Sukupuoli

Mulla on ihan tyttö olo ja oon huomannut välillä täysin uskovani siihen että tyttö se on, ei muita vaihtoehtoja :rolleyes:
tiedä kumpuaisko tää mun olo kuitenkin mun tyttö-toiveista, mul ois sellanen ihanne et haluaisin et kaikilla ois veli ja sisko, elikkä siihen tarttis minimissään 2 kumpaakin sukupuolta. Ja poikia meiltä löytyy jo kaksi. Ja lapsia näillä näkymin haluaisin sen nelisen kipaletta.

Haluis kuitenkaan tuohon tyttö-juttuun oikeasti kunnolla hurahtaa, ettei sitten tulis kauhiasti mitään epämiellyttäviä tunteita kun saiskin tietää että poika tulossa. Vaikka ne tunteet siitä varmasti jo ennen synnytystä kaikkoaisivatkin. Ja jos meiän lapsiluku jäiskin kolmeen, niin siinä tapauksessa ehkä haluaisin mieluummin pojan, pelkään nimittäin sitä että kohtelisin tyttöä eritavalla, varsinkin jos hän olisi ainoana tyttönä kaiken lisäksi vielä kuopuskin.
 
Niin ja itsessä myös hihhulin vikaa, eli pitänee myös tehdä tuo sormustesti :P Mies voi leikkikosia mua niin menee sitten oikeeoppisesti ton vihkisormuksen puolesta :grin

Ja tuo kiinalaisten kalenteri pitää kans omalta kohalta päivittää kun muuttuikin la :eek: viimeks lupas tyttöä mut mitenköhän mahtaa käydä nyh :P Esikoisten kohal osui tuo ainakin oikeaan :)
 
Ei toi la tohon vaikuttanutkaan kun laskettiin hedelmöityksestä, eli tyttö yhä ton mukaan tiedossa :P
 
Kokeilin tota kiinalaista kalenteria ja tosi hämärää kun esikoisen ja tokan sukupuolet on pitäny paikkaansa.. nyt on sellai olo että poika tää lapsi ei todellakaan voi olla ja kalenteri sanoi että tyttö tulee! Saapa nähdä :wink Onks teillä pitäny aikasempien lasten kanssa paikkaansa toi kalenteri? En o siis sillon odottaessa tehnyt vaan nyt kokeilin kaikki :D
 
Mulla piti paikkansa. Poikaa lupas ja poika tuli.. Nyt näyttäis tyttö tulevan ton mukaan ja pikkasen on tyttö olo tai sit mulla on pikkusen toiveajatteluu.. :D Mut joo molemmat tervetulleita...Mut kai sitä saa pikkusen salaa haaveilla.. :D
 
Tässä tsuumailin tota kiinalaista sukupuoli hässäkkää ja aloin oikee tarkistamalla tarkistamaan, niin esikoisen olis sen mukaan pitänyt olla poika. Tyttö kuitenkin tuli. Nyt tuo povaa taas poikaa, mutta en tiiä kumpi tulee. Meinataan kyllä kysyä et kumpi olis tulossa. Ei oo varmaa fiilistä kummastakaan ja oon nähny vuorotellen sekä tyttö, että poikaunia. Ehkä salaa toivon edelleen et olis tyttö kuitenkin. :wink tuleva isosisko toivoo pikkuveljeä ja miehellä ei ole mitään suoraa mielipidettä.
 
aikani kuluksi tein myös sormustestin ja sormus pyöri.. mä en kyl oikeesti usko ennenku lapsi on pihalla, siis ylipäätänsä näihin sukupuoli juttuihin :D
 
Hennannaa: sori, ihan mennyt sun kysymys ohi tuosta sormustestistä! Onneksi muut ehtineet kuitenkin selittää mitä tarkoittaa :)
 
Meille ei nyt sitten selvinnyt sukupuoli. Tosi varovainen tyttöveikkaus, mutta niin huonosti näkyi, että voi olla kuinka vaan. No keväällä se sitten selviää :rolleyes:
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Mulla on poika olo :) Ei aateltu selvittää että kumpi on mutta saa ny nähä sit rakenne ultrassa miten käy :)
 
Mulla on ollut koko raskauden ihan tyttöfiilis, mut tänään heräsin uneen missä sain ihanan pikku pojan joka oli lähes identtisen näköinen vanhimman poikani kanssa. Olin aamulla ihan onnesta soikeana kun jäi niin hyvä fiilis unesta :Heartred Tänään ei ole enää ollut minkäänmoisia sukupuolioloja sikiön suhteen, mutta tuntunut tänään että olen päässyt hienosti yli siitä pienoisesta pelostani että tulee taas poika keskellä tätä näillä näkymin edesmennyttä tyttökuumettani :)
 
Meillä on puolison kanssa ollut lähestulkoon koko raskauden ajan poikafiilis. :) Lapsen tuleva mummo näki joskus muutama viikko sitten unen, jossa oltiin oltu vauvan kanssa kylässä ja meiltä oli unohtunut pieni sininen kenkä mummolaan. :)

Rakenneultra meillä on 13.1. Tosin ollaan varmoja, että pikkuinen pitää visusti sukupuolensa meiltä salassa ihan vaan piruuttaan! :grin Kun ensimmäisellä kerralla sydänääniäkin saatiin etsiä lähes puoli tuntia, kun pikkuinen päätti leikkiä piilosta...
 
Mä oon viime aikoina nähnyt niin sekopäisiä unia vauvan suhteen et oikee ahdistaa. Yks oli semmonen et joku kaveri oli jossain maan alla ja siellä tuli sortuma ja se olinkin sit yhtäkkiä minä ja mun vauva vietiin multa pois. Heräsin tähän uneen jossain vaiheessa kun etsin vauvaa. Sitten kun sain uudestaan nukahdettua niin jatkui ikäänkuin sama uni, missä vauva oli hukassa, pieni tyttövauva vaaleenpunasessa kapalossa ja kun koitin imettää vauvaa niin tilalla olikin meidän esikoinen noin kolmevuotiaana joka selitti että hän ei osaa enää imeä rintaa kun on niin iso tyttö jo ö.Ö Sit yks yö oli ikäänkuin olisin ollut ultrassa, mutta en kuitenkaan ollut vaan mun mahan läpi katseltiin vauvaa ja arveltiin et onko tyttö vai poika ja aina kun koitettiin tarkentaa kuvaa et näkyis kumpi oli niin livahti karkuun :D Kyllä on ihmisen pää kummallinen! :D
 
Takaisin
Top