Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Majoneesiakaan ei kai saa syödä? Mitä siinä on?
Majoneesiakaan ei kai saa syödä? Mitä siinä on?
Mulla on ihan jäätävä juurikasvu, ja olen lukenut aika ristiriitaisia kommentteja hiistenvärjäämisestä.. ainakin ekan kolmanneksen aikaan pitäisi välttää vai koko raskausajan.. on meinaan sika huikea tukka joulukuussa jos sille ei mitään tee. Nyt ruskeahiuksinen ja blondi väri kasvaa juuresta. Mitä mieltä värjäyksistä?
Hauskaa, kun ihmisillä on niin erilaista suhtautumista. :)
Itse kuulun "hällä väliä" porukkaan, eli olen oikeastaan syönyt ihan kaikkea mitä mieli tekee. Rakastan esim sushia, ja sitä olen syönytkin raskaudesta huolimatta. Samoin raejuustoa, mozzaerellaa, fetaa, tuorejuustoa.. Elimistö on myös aika viisas, ja vähemmän sopimattomat asiat ällöttävät. Nää suomalaiset suositukset ja rajoitukset perustuu usein vaan siihen, ettei ole tarpeeksi tutkittu. Ajattelen, että on lähes yhtä todennäköistä että kukkaruukku putoaa päähän, kuin saada listeria raejuustosta.
Ruotsissa esim inkivääriä suositellaan pahoinvointiin, eikä raa'an kalan syöntiä ole kielletty. Tai kuinkakohan moni japanilainen raskaana oleva on syömättä raakaa kalaa.. Joten tuntuu että täällä tosiaan ollaan aivan super tiukkiksia.
Alkoholia ei ole tarvinut miettiä, kun hyvin harvoin juon muutenkaan.
Jokainen tekee omat valintansa! Toivon että joku kanssasisar saa tästä tsemppiä, ettei ole yksin paheidensa kanssa.
Eiks tonnikalaa saa syödä vai eikö sun tee mieli ellikki85?