Supistukset

:grin joo en tiiä mitä se äiti niihin laitto, mut autsss et sattuu... :confused: joo niin sais mennä vedet ni tietäis varmasti lähdön tulevan.

No niin...näähän vaan koveni ja tiheni suihkussa. Nyt on jo niin kipeitä että vois ärräpäitä päästellä. Väli suihkussa ainakin n.6min. Nyt menin sit pitkälleen niin katsotaan mitä siihen sanovat..näin ne on ainakin ennen saatu loppumaan! Pessimisti ei pety.

mä oon täältä seuraillu tätä ketjua jo kauan ihan innoissani :) MarinaMelina oot sie kyl aikamoinen sissi.. Toiv nyt vihdoin ja viimein olisi se h hetki!

Kovasti edelleen peukut täällä pystyssä mellu sulle. ♡♥♡♥

Huh. Niin toivon minäkin!! Heitin pötkölleen tähän sängylle niin seuraava supistus tuli vähän viiveellä n. 13min oli väliä mutta oli yhtä kipeä mitä muistan että esikolta oli ennen puudutuksia. Tietenkin sillon välitkin ollu 2-3min. Mutta josko nää nyt tästä? Ei silti ole kovin luottavainen olo. Arvon vaan että millon soittaa porukoille kun niillä menee väkisinkin se 2h ajaa meille. Itsekseni mietin tässä et kun väli tihenisi siihen 5min niin vois alkaa soitella ja herätellä miestä tueksi.

Mä jotenkin uskon, että nyt on tosi kyseessä Mellulla. Osittain siksi, että vaikka kertaalleen oli tiukat supistukset, niin välillä ne oli lievemmät.
Mulla tää Cytotec vissiin aiheuttaa supistuksia, tosin oli niitä jonkin verran ennen sitäkin, mutta nyt on tiheämmin, en kyllä ole laskenut että kuinka tiheästi.

Ai sä sait nyt sitä cytotecia? Mikäs siitä sitten on jatko suunnitelma? Jos omat riittää niin sitten ei oksitosiinilla?

Kyllä mustakin rehellisesti siltä tuntuu että on menoa kun on näin kipeät mutta en sitten tiedä kuinka nopeasti..makuultaan nää tulee n. 13min välein joten ei vielä kovin tiheään. Varmaan tulisi tiheämmin kun menis koikkeloimaan tonne olkkariin mutta ei viihtis jo nyt väsyttää itseään. Saas nähdä lähteekö mies reilun parin tunnin päästä töihin...toivottavasti tihenisivät siihen mennessä kunnolla, kipua ei näihin tartte enää lisää tulla..sen verran nimittäin sattuu :O

Voi Mellu oispa se nyt tässä!!! Ristin sormet ja varpaat sun puolesta! ♡♡♡♡

KoBelle kans hirveesti tsemppiä vauvautumistapahtumaan!

Jaahas kai se ois noustava kävelemään että sais tempoa näihin supistuksiin. Ihan kiitettävän kipeitä ovat, jos tulisivat tiheämmin niin oisin oitis synnärillä mutta nyt väliä edelleen se 10-14min. Taitaa tääkin vaan mennä sen pitemmän kaavan mukaan :rolleyes:

Huomenta vaan! Täällähän on yön aikana taas tapahtumia :-) Joko mellu on lähdössä tai päässy synnärille? Heräsin itse kipeisiin suosituksiin puoli tuntia sitten, mut välit on aika epäsäännölliset vielä. Lähdetään kuitenkin aika pian näytille, mikäli jatkuvat.. Toivottavasti tästä tulee monenkin kannalta hyvä päivä :-)

Kotona vielä, tässä suunnittelen synnärille soittoa. Supistukset on kyllä jo aikalailla kipeitä, pistää reilusti irvistämään. Väli on nyt neljästä saakka ollut suunnilleen sen 10min. Mies lähti tässä välissä töihin, sovittiin että soitan kun välit on sen 5min tai vedet menee tmv..

Jospa Ellem sielläkin ois h-hetki nurkan takana! Mäkin menisin jo varmaan kohta puolin käymään ellei ois noita esikon hoitojärjestelyjä ja miehellä töitä..nyt on vaan ooteltava että tihenisivät vielä kunnolla...huoh:rolleyes:

Niin sulla tulee jo het valmiiksi noin tiheään..ja kun on ollut nopeaa toimintaa aikasemminkin niin kannattaa kyllä joo ajoissa lähteä näytille! Meillä matkaa n. 25min. Mun vanhemmat vaan asuvat 2h päässä mutta onneksi sairaala on siinä matkan varrella niin että voidaan siellä nähdä jos niin kiirus tulee!

Oon täällä kauheen ristiriitasissa tunnelmissa! Toisaalta toivon todella että pääsisitte hommiin ja saisitte vauvat kaikkuun, mutta toisaalta haluisin huutaa että ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ!

Minkäköhän jipon keksisin, että tää lähtis tulemaan? Ei muuten kiire, mutta alkaa olee niin kipee ettei mitään voi tehä ja tunnit vaan matelee kotona. Ja kohta kaikki juttelee 'synnytyksen jälkeen' ketjussa ja mä täällä huutelen tyhjille seinille :P

Menin vielä pitkälleen että sais vähän edes levättyä. Sain torkahdettua aina välissä. Supistuksia tuli 11-14min välein tän tunnin verran mutta kipeitä ovat edelleen. Ilmiselvästi kuitenkin vielä sitä latenssivaihetta kun pitenee välit pitkällään..Katsotaan mitä päivä tuo tullessaan!

Täällä myös vappu ollaan! Etkös säkin ollut Tayssin asiakas? Pidetään me tää tammikuisten loppurutistus sitten kuun vaihteessa :D

Takaisin