Sukupuoli

Odotan esikoistamme. Mulla on ihan tunne että se on poika. Mutta yritän olla ajattelematta asiaa sillä jos nyt asennoidun siihen että poika tulee ja se onkin tyttö niin tunnetila voi olla aika sekava. Meille kumpi tahansa on tervetullut sillä kumpaakaan kun ei ole =)
 
Meille olisi tervetullut vauva ihan kumpaa sukupuolta vaan. Ennestään meillä poika, joten toivomme kumpikin miehen kanssa tyttöä. Tämä raskaus ollut kyllä niin erilainen heti alkuunsa verrattuna esikoisen poikaraskauteen, että saa nyt sitten nähdä. :)
 
Tänään löysin uudestaan tämmösen sivun mistä löytyy miten voipi tulkita ultrakuvia... Viime ultrakuvaa osasin tuon perustella sanoa itekki kumpi tulossa ja tyttöhän sieltä tuli... np- ultra kuva vois näyttääki jo paremmin ko tämän päivänen ei ihan selvää näyttäny... Kätilöiltä en kyllä kysy, mutta ite mukava yrittää tehä "salapoliisi"työtä :wink

www.baby2see.com/gender/external_genitals.html
 
Ihan alkuraskaudesta kun vasta wain tietää odottavani, minulla oli poikaolo. Vaikkakin olen aina aikaisemmin ennen raskautta ajatellut että tyttö esikoinen olisi kiva. Itsekin olen esikoinen :) mutta nyt muutaman viime päivän ajan on ollut tyttö olo :) toisaalta nyt kun oikeasti mahassa kasvaa pienokainen, on meille ihan sama kumpi tulee.. :Heartred
 
Itelle tietty pääasia et kuhan sieltä terve vauva syntys, ei väliä kumpi...:) ja sen kyllä tiiän et kaikki miun perheen puolelta oottas tyttöä kun molemmilla veljillä on 2x poika :D miehen vanhemmille tää ois eka lapsenlapsi joten ne on varmaan ihan pähkinöinä sukupuolesta huolimatta :rolleyes: tavallaan sit itekkin aattelee et oishan se kiva et tulis tyttö mutta saas nähä :)
 
Tällei esikoista odotellessa on oikeastaan aika sama kumpi tulee, pääasia että olisi terve. :)

Omille vanhemmille tämä on toinen lapsenlapsi (isoveljellä on tyttö), joten tuskin heilläkään on sukupuolen suhteen toiveita. Miehen vanhemmilla taasen on lapsenlapsia jo 9 kappaletta, kiitos miehen kolmen siskon, joten sinne puolelle on varmaan ihan sama kumpi tulee! :p
 
meille on ihan sama kumpi tulee. Olemme niin onnellisia tulokkaasta ettei sen sukupuolella ole väliä. Emme edes oikein tiedä haluammeko edes tietää kumpi on tulossa. Ellei se sitten näy tosi selvästi ultrassa.:Heartbigred
 
Meillä on jo tyttö ja poika, joten tällä kertaa ei juuri ole kummemmin toivetta. Ainoastaan siitä syystä toivoisin tyttöä, kun olis nimi valmiina. :)
 
Joo ei tosiaankaan mitään väliä kumpi tulee. Ennestään meillä on poika, joten jos seuraavakin ois poika niin luulen että veljeksille tulis ehkä läheisemmät välit jos samaa sukupuolta. Mutta tietty lapset on ensisijaisesti yksilöitä ja oon superonnellinen jos meille kaksi tervettä lasta suodaan, oli sukupuoli sitten kumpi vaan. Tunnen monia joille lapsen saaminen ei ole mikään itsestäänselvyys.
 
Kumpikin tervetullut. Itselle esikoinen. :) Mies toivoo tyttöä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Esikoista odottelen ja vahvasti semmoinen tunne että poika tulee. Isän suvussa syntyy pelkkiä poikia ja minun suvussa tosi paljon tyttöjä. Saa nähdä :) Olisi ihanaa saada ainakin yksi tyttö ja yksi poika elämäni aikana!
 
Esikoinen tulossa ja mulla on myös vahva poika olo. Toisaalta haluaisin esikoiseks tytön (ja mies pojan), mutta tärkeintähän on että lapsi syntyy terveenä :) yhdyn yennoriz:n sanoihin että olisi ihana saada kummatkin elämäni aikana :)
 
Jaahas, kiinalaisen syntymakalenterin mukaan olis tulossa toinen poika. Mutta minusta tarkeinta on etta oma pikku kulta on terve oli sitten poika tai tytto. :)
 
Esikoista odotellessa... Jostain syystä ollut sellainen olo, että se on poika. Aivan sama kumpi tulee. Kunhan ei mene kesken, ja terve vauva syntyy.

Edit: kiinalainen syntymäkalenterikin näköjään sanoo, että poika :grin
 
Muokattu viimeksi:
Esikoinen tulossa. Mies toivoo himpun verran enemmän poikaa, minä taas tyttöä, mutta niinkuin ollaan molemmat sanottu, että kunhan on ihminen, niin ei väliä :) Mulla on kyllä ollut vahva tyttöolo koko raskauden ja niin sormustesti kuin kiinalainen syntymäkalenterikin viittaa tyttöön! Saas nähdä miten käy :wink
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Mulle kiinalainen kalenteri povailee poikaa. Esikoisesta meni sittenkin oikein, ja tyttö tuli. Olin laskenut sen silloin väärin ja kirosin että surkee kalenteri :D kunnes rupesin uudelleen keskittymään ja sainkin oikean tuloksen... Olin siis tehnyt ne kaikki laskutoimitukset, mutta väärin! Hyvähän se on ensin syyttää muita ja sitten tajuta et ite ei vaan ollu tajunnu :)

Hellis, mites toi sormustesti oikeen menikään? :)
 
Heh.. Mies puhalteli eilen synttärikakusta kynttilöitä ja sen siskonpoika 8 v. Kovasti oli kiinnostunut mitä eno mahtoi oikein toivoa, johon mieheni vaan totesi, että siihen on tasan kaks vaihtoehtoa... :wink Itse taidankin siinä tapauksessa tietää mitä tuo toivoi. ❤
 
Sormustesti:eek:maan hiukseen sormus roikkumaan mahan yläpuolelle.Jos sormus pyörii tulee tyttö ja jos heijaa edestakaisin tulee poika.Mulle lupailee poikaa,vaikka on ihan tyttöolo.Kiinalainen lupaa tyttöö.
 
Jaahas, pitaakin kokeilla tuota sormustestia. Toivottavasti mies ei pida ihan kahelina ^^
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Katsoin kiinalaista kalenteria uudestaan ja lupasi poikaa,samoin sormustesti.Ja pari tuttua veikkasi sykkeen perusteella poikaa,sekä nt-ultrakuvan perusteella veikattu poikaa.Oireet/oireettomuus veikkaisi poikaa.On jotenkin samanoloinen raskaus kuin viimeksi ja poika tuli.:) 31.12 toivon mukaan selviää kumpi on.
 
Takaisin
Top