Sukupuoli

Toivoisin että poika tulisi,koska sitten olis tyttö ja poika. Mut sit taas olishan se kivaa jos pieni tytön tyllerö sieltä taas tulisi :)
 
Kaksi poikaa ennestään ja oishan se ihanaa jos tulis kolmas poika. Mutta ei väliä, kunha on terve lapsi! :) ton kalenterin mukaan tulis poika. Ja just ovulaation aikaa puuhailtiin.
 
Miehen ensimmäiset sanat kun näytin kahden viivan tikkua: "No, kunhan on poika." Parin päivän päästä sanoi, että on aivan sama vaikka tulisi molemmat, kunhan on terve. :) Itselle ehkä poika olisi jotenkin "helpompi".
 
meillä on nyt tyttö ja poika. enkä yhtään osaa sanoa kumpaa itse toivoisin :) mies toivoo tyttöä kun pienimmäinen on nyt poika. Tervettä lasta minä myös toivoisin ♡
 
Kiinalaisesta horoskoopista poika, ja vau.fi:n "tosi tieteellisestä" testistä myös poika.

Itse en oikein tiedä kumpaa toivoisin enemmän. Tyttöä voisi ymmärtää paremmin (?) mutta jotenkin tuntuu että pojilla on tyttöjä helpompaa. Mutta se voi kyllä olla varsin vanhanaikaista kuvittelua jo...
 
Poikia mullekin noi kaikki testit povaa. Ja mä kun olen aina kuvitellut että esikoiseni on tyttö:excited001 No joo, kyllä se poikakin ihan oikeasti käy hyvin! Oletteko muuten suunnitelleet että haluatteko saada sukupuolen selville? Mä tolta mieheltä kysyin, se on ainakin nyt sitä mieltä että haluaa pitää sukupuolen yllätyksenä.... Mä taas haluaisin varmaankin tietää etukäteen
 
Mä esikoisesta en kysyny,mut muista oon halunnut tietää :D ja niin tästäkin :P

Mä vaan pelkään et jos on poika,vaikka siitä jo varma olokin ja toivottu,ni alan itkee ku joku pieni ääni takaraivossa yhä toivoo salaa tyttöö..

Olipas sekavaa :D
 
kurkkasin kans tuota kalenteria kun se on pitäny kaikissa paikaansa nyt povas poikaa ja salaa toivonkin poikaa niin sit olis 2 poikaa ja 2tyttöä mutta tietysti tyttökin olisi tervetullut.
 
Ei ne ultra kyllä varmoja ole mut suuntaaantavia :) meille keskimmäiset sanottiin tyttöä mutta poika tuli :)

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
joo eihän se ultra ole 100% todellakaan pojanäiti ryhmässä yhdellemammalle oli monta kertaa ultrattu tyttöä mutta kappasvaan hän saikin sitten pojan :D
 
Kiinalainen veikkasi tyttöä ja vaun testi poikaa. Mulla on ehkä kokoajan kuitenkin ollut ajatuksissa poika, mutta sittenhän sen vasta näkee kun ulos tulee :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi poika, itselläni ei ole vielä oikein mielipidettä, ehkä toivoisin kuitenkin enemmän tyttöä. Sikiöiden määrästä ei ole vielä tietoa, joten kylläpä yllättyisinkin positiivisesti jos niitä olisikin kaksi
(samalla vaivalla :happy093)
 
Vaikka kiinalainen näyttikin poikaa niin itellä on tyttö olo kun jos vertaa noihin aiempiin raskauksiin niin tyttöjen aikana teki mieli enemmän maitotuotteita ja hedelmiä yms. Ja sitten pojan aikana oli silleen että mitä enemmän rasvaa sen parempi. Ja nyt sitten ei maistu yhtään rasvainen ruoka.
 
Kiinalaisen mukaan kyseessä olisi tyttö. Kumpikin on tervetullut, mutta pikkutyttö olisi kiva tasapainottamaan sisarusparit :)
 
Näin unta että meille tuli poika.Onkohan enne.Olo on yhtä oireeton kun 16v sitten kun poikaa odotin.
 
Takaisin
Top