Supistukset

Eikös Panadolissa päiväannos ole yleensä se 3 g, ehdoton maksimi 4 g mut en ehkä ottais niin paljon ellei ole täysin välttämätöntä.

Eli jos on reseptillä 1 g Panadolia, niin 3/vrk ja jos ottaa 500 mg niin 6/vrk. Mitä vähemmällä pärjää, sen parempi. 1,5 tuntia ei ole kovin kauaa...

Kirppari kierros käyty, eikä mitään vaikutusta. Polven vain sain kipeäksi, kun ei toi tekonivel meinaa enää kestää tätä ylimääräistä painoa.:confused:
Aamulla sain herätä ihanan kipeisiin supistuksiin, mutta siihen tuntiin ne sitten taas jäivät. Oli vaan taas niin paskamaista herätä kipuun.
Odottelu siis jatkuu...

Meillä oli isimiehen kanssa tänään päivällä käynnistys yrityksiä kun esikko nukkui päiväunia ;) - ei tehoa. Nyt päivällä oon siivonnu ja kyykänny siinä samassa - ei tehoa, nivuset vaan äkääntyi. Illalla on sauna ja kokeillaan akupistehieronta juttuja...epätoivostako? Ei voi ainakaan väittää etteikö omaa yritystä ois :D

Kuulostaa Mellu ihan meidän touhulta.:grin Kaikkea tulisesta ruoasta nännien hierontaan on kokeiltu ja edelleen täällä lähtöä odottelen. :p

Toivottavasti se akupainanta auttais..! Mä ainakin muistan esikolta että ne supistusten aikana tehtävät painelut (jotka auttoi kivunhallinnassa) oli toimivia mulla. Hurjasti tsemppiä! ♡♡♡♡

Meillä kans mies yritti savustaa ulos.. katsotaan nyt auttoiko mitään. Töissä kävin myös pyörähtämässä ja nyt teen toimistohommia. Illalla vielä kävelylle miehen kanssa. Katsotaan saanko itseni vaan tosi kipeäksi ja huonot yöunet vai tapahtuisiko tuolla masussa jotain. Vauva edelleen tosi hiljainen.. Kuitenkin pari kertaa vähän enemmän liikkui niin en sitten lähtenyt näytille.

Täällä niin tyyntä, et mennään kyl helmikuulle. :confused: haluisin jo oman kropan takas, mut yksiö liian viihtyisä vissiin. :grin no jos sauna ja jalkahieronta tekis ees jotain. :wink

Kannattaa yrittää häätöä seksillä, saunalla ja hieronnalla! En usko, et niistä mitään apua on, mutta OIKEESTI tulee ainakin itelle parempi mieli. Edes hetkeks! Ja se on kaikkein tärkeintä, kun muuten on kokoajan sellasta ihme vahtaamista ja pettymistä vuoron perään. Kohtalaisen epämukavaa, kun ei itse pysty tapahtumia hallitsemaan. Lähtölaukaus voi olla viikon päästä, tai viiden minuutin päästä.. Siihen on aika vaikee asennoitua.

Eipä nuo keinot tunnu auttavan ei, mutta mukavaa on tehdessä..se tosiaan pääasia ;)

Likka vaan intaantui myllämään päällään niin että itku pääsee kun vihloo alapäätä niin julmetusti!! Tää on veemäisintä kipua mitä mä tiedän! Esikolta ei ollu tällasta kun lantio oli sen verran tiukempi että ei mahtunut tällai pyörittää päätään, nyt mahtuu ja saa tolla rutinalla ja viiltelemällä mut oikeasti ihan kipurajoille! Ei, meille ei kyllä enää muksuja tehdä, kolmas raskaus ois jo varmaan aivan kamalan kivulias...liekö kestäisin..

Mellu, mä just 5min sit ajattelin että jännä miten nopeesti aika kultaa muistoja. Neiti alle viikon ikäinen, ja mä vielä pari tuntia sit luin näitä teidän juttuja ja päästin oikeen itkun kun ajattelin miten tukalaa ja tuskaista toi oli ja voi olla. Ja NYT JO mietin että harmittais ajatella että tää olis meidän viimeinen vauva... :D Tyydyn kyllä näihin kahteen prinsessaan jos niin on tarkoitettu, ja vielä raskausaikana aattelin että kaks lasta on just hyvä, mutta NYT JO musta on alkanu vahvasti tuntuun ettei meidän lapsiluku olis välttämättä täynnä.

Malttakaa vielä hetki. Se vauva, se teidän mahassa mylläävä ja hermoja raastava vekara, se on niin kaiken arvoista. Näyttää ihanalta, kuulostaa kamalalta ja tuoksuu taivaalta.

Niinhän se on..ja tiedän itsekin että aika kultaa hyvin tehokkaasti muistot:)

Mutta alunperinkään me ei olla aiottu kun kaksi lasta..ja kaiken tän tapahtuneen ja menetysten sekä pelon ja huolen jälkeen en voisi enää varmempi olla meidän päätöksestä. Meidän lapsiluku on täynnä kunhan tää neiti nyt saatas turvallisesti ulos ♡ Nää kivut siihen päälle on vaan lisä varmenne..Todella painava sellainen! Auts!

No niin arvasinhan minä. Supistelut sain aikaiseksi mutta en sellaisia että laitokselle lähdettäis.. Ei auta kun ottaa lääke ja toivoa että sais vähän nukuttua.

Joo ei ollu 3 s:tä hyötyä. :confused::sad001 nyt toi ipana vaan myllää ja potkii mun kylet uuteen uskoon. Josko unta ja huomenna olisi sitten parempi päivä tiedossa. :rolleyes: kyllä se joskus pois tulee. :rolleyes:

Niin siinä sitten kävi, että päikkäreiden jälkeen neljän aikaan poksahti vatsassa ja vedet meni.. :o Viidestä asti ollaan oltu tyksissä.. mies lähetettiin juuri kotiin nukkumaan kun supparit laantuivat ja jollei ennen huomisaamua tapahdu niin käynnistykseen streptokokin vuoksi..

Toivotaan, että alkavat uudelleeen, kun olet saanut nukuttua. Huomenna tositoimet alkaa joka tapauksessa.

Jes Mariel ja TyttiMarjaana :) tsemppiä koitokseen ♥ ♥♥

Voikun meidänkin pieni ymmärtäs saapua..tänään kuitenkin edessä puuhapuistoilua esikon ja isovanhempien kanssa sekä elokuviin isimiehen kanssa ♡ saas nähdä miten selviydyn 90min elokuvasta...:eek:

Takaisin