Sokerirasitus ja raskausdiabetes

Ilmeisesti mullakin tulokset ok, kun kävin kanta.fistä katsomassa: 5.2, 8.1 ja 6.4. Ei oo kukaan ollu yhteydessä neuvolasta ja testi oli jo viime tiistaina.

Mut Labrasta ohjasivat soittamaan neuvolaan seuraavana päivänä tuloksia. Eli jollette oo sopinu soittoa. Kannattaa itse soittaa ja kysellä. :)
Tosin jos arvot ovat nuo niin ei pitäis olla hätää ja voinee odottaa seuraavaan neuvolaan.
 
Miulle tulee soitto neuvolasta jos on arvoissa häikkää. Ois vaan se keskiviikko ja sais sen alta pois.
 
Kesken jäi.. tuli niin huono olo sen litkun juomisen jälkee et alko pulssi nousee ja huippaa ja oksettaa.. just kerkesin löytää vessan ettei tullu lattialle oksennus.

Sille hoitajalle ei kuulemma ollut koskaan käynyt noin et joku oksentaa.. :eek: eikä myöskään toiselle jolta hän sitten kysy et mitä tehdään. Sen piti soittaa jollekkin viisaammalle.
 
Kesken jäi.. tuli niin huono olo sen litkun juomisen jälkee et alko pulssi nousee ja huippaa ja oksettaa.. just kerkesin löytää vessan ettei tullu lattialle oksennus.

Sille hoitajalle ei kuulemma ollut koskaan käynyt noin et joku oksentaa.. :eek: eikä myöskään toiselle jolta hän sitten kysy et mitä tehdään. Sen piti soittaa jollekkin viisaammalle.

Voi ei! Onpas ikävää!
Joudutko vielä uudestaan yrittämään myöhemmin? Vai miten?
Toivottavasti oot saanut jo syötävää ja vointi olis parempi!
 
jenni89
Tuli huono olo, mut hyvä sain levättyä jokaisen verinäytön välissä [emoji108][emoji85] Tää ei ollut ehkä niin paha kun mun ensimmäisen raskauden sokerirasitus joka tehtiin raskauden alussa missä mul oli viel aamupahoinvointia [emoji15][emoji15][emoji40][emoji31] jos sulla on edessä sokerirasitus pyydänrt pääset lepämään jos mahdollista [emoji4]
 
Voi ei! Onpas ikävää!
Joudutko vielä uudestaan yrittämään myöhemmin? Vai miten?
Toivottavasti oot saanut jo syötävää ja vointi olis parempi!

Enmä tiiä joudunko uuestaan. Ei se mitää ainakaan sanonu. Eikä se mun terveydenhoitaja oo tänään töissä et vois ees kysyy.
 
Enmä tiiä joudunko uuestaan. Ei se mitää ainakaan sanonu. Eikä se mun terveydenhoitaja oo tänään töissä et vois ees kysyy.

Miulle sanottiin labrassa että jos keskeytyy niin joudutaan tekemään toisella kertaa uudestaan. Oli silloin kuulemma tapahtunut siinä labrassa lyhyellä ajalla aika monta oksennustapausta sokerirasituksissa.
 
Mulle sanottiin myös, että jos oksentaa, niin joutuu menemään uudestaan rasitukseen... :-/
 
jenni89
Tuli huono olo, mut hyvä sain levättyä jokaisen verinäytön välissä [emoji108][emoji85] Tää ei ollut ehkä niin paha kun mun ensimmäisen raskauden sokerirasitus joka tehtiin raskauden alussa missä mul oli viel aamupahoinvointia [emoji15][emoji15][emoji40][emoji31] jos sulla on edessä sokerirasitus pyydänrt pääset lepämään jos mahdollista [emoji4]

Ai jaa. No hyvä ku selvisit kuitenkii pahasta olosta huolimatta. Miulla oli jo ja meni kyllä ihmeen hyvin. :)
 
Oon kaikissa aikaisemmissa raskauksissa tehnyt sokerirasituksen; mulla on pcos ja sen takia jo kuulun riskiryhmään, nyt sitten alkaa jo ikäkin painaa. Tällä kertaa kieltäydyin kuitenkin kunniasta ja sanoin, että seurailen sokereita kotona. Edellisestä raskaudesta kun on sokerimittari. Ja siihen sokerirasitukseenhan ei voi ketään pakottaa, se on vain sellainen suositus. Mulla on ollu raskausdiabetes aikasemminkin, varmasti siis nytkin, joten aattelin, etten tällä kertaa itteeni millään rasituksilla piinaa. Ruokavaliolla ja liikunnalla on tähän mennessä saatu pidettyä kurissa.
 
Hyi hyi paha paha appelsiinimehu iltapalallla. Paukku arvot 8.2
Olin niin väsynyt että pilkin koko tunnin ajan kun oottelin että voi ottaa sokerit. :sad001
 
Takaisin
Top