Sukupuoli

Kaveri on kiinnostunut unien tulkinnasta ja kun raskauteni oli alussa ja mietin sukupuolta, hän sanoi että poikauni meinaa yleensä tyttövauvaa ja päinvastoin :) kuka noihin uskoo ja kuka ei, tuli vaan enneunesta mieleen tuo keskustelu :)

Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan poika olisi tulossa, mutta mulla on ollut alusta asti sellainen tunne, että tyttö olisi tulossa. Jonain päivinä on sellainen tunne että ehkä sittenkin poika, mutta suurimman osan ajasta ihan 'tyttötunne' :o

Sukupuolella ei oo väliä mulle. Esikoinen tyttö joka vauvana erittäin vaativa. Niin salaa poikaa toivon jos olin helpompi :) **saaks näin ajatella ; D

Mä toivoin kakkosraskaudessa poikaa, mutta ihanan tulisen tyttären sain ensimmäisen mahtavan rauhallisen tyttären lisäksi.
Nyt tuntuu, ettei sukupuolella ole oikeasti väliä. Ei ole toivetta sukupuolesta.
Kakkonen ei paljastanut ultrassa sukupuoltansa vaan jouduin odottamaan synnytykseen asti paljastusta ja hyvä, kun muistin edes kysyä kumpi tuli niin onnellinen olin suloisesta nyytistä. :)

Ei väliä kumpi tulee. Entuudestaan tyttö ja 2 poikaa. Molemmille sukupuolille on nimetkin olleet jo pitkään valmiina :) olotilan puolesta veikkaisin kyllä tyttöä, kun pojista ei pahoinvointia ollut.

Merkit ehkä viittaa poikaan, samoin tuo kiinalainen syntymäkalenteri. Pikkusen on ehkä kuitenkin "tyttöolo". Toivoisinkin ehkä tyttöä, mies poikaa :) Mutta molemmat yhtä tervetulleita :Heartred

Meillä on yksi poika joten olisihan se tyttö kiva saada mut ei oikeastaan oo välii kumpi tulee kuhan o terve.. :)
Eikä aiota nytkään selvittää sukupuolta ku ei viimeksää selvitetty..Ylläri on ihanaa.. :)

Tuosta kiinalaisesta syntymäkalenterista ni esikosta piti paikkansa ja nyt näyttäis et tyttö.Saa nähä pitääkö nyt kutinsa. :)

Poika vai tyttö-testi, kiinalainen kalenteri sekä minun vaisto sanoo vahvasti, että poika on tulossa. Eka oli tyttö, ja sekin meni testien mukaan.

Minulle onsama, kumpi tulee, kuten aivan varmasti kaikille meille. :) Poikaa toivoisin siksi kuitenkin, ettei koskaan tiedä tuleeko ikinä kolmatta, ja olisi ihanaa "omistaa" molempia sukupuolia olevat lapset. :Heartred

On muuten jännä, että sanotaan, ettei ultrakaan 100% varma ole. Minä itse näin, ja lääkärinikin hyvin itsevarmasti sanoi esikoiselta, että sukupuoli näkyy todella selvästi, ja että tyttö on. :) Toki, myös niitä epäselviä keissejä on, kuten ystävälläni oli, ja sai jännätä synnytyseen saakka.

Btw, tämmönen vau:n sivulla:
" ”Poikasiittiöt” uivat ”tyttösiittiöitä” nopeammin, mutta toisaalta ne elävät lyhyemmän aikaa. Tyttösiittiöt ovat sitkeämpiä ja elävät pitempään."

Eli kiinalainen syntymäkalenteri ja vau testi sekä poikauni povaa tyttöä.Voiko kolme asiaa olla väärässä.:-\

Ei oo väliä kumpi sieltä ulos puskee ( vaikka ehkä hieman salaa toivon poikaa), mies taas toivoisi tyttöä!

Meillä pari tyttö ja poika. Kiinalaisenkalenterin mukaan poika tulossa ja niin on ollu kyllä tuntemuksetkin. Kaikki kolme on ainakin osunu oikeaan tuon kalenterin mukaan. Meinattiin kyllä olla kysymättä sukupuolta, paljon jännempää sitten ko syntyy, yhdesti sen kokenu ja on siinä oma jännitys mukana :) mutta onko sitten selkärankaa olla kysymättä :wink

Me ei olla ees mietitty, mutta kyllä mä luulen että mies toivois poikaa, ittelle ihan sama kuhan on terve :)

Eihän sillä sukupuolella oikeesti oo meille väliä mutta kyllä tyttö toivotaan vähän enemmän.

Meillä isäntä hössöttää kokoajan että poika tullee. Ja ihan senperusteella kun mulla on niiin huono olo kokoajan ja yököttää. Se on kuullu jostain vaan että se meinaa poikaa huono olo... :D

Mä en voinut tytöistä ollenkaan pahoin, mut pojasta oksensin monta viikkoa :) yksilöllistä. Mut kuulemma todennäköisempää et ensiodottaja voi pahoin kuin uudemman kerran odottava :)

Saga_Maria, oliski niin! Ensimmäiseltä voin tarpeeksi pahoin ekan kolmanneksen, ja nyt on melkeinpä vielä pahemmat olot ja alkoi aikaisemmin. Ja aivan eri mielihalut. Heh, jännää! :)

Takaisin