Sukupuoli rakenneultrassa

Sukupuoli rakenneultrassa


  • Kaikki äänestäjät
    55
Meillä lupailtiin tyttöä 52% rakenneultrassa, jotenkin tuntui aika epätodelliselta :rolleyes: Käytiin virossa kesälomareissulla reilu viikko sitten. Samalla käytettiin tilaisuus hyväksi, käytiin siellä 3D/4D ultrassa. Hintaa ultralla oli 65e, ei kallis ollenkaan. Pojat pääsi myös mukaan katsomaan pikkusiskoaan, tulihan sieltä dvd mukaan myös. Ultrassa sukupuoli varmistui :) Niin ja jo rakenne ultrassa näkyi ne 3 viivaa...
 
Iltalähtönen, minkä nimisessä paikassa kävitte ja miten varasit ajan? :) Puhuiko lääkäri suomea? Saiko kuvia/dvd:tä mukaan? Kiinnostaisi kanssa 4D-ultra viron puolella :)
 
Pampero, käytiin Tarttossa sellaisessa paikassa kuin Elite Klinik. Klinikalla on suomalainen yhteyshenkilö, mutta hän oli juuri tuolloin lomalla. Lääkäri oli mukava, englanniksi selosti ultran. Sähköpostilla varasin ajan, sieltä tuli ehdotuksia ajoista. Itse valkkasin ajan mikä kävi parhaiten. Mukaan saatiin dvd, kuvat tuli s-postiin ja erikseen antoi lapun vauvan mitoista. Hyvä mieli meille ainakin jäi paikasta :grin
 
Varmistus miehen uumoiluista, poitsu meilläkin matkalla! Mitat normit ja kaikki hyvin :Heartred
Sanoivat että ei oikeastaan epäilystäkään, esitellyt koko aika ja kuvassakin selkeä maila. Olin aika varma, tai sitten vain toivoin tyttöä mutta pieni poika tervetullut myös :Heartred
 
Pikkasen kateellisena lueskelen teidän poika- ja tyttölupauksia, kun oma pikkuinen on niin itsepäinen, että haluaa varjella salaisuuttaan tarkkaan. Jalat ristissä koko ultran :)
 
Miten vahvoja tyttö-/poikaoloja teillä on ollu ja onko arvaukset osuneet nappiin? :) Täällä vielä 8 yötä rakenneultraan ja olen oikeastaan aivan varma siitä että tulokas on poika :D Päivä päivältä olo vahvistuu, en taida edes uskoa jos ultrassa väittävätkin tytöksi :p
 
Esikoisen sanottiin olevan 110% poika, näkyi kyllä vehje niin selvästi ettei jäänyt itsellekään epäilystä! Huomenna saadaan "tuomio" tästä toisesta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jonsku90; mulla oli ainakin enimmäkseen poikaolo, joka heitteli kyl välillä toiseenkin suuntaan. RU.ssa arvioitiin tytöksi, ei saatu mitään prosenttitodennäkösyyslukuja, mut en tosiaan pidä sataprosenttisena kun asento ei ollut täysin hyvä. Aiemmin oli olo että haluan tietää, mutta nyt sitten tuntuu kuitenkin siltä, että kumpi vaan saa tulla ja pääasia että kaikki on muuten todettu olevan hyvin. Sukupuoli ei meillä kauheesti muuta mitään, ainakaan vaatetuksen värimaailmaa.
 
Mies oli satavarma että esikoinen on poika ja olihan se. Nyt tämäkin on kuulemma satavarma poika miehen ja äitini mielestä. Itse en todellakaan tiedä. No se selviää huomenna :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ite olin jo ihan varma pojasta ollu kuukauden verran :)

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Meille sanottiin että tyttö :O Ja oon edelleen ihan varma että se on poika!!! Oltiin rakenneultrassa siis. Ne jotkut kaks viivaa näky mut kuulemma sen verta oli jalat ristissä että ihan 100 varmaksi ei luvannut ja sanoi et kannattaa pitää pää kylmänä mekko-ostosten kans. Onkohan noi kuinka usein menny pieleen noi arviot rakenneultrassa??
 
Takaisin
Top