Hassua kun tuossa listassa sanotaan kurpitsa (eikä kurpitsat), koskeekohan tosiaan kaikkia kurpitsoita? Neuvolan esitteessä ei kurpitsoita mainittu, mut esim. lanttu ja nauris mainittiin, jotka taas tosta listasta puuttuu. Hmm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kurpitsa ku kurpitsa, ne kasvaa kaikki kumminki maassa ja ovat koostumukseltaan ja kasvutavoiltaan samanlaisia.. On kuulemma kurpitsat tulossa listaan. Nitriittinä haittaa lapsen hapensaantia ja on siksi vauvoille vaarallista. Sormiruokailijoista bongattua tietoa. Pienet määrät nyt ei varmaan haittaa mut suuremmissa määrin en pakastais. Varmaa just tuollee ku Nannaniina ehdotti ni vois käyttää. Mikä se määrä sit on mitä sitä niistä purkeista löytyy...?Hassua kun tuossa listassa sanotaan kurpitsa (eikä kurpitsat), koskeekohan tosiaan kaikkia kurpitsoita? Neuvolan esitteessä ei kurpitsoita mainittu, mut esim. lanttu ja nauris mainittiin, jotka taas tosta listasta puuttuu. Hmm.
Kiitos, ihan totta varmaan tuo, kas kun en itse hoksannut edes ajatella noin! :)Ei niil hedelmil o varmaa enää sit vaikutusta ku on jo tottunu muihin makuihin.
No jos vuosi on vauvan elämästä liian pitkä aika välttää vauvalle vaarallisia ruokia, ni mikäs siinä
Olen mä välillä vähän pysähtynyt ihmettelemään miten tämä pikkuinen on näinkin pitkälle mun hoidossa selvinnyt :DTaitavat kaikki tappaa vauvansa .. Tahattomasti.. :D
Olen mä välillä vähän pysähtynyt ihmettelemään miten tämä pikkuinen on näinkin pitkälle mun hoidossa selvinnyt :D