Sukupuoli

No mulle on tehty joskus talvella se sormustesti (jos on se sama testi) niin siinä oma vihkisormus otetaan ja laitetaan se omaan hiukseen roikkumaan :grin Sitten kämmenen päällä jotenki se alko tekeen liikettä (kuulemma itsekseen mutta mun mielestä testin tekijä pyöritti sitä ihte), ja jos se sormus teki edestakasliikettä nii olikohan se poika ja jos ympyrää nii tyttö :eek: Jotenki sillain. Musta se ei ollu oikeen uskottavaao_O
 
Ja toiset tekee narussa roikottaen.Heiluriliike oli muistaakseni poika ja pyöriminen tyttö.Eli vihkisormus naruun ja joko kämmenen ylle tai mahan ylle.
 
Olen 90% varma että tyttö tulossa.Oireet ja kaikki viittaa siihen.haluaisin ultrassa kysyä,mut mies ei.
 
Itse toivoisin tyttöä ku entuudesta on toi pikku poika. Mies on sitä mieltä et tähän jää sit lasten lukumäärä ni ois ihanaa et olis molemmat... Ite haluisin kolmannen. Ehkä nyt ensin tämä toinen saatetaan maailmaan ennen ku mietitään edes sitä kolmatta! :p Pojasta ei ollut yhtään pahoinvointia ja väsymys oli älytöntä!!! Sillon teki mieli hedelmiä ja salaattia, kaikkea terveellistä. Nyt ei tee mieli oikeen mitään... Nälkä mut ei tee mieli oikeen mitn! Mielummin kyl suolasta ku makeaa.
 
Me molemmat toivottaisiin tyttoa, ja kiinalaiskalenteri povaa tyttoa myoskin, mutta toisaalta mulla on sellainen olo, etta se olis poika. Ei silla oikeasti tietenkaan ole valia, kunhan olis terve. ♥
 
Jännä toi unijuttu... Kun odotin esikoista, näin alkuraskaudessa toistuvasti unta pienestä vaaleahiuksisesta pojasta. Muutenkin olin ihan varma että meille tulee poikavauva. Rakenneultrassa sitten sanoivat että todennäköisesti tyttö, ja tyttöhän tuo on.

Ekassa raskaudessa oli vuorokauden ympäri pahoinvointia ja väsymystä noin viikot 6-14. Nyt on 7+3 eikä (nyt täytyy koputtaa puuta) ainakaan vielä oikeastaan mitään oireita. En oikein tiedä kumpaa toivoisin, toisaalta olisi ihanaa jos olisi tyttö ja poika, toisaalta olisiko tytöistä sitten enemmän seuraa toisilleen... Ei myöskään ole tällä kertaa mitään tyttö-/poikaoloa. Mutta sen verran kiinnostaa että ihan varmasti rakenneultrassa kysyn, jos kaikki menee hyvin ja sinne asti päästään.

Meillä tuo kiinalainen kalenteri piti ekalla kerralla paikkansa, tällä kertaa lupailee poikaa, saa nähdä...
 
meillä on poika 4-vee ja tyttö 2-vee, ja ite toivoisin toista poikaa. en osaa ees ihan varmaks sanoo että miks, ehkä että sillä ois sit iän puolesta eniten yhteistä tytön kaa ja sukupuolen puolesta esikoisen kaa..ettei niinku kukaan jäis ulkopuoliseks..?!
 
Hei kumpikos se olikaan, jonka takia ne karvat aloitti tän megalomaanisen kasvamisen?

Melkein pitäis päivittäin ajella kainalotkin, puhumattakaan muista alueista.. :grin
 
Minäkin näin viime viikolla vauva unen, jossa synnytin tytön.. Jännä nähdä kumpi sieltä tulee.
 
Mamsi taalla myos hirvittavaa karvankasvua havaittavissa, mun mielesta se tarkottais poikaa. :D
 
Heh, no sitten mulla ihan kaikki viittais poikaan. :)

Mä olen nähnyt hulluna vauvaunia, äärettömän todellisia sellaisia. Parina yönä olen ollut synnyttämässä kaksosia.

Suvussa meiltä niitäkin löytyy, ja itse asiassa on puhuttu, että se hyppäis aina yhden sukupolven yli - ja juurikin minä ja sisarukseni ollaan niitä keillä taas on "riski".
Tän esikoisen yövalvomisien, maitoallergioiden, semi-koliikin jne. vuoksi ihan yksi kerrallaan on aivan hyvä. :)
 
Yksi vanhankansan uskomushan on sekin,että tyttö ns. imee äidiltä kauneuden ja pojasta äiti hehkuu raskausaikana. Tän perusteella meille tulis tyttö, hiukset rasvottuu tosi nopeeta ja ohenee ( :excited001 ), naamaan tulee finnejä ja karvankasvu muuten on aika huimaa. En jotenkin tunne kukoistavani :grin Eihän näistä oikeesti tiedä, mutta hauskoja arvailuja. Nyt mua kiehtoo ajatus että pidettäis sukupuoli yllätyksenä loppuun asti, mieshän ei siis halua tietää. Itse haluaisin toisaalta, mutta olis mulle kyllä kova saavutus jos en selvittäiskään:rolleyes:
 
Mä näin viime yönä unta että odotan kaksosia.Meillä on molemman suvussa kaksosia.Jännää jos tulisiki tuplat.Pitäis vaihtaa auto ja asunto.
 
Mä näin viime yönä unta että odotan kaksosia.Meillä on molemman suvussa kaksosia.Jännää jos tulisiki tuplat.Pitäis vaihtaa auto ja asunto.
 
Mustakin olisi tavallaan kiva pitaa sukupuoli yllatyksena loppuun asti, mutta luulen kylla etten pysty siihen. :D Riittaahan niita yllatyksia silti, milta se nayttaa ja millainen tyyppi se muutenkin on.. :)
 
Mulla on ihan poikaolo. koko ajan havahdun siihen, että oletan asian olevan niin. Esimerkiksi kun kävin tytön pieniä vaatteita läpi, niin ajattelin että kaikki tyttömäiset pitää pakata pois?! Onneksi kaikki ihan pienet vastasyntyneen vaatteet on lähestulkoon molemmille sopivia, kun ei viimeksikään saatu tietää sukupuolta ultrassa ja hyvä niin toisaalta. tästäkään tapauksesta ei ajateltu kysyä, vaan pidetään jännityksenä loppuun asti :) mulle ei oo väliä kumpi tulee, mutta nyt on vaan niin vahva olo pojasta..
 
Takaisin
Top