Katsottu: 195
Noi ekat kummut on kyl ihania..:) voi kun itse osais iloita omasta mahastaan samal taval. :( en oo yhtään raskaus ihminen.. muiden kasvavat masut on ihania seurata mut oma on vaa edessä:D

Noi ekat kummut on kyl ihania..:) voi kun itse osais iloita omasta mahastaan samal taval. :( en oo yhtään raskaus ihminen.. muiden kasvavat masut on ihania seurata mut oma on vaa edessä:D

Niinpä :D
Koitan koht laittaa kuvan omasta pötsistä... se kyllä oo yhtä soma kun Depin;)

Ihania masuja bongattu, miekin haluun! :)

Tein äsken rikosilmoituksen siitä myyjästä poliisille. Eilen olin jo yhteydessä toriin ja myyjän muut ilmoitukset on poistettu torista.

Sandy / 34v / lapset -13, -14 ja -16 / neljäs LA 09/18

Huli / 33v / lapset -11, -13, -14 ja -17 / haaveissa viides

Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18

Muska / 41v / 4 lasta / yrityksessä viides

Äippä x5 / 30v / lapset -11, -13, -14, -15 ja -17 / LA 09/18

Menninkäinen27 / 31v / lapset -16 ja -17 / haaveissa kolmas

Twisted / 30 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa, mies hankaa vastaan

Zeni / 33 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / / kuudes pilkkeenä silmäkulmassa, kierrot ei vielä alkanut ja miehen suostuttelu kesken

pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18

Remppana/43/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa/ eka kierto kierukan poiston jälkeen

Pötti24/27v/lapset -14,-15 ja -17/neljäs toiveissa

M-inski/27v/lapset -10, -12 ja -14 / LA 06/-18

Oluwatobi/32v/lapset 3/10, 6/12, 1/15 ja 1/18/viides (ja siitä eteenpäin) haaveissa, vielä nautitaan vauvasta ja suostutellaan miestä

Mul oli täs pitkä teksi ja sit sovellus tilttas!!! Mut en oo hetkeen mitään kirjoitellut, on tää vauva-arki sen verran kädet sitovaa.

Meillä pelataan koko perhe Pokemon Go:ta, tai siis toi 3v vaan hengaa mukana, sil ei vielä ole omaa tiliä. :D Myös pleikka löytyy kotoa ja sillä pojat pelailee lähinnä auto ja jalispelejä. Kännykästä löytyy myös Pikku Kakkonen, jota pelaavat lähinnä sairaalareissuilla yms. Oon aika natsi pelaamisen suhteen muutenkin, pelaavat vain aikuisen valvonnassa ja mitään väkivaltaisia yms pelejä eivät pelaa. Mies joskus lasten mentyä nukkumaan pelaa joitain räiskintäpelejä mut niitä lapset ei nää.

Mä myös ompelen paljon lähinnä lapsille ja itselle/miehelle hieman vähemmän. Tosin nyt on paha jumi päällä kun ei koneita ees ehdi kaapista kaivaa.

Hienoa et tullut keskustelua pelaamisesta :) Itse haluan olla samanlainen omille lapsille kuin oma äiti oli pelaamisen suhteen. Meille tuli NES kun olin 6v ja sitä sai pelata aina. Ei silloin edes ajateltu pelaamisen olevan haitaksi. Ja sit oon siitä asti pelannut aina sitä mitä on ollut tarjolla. Ja hyvin kävi :) Just oli tehty iso tutkimus että lasten kannattaa antaa pelata, se tutkimus osoitti että se nostaa lasten loogista ajattelutapaa ja tekee älykkäämmäksi :) Ainoa mikä lapsilta ja teineiltä kannatti kieltää oli some. Ja se on kyllä totta :) Itse lopetin facen 2,5v sitten ja en oo katunut päivääkään :D

Niin ja pelaamisesta vielä, pakko sen verran puolustella että mieluummin ne lapset kotiin pelaamaan entä kaupungille kaljaa kiskoon teineinä :D se on aina itelle hyvä syy antaa pelata :) Ja on se kivaa yhdessä tekemistä :) Mut tottakai jokainen tyylillään :)

Oli taas eilen hellää! Miehen kainaloon sohvalle nukahdin ja seksiin sain herätä :D Ai että. Ja isot lapset menee tänään vkl isälleen niin saadaan illat olla miehen kans kaksin viikonloppuna! Onko vähän luxusta! Hyvää ruokaa, saunaa ja varmaan lisää seksiä ^^

Twisted mä en oo missään somessa(jos tätä ei lasketa ;) ) en oo ikuna ollu enkä meinaa liittyäkkään!!! Toivon että tytöillä on aikanaan järki päässä kaiken someen liittyvän kanssa...

Takaisin