Mariel mä olen miettinyt monena yönä samaa. Meillä sanoivat että välit vaihtelevat aika pitkään ja kaikilla eivät sillä tavalla minuutin tarkasti tulekaan. Ja että makuuasennossa tuntuvat yleensä kipeämmin kun pysty.
Mutta itsekin oon pannut merkille että kaikki nämä tähän astiset supistukset on just olleet niitä että pitkällään ollessa ovat reilusti yli minuutin mittasia, kipeitä mutta supistus väli hiukan pidempi( 6-10min). Sitten seisaaltaan/liikkeessä lyhyempiä n. 30-40sek., ei läheskään niin kipeitä..lähinnä tuntuvia mutta tulevat tiheämmin (2-5min). Eli just samanlaisia kun sullakin ilmeisesti?
Ainoa poikkeus oli se yö kun supisteli todella reippaasti ja 10h
... sillon seisaaltaankin teki samanlailla kipeää kun maaten, tosin silloinkin väli oli lyhyempi seisten ja pidempi maaten ja kestot eri. Kävinkin sitten näytillä aamulla ja ainakin mulla kohdunsuu oli auennut niillä sen yön supistuksilla.
Viime yönä siitä juuri osasin ennakoida taas ettei tuu lähtöä kun nousin ylös eikä tehnyt enää yhtään niin kipeää kun maatessa, lähinnä vain tuntui että supisti muttei ollut kipua juurikaan. Maate kun taas meni niin oli tosi kipeitäkin välillä. Kaippa se on ootettava taas niitä mitkä pistää seisoilteenkin puuskuttaan ja välit pysyy suht samana teki mitä teki..
ÄRSYTTÄVÄÄ!