Sukupuoli rakenneultrassa

Sukupuoli rakenneultrassa


  • Kaikki äänestäjät
    55
Tuossa kyselyssä pampula kohtaan Poika ja alta lähetä vastaus? Tein ekaa kertaa tällaisen kyselyn ni en oo itsekään ihan varma. :p
 
Ei näy puhelimella tässä mitään kyselyä :D Pitänee kattoa koneelta :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ok, ilmoittele jos ei sittenkään näy, katson olenko tehnyt jotain väärin. Mulla näkyy tuossa alussa kysely kännykälläkin, mutta käytän tätä ihan selaimen kautta, en ole asentanut tuota foorumin appsia. :)
 
Mä vastaan sitten neljän viikon päästä :grin. Mies ois välttämättä halunnu kuulla arvion jo ekassa ultrassa, että ainakin varmasti kysytään.
 
OceanSoul, näyttäisi vähän siltä että meilläkin jää jo ostetut tytönvaatteet käyttämättä tällä erää! :grin Poikaa siis rakenneultrassa kätilö veikkasi ja kyllä ne vehkeet siellä aika selkeästi näkyi. :)
 
Mulla on vielä viis viikkoa rakenneultraan, tuntuu että siihen on vielä ikuisuus ! :sad001

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Itsekin joudun jännittää vielä 7.7 asti. Olen satavarma että tyttö masussa asustelee. Salaa toivon himpun verran enemmän toista poikaa kylläkin :wink Toisaalta olin varma et esikoinen on tyttö myös ja poikahan se oli! Ehkä olen itse uskotellut molemmissa raskauksissa että tyttö tulee just siks ettei se sit tulis pienenä yllärinä/pettymyksenä vastaan. Hyi kun tuo pettymys kuulosti hurjalta :sad001 ei se nyt pettymys olis! Mut ymmärrätte varmaan mitä meinasin! Tytössä olisi kyllä omat hyvät puolensa kun kaikki olis uutta ja ihmeellistä :) silti toinen poika kutkututtaa enemmän.. Hmmm...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä 2 vkoa jäljellä odotettavaa aikaa! Ja kallistutaan tuohon selvittämiseen sukupuolen kanssa :eek: Vaikka kuinka alkuun laitoin "hanttiin" ajatukselle että tiedetään ennen syntymää kumpi tulee :grin
Mies on sen halunnut tietää koko ajan tai sille ollut ihan sama... mutta uteliaana sukupuolen haluaa tietää :p

Noh mut tasan 2vkoa... 27pvä se selviää jos Möykky suostuu näyttämään "kalleutensa" :wink
 
Äpyä! Torstaina on rakenneultra ja mua jännittää kauheesti! On ihanaa saada tietää kumpa tuolla masussa potkii, minityty vai minipoitsi :Heartred Ihan sama kumpa tulee, ihanaa että tulee! :) Äijältä oon yrittän kysellä kumpaa se veikkaa tulevaks ni vastaus on vaan: no vauva sieltä tulee. :D Haluun tietää sen veikkauksen! Ku ite perustelin poikaveikkauksen alhasella sydämensykkeellä :D :D mut, katotaan ny. Pitää vaan ny malttaa odottaa vaikkei sukatkaan pysy enää jalassa!!!! :D :Heartred
 
Mulla oli eilen! Mulla tosiaan LA 31.10., mutta voipi hyvinki mennä marraskuulle. Ja poitsuhan siellä selvästi oli! Ei ollut epäselvää :wink Omat (ja miehen) fiilikset osu oikeeseen. Voin sanoo, etten vois olla onnellisempi! :Heartred
Miehen äitikin tokas joku viikko sitten, että selvä poikamasuhan mulla on, ja puhelimesta kuuluki sitten "mä arvasin!!!"

:Heartred
 
Niinhän siinä kävi! :D Hiiteen omat olot, ei ainakaan nyt löytynyt lapselta pippeliä! Tosin tää on ehkä se kenkkumaisin vastaus tähän asiaan, koska voi se poika silti olla vaikkei selviä vehkeitä vielä löydykään! Itsellä ei oikeastaan yllättynyt olo, iloinen vaan. Mietin et johtuukohan mun poikaolofiilikset sit vaan siittä, kun itellä on kolme veljeä ja miehellä kaks, ni oon aina itse asiassa aatellu et jos me saadaan lapsi ni se on ihan varmasti poika. Mä en voi sanoa et oisin toivonu kumpaakaan erityisemmin. Lahja ku lahja :)
 
Takaisin
Top