Sukupuoli rakenneultrassa

Sukupuoli rakenneultrassa


  • Kaikki äänestäjät
    55
En tiiä oonko ihan kauhee ihminen ku ääneen sanon tai kerron, mut meillä on käyny kyllä todella hyvä säkä molempien lasten kohdalla. Esikoisesta toivottiin poikaa ja poika saatiin ja tästä tokasta toivottiin tyttöä ja tyttö hän onkin :Heartred
 
Onnea taas kaikille tasapuolisesti! Itsellä edessä r-ultra 1,5 viikon päästä! Ei hajuakaan kumpi siellä on :) Mies on varma että poika!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onko kaikkien ultrakokemukset ultraajan osalta olleet positiivisia? :) Mua jännittää, että mitä jos ultraaja onkin vaikka pahalla tuulella/ei ole kiinnostunut katsomaan sukupuolta tms.. Kun itse haluaisin tietää. Vielä kaksi viikkoa pitäisi malttaa odottaa!
 
Täällä myös vielä pari viikkoa r-ultraan. Mä haluaisin nähdä sukupuolen, kuten mieskin. Lähinnä mua kuitenkin jänskättää, että onko kaikki kunnossa.

Mies mietti eilen mahdollisia nimiä ja vitsaili, että mitäs annetaan pojalle nimeksi. :) Pohdinnassa kuitenkin oil sekä tyttöjen että poikien nimiä.
 
Täällä ollaan edelleen totaalisen hämmentyneitä :schocked028
Rakenneultra oli tänään ja kaikki oli pienellä mainiosti. Sen verran vilkas tapaus on, että kuvat jäi lähes saamatta kun niissä ei näy mitään selkeetä :)
75%:nen tyttölupaus saatiin :Heartpink Ihan uskomatonta. Vähän siihen suuntaan on omat olot ollu kallellaan vaan en oo kauheesti ääneen uskaltanu sanoa, en tiedä kyllä uskoako vieläkään.
Meillä siis ennestään 2 poikaa.

Oletteko muut saaneet prosentuaalisia veikkauksia? Millä prosenteilla? Luotatteko siihen?
Meillä on pojat olli NIIN selkeitä että ei ole tarvinut arvailla eikä veikkailla. Nyt mietin ankarasti että uskallanko ostaa PINKIN toppapuvun pienelle, sääli sitä olisi pojalle pukea... :rolleyes:
 
Onnea tyttölupauksesta.
Meille kans tyttöä povattu ultras mut ei ollu mitää prosentti arvioo.
Itsekkin nähtiin et ei ole ulokkeita ja kolme viivaa näkyi mikä tarkoitti häpyhuulia kätilön mukaan.
Olen kyllä pinkin puvut ja muut hommannut into piukkana kun löytyy vain poikia tästäkin huushollista :)
Kaveri tossa vaan kertoi että hänen kaverinsa oli kanssa saanut tyttö lupauksen ja olivat vielä käyneet 4D ultrassa jossa tyttö lupaus oli vahvistettu.
Mutta niin vaan kävikin että poika tuli :eek:
Että vahinkojakin sattuu :D
 
Tänään oli rakenneultra ja tyttöä lupailtiin. Meillä kätilö puhui jostain palleroista jonka perusteella sanoi että on tyttö. Ei selittänyt palleroita tarkemmin, munasarjatko vai mitkä lie sitten olivat. Rakenteet olivat kunnossa myös :)
 
Rakenneultrassa käyty tiistaina ja kaikki näytti olevan kuten pitää. Viikkoja silloin 21+0, mittojen mukaan 20+5 eli aika lähellä :). Kahdella päivällä yli meni tuo Iltatähti ykkönenkin. Ja omat fiilikset tulevan Iltatähti kakkosen sukupuolesta meni ihan nappiin, tyttö tulossa :gen014 JEE.
 
Onnittelut kaikille! Itse joudun jännittämään vielä 8 yötä! Ei mitään hajua kumpi siellä on. Musta ei edes tunnu et olisin raskaana niin siks ei varmaan ole mitään tuntemuksia sukupuolestakaan. Haluan vaan nähdä että siellä masussa ylipäänsä eloa on (vaikka toki myllerrys tuntuu) kun välillä se vieläkin epäilyttää :D ei ole oireita eikä juuri mahaakaan..Sama juttu oli kyllä esikoisen kanssa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tyttöveikkaus saatiin. Sanoi ettei näkynyt ainakaan pojan vehkeitä, ja näki jotkut kolme viivaa päällekäin mitkä ilmeisesti häpyhuuliin viittaa? Täällä leijutaan nyt vaaleanpunaisissa pilvissä, mikä helpotus olikaan kuulla että pienellä on kaikki hyvin. Paino oli nyt 20+4 377g. :Heartpink

Muistutan tässä samalla, että te jotka luette tätä kännykkäapsilla, tämän ketjun alussa on gallup-kysely sukupuolijakaumasta joka ei jostain syystä siinä kännykkäsovelluksessa näy. Eli jos käytte muuten koneella niin käykäähän laittamassa omanne kun saatte tietää. Tällä hetkellä näyttäisi vielä olevan ukkovalta tulossa marrasvauvoista gallupin perusteella. :Heartblue
 
Meillä ens to rakenneultra, jännittää hirveesti kumpi on. On melkosen vahva poikaolo, joten jos on tyttö niin pitää hetki sulatella asiaa oikeesti. :D Ekasta ei selvitetty ollenkaan kumpi on, mut nyt ajateltiin toimia toisin. Saapi nähdä! :D Kirpparillakin tänään pyörähdin ja kyllä ne katseet poikavauvojen vaatteissa oli, oikein mietin että kuinka outoo ois ostaa kaikkea vaaleenpunasta :D No, voi olla et vielä syön sanani!!
 
Mulla jäi kyllä niin jotenki tuo asia (tyttöveikkaus) vaivaamaan. Siis se et se oli 75%:nen veikkaus eikä suora lupaus tai varmempi veikkaus. 3muovikassia, Äp laatikko ja 2 ikean kassia olis poikien vaatetta jotka joutaa pois jos tyttö tulee.. Yksi kassi jäi ns.neutraalia vaatetta... Tein totaalisen inventaarion, mutta sitten iski paniikki jos se ei olekaan tyttö niin sille ei jää vaatetta


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Harvemmin ne lupaukset taitaa ihan 100% olla. Varmaan jos pojan vehkeet näkyy tosi selvästi niin siitä vaikeampi erehtyä. Mutta tietenkin heti eilen kuulin ystävästä jolle oli sekä rakenne- että 3D-ultrassa annettu ns varma tyttölupaus ja poika tuli.
Eli itse tekisin varmaan niin että säästäisin poikien vaatteistakin ainakin parhaat, ja laittaisin ne sit kiertoon vasta vauvan synnyttyä.

Meinasin kyllä itse hurahtaa (ja ööööh, hurahdin jo :p ) ostamaan sitä vaaleanpunaistakin, mutta jos nyt en kuitenkaan vielä seiniä maalais sillä värillä... Vaunut ym haluaisin joka tapauksessa neutraalit.
 
Meille kätilö sanoi myös että 90 % varmuudella näyttäisi poju tulevan, sen verran selvästi se kikuli siellä pilkotti! Sanoi jopa että jos tyttö tulee kuitenkin niin tulkaa näyttämään sitten vauvaa ja ultrakuvaa hänelle. :)

Mutta en silti laittanut vielä pois muutamia ostamiani tyttövaatteita, enkä oo ostanut hirveästi poikavaatteita vaan aika neutraaleja jotka käy kummalle vaan. Miehen tutulla on neljä lasta ja joka kerralla oli sanottu että poika tulee. Noh, heillä on neljä tyttöä. :p
 
Muokattu viimeksi:
Juu, ei ne tyttöä taida koskaan kovin varmalla luvata. Pojat on meillä ollu niin selkeitä että ollaan itsekin nähty näytöltä sukupuoli ennen ku ultraaja on sitä ilmoittanut. Et kait se olis tämäkin näkynyt yhtä selkeesti jos olis ollu näkyäkseen...
Täytynee jättää osa vaatteista varalta talteen, ja suurin osa menee ihan tuohon lähelle kaverille et pitää sit kipittää hakeen kaikki takas jos tarvii :)
Annan itselleni luvan ostaa muutamia totaalisen vaaleanpunaisia/pinkkejä vaatekappaleita


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meilläkin pieni miehen alku kasvaa masussa :) Laskettu aika 12.11. Rakenneultrassa oltiin viikon alussa (olen rv 21). Ekaa lasta odotellaan, suvussa vain tyttöjä ja itsellä siskoja ja kummityttöjä, joten pääsen nyt tutustumaan pikkupoikien maailmaan :) Ihana tietää sukupuoli! Molemmat yhtä toivottuja, mutta konkretisoi jotenkin tätä raskautta, valmistelee tulevaan ja voi hiukan ottaa hankinnoissakin huomioon vaikka lähes kaikki värit sopivat mielestäni molemmille. Tärkeintä tietysti että kaikki rakenteet näyttivät olevan kunnossa ja voin jatkaa raskausajasta nauttimista ilman suurempia huolia.
 
Takaisin
Top