AamuElokuun
Puuhakas puhuja
Kävin juuri sokerirasituksessa. Kyllä meni helposti. Tosin jos olisi ollut ensimmäisen kolmanneksen aikana niin sitten olisi voinut tulla oksennus ku silloin kaikki teki pahaa. Kamalin osuus oli noi verikokeet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin juuri sokerirasituksessa. Kyllä meni helposti. Tosin jos olisi ollut ensimmäisen kolmanneksen aikana niin sitten olisi voinut tulla oksennus ku silloin kaikki teki pahaa. Kamalin osuus oli noi verikokeet
Mullakin huomenna aamulla se testi...kauanko pitikään olla paastoamatta? Oon nyt vedellyt urakalla glögiä ja piparia [emoji5]
Täällä tuli koko seuraavan päivän ihan vesiripulia ja mä liitin sen ainaki tuoho litkuun. Siinä 1h ja 2h verikokeiden välissä tuli muutenki huono olo ja sellanen makee polttava närästys.Oon kyllä herkkämahainen, mutta onko muilla menny maha sekasi sokerirasituksesta?
Mulla on siis max.10vkoa ja 2pvää odotusta jäljellä!!Täällä mittaillaan kanssa sokereita päivittäin, tiistaina uudelleen diabeteshoitajan juttusille. Paastoarvo ylittyy joka kerta, vaikka kuinka noudattaa syömisiä.
Koita syyä illalla viimeiseksi vielä jotain proteiinipitoista. Sillä moni saa aamun aisoihin. Tässä ketjussa löytyy monta hyvää vinkkiä.