Sukupuoli rakenneultrassa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tinja79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sukupuoli rakenneultrassa

• Kaikki äänestäjät
    55
Eipä löytyny kikulia täältäkään, kätilö kyllä sanoi että kivekset laskeutuvat 20 viikon jälkeen??!! Hyvin oli ne piilottanut jos ne on siellä :wink Ihana oli nähdä että toinen on kehittynyt niin kuin pitää :Heartred

Tänään oli meilläkin kauan odotettu r-ultra.
Ja meillä ei näytetty mitään suosiollisesti.
Kunnon vänkääjää siis odotetaan <3
Kaikki oli niinku piti ja kuten oli toivottu.
Saadaan siis terve tytär <3
Häpyhuulet näky näytöllä. Jos ei ny kikulia kasvata täs loppu vaiheessa :D
Painoa oli 383g ja vastasi viikkoja :)

Kätilökin tais säikähtää ku kerto et tyttöä tässä nyt taidetaan odottaa.
Kun sen sanottuaan mä purskahdin huuto nauruun ja itkin samal ja isä veti käden ilmaan ja huus jes! :D :D

Liitteet

• 1403598549733.jpg
    1403598549733.jpg
    40.6 KB · Katsottu: 57
Meille tulee poika <3 Tyyppi esitteli eilisessä rakenneultrassa vehkeitään ihan koko ajan, mutta kädet pysyi tiukasti naaman edessä ristissä. Sen verran saatiin naamakuvaa, ettei huulihalkiota ole, mutta muuten se vähän ujosteli. Muutenkin kaikki näytti olevan kunnossa, nyt vaan sulatellaan tätä, että se tosiaan on poika. Alusta asti poikafiilis on ollutkin, mutta tuntuu silti vähän epätodelliselta <3

Omassa lähipiirissä kaikki ovat tänä vuonna saaneet tai saavat tyttöjä, joten teidän poikalupaukset tuovat tasapainoa :) omaa ru:ta odotellessa :)

Jo alko jänskättää perjantai:grin epäilen kyl poikaa! Perjantaina klo11.45 päästään Kättärille tarkastelee lähemmin :wink Neuvola tänää vikan kerra vanhassa paikassa :sad001 Möykyllä syke sykki hyvin ja arvot/painot kunnossa ittellä :)

Eilisessä rakenneultrassa näkyi aivan selvästi poika, ei ollut mitään epäselvyyttä asiaan! Hyvin haarat levällään esitteli pippeliään! Koin eilisen päivän huonoa omaatuntoa siitä, että toivoin tyttöä ja olin hieman harmissani etten tyttöä ultrassa nähnyt, myös mies olisi halunnut sukuunsa tytön koska suku on poikavoittoinen... Kuitenkin pääasia meillä on se, että lapsi on terve ja sitä rakastetaan kyllä ihan yhtä paljon oli tyttö tai poika :) Tänään ollaankin selattu urakalla poikien nimilistaa ja eiköhän sieltä löytynyt jo sopiva nimi ;) Tytön nimi oli myös valmiiksi valittuna, mutta pojan nimeä ei oltu vielä mietitty.

Antsku, turha potea huonoa omaatuntoa, veikkaan että niitä löytyy aika monia joilla oletukset/toiveet kääntyykin nurin ja jotka noita tunteita kokee. Eli älä soimaa itseäsi suotta! Mulla ei oo hajuakaan kumpi on tulossa..esikoisen takia toivon hieman enemmän poikaa. Isä toivoo selvästi enemmän poikaa. Tulee kumpi tulee :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Niin ja onnittelut taas vaan kaikille ultrissa käynneille :) itse jouduin siirtämään omaa aikaa ja se venyi eteenpäin.. On siis VASTA :( 11.7.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea täältäkin kaikille jo ultrassa käyneille :). Tj14, päivä kerrallaan mennään vaikka pitkälle tuntuu!

Takaisin