Sitten kun tämä on syntynyt...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pää hajoo, kun mikään ei pysy käsissä. Puurolautanen mikrosta suoraan hedelmäkulhon sekaan! 3-vuotias sanoi aamupalapöydästä, "Äiti, sun pitää lauhottua!".
Äiti nyt sitten "lauhottuu"täällä! :wink Ja odottelee aikaa, kun tuossa pöydässä on kaksi pikkuvanhaa neitiä neuvomassa äitiä!

..mä itseasiassa vähä pelkään et kui ontto olo se sit on ku tuolla mahassa ei myllääkkää kukaa.. :rolleyes: mullon vähä ristiriitaset tunteet,ootan ihan hirveesti et saan oman vauvan syliin mut tuntuu typerältä ajatella että tuolla mahassa ei sit ookkaa ketää,huhuu!?vaikka liikkuminen hidastuu ja paikat kipeytyy ni oon vaan nauttinu niiiin paljon tästä raskaudesta ja ollu ylpeä omasta pömppömahasta. Eli sitten ku tämä on syntyny ni tahonkoha mää ottaa tän heti uusiks!? :confused:

Mie en luule et petyn ettei masus ookkaa ketää. Mieluummi ihmettelen sitä mahan päällä kuin sisällä! Vaikka totutteluaha se on, kun ei enää potkikaa, mutta onneks vaan totuttelukysymys :)

Mä taas ootan just nimenomaan sitä ettei siellä mahassa oo enää ketään! Mä monesti mietin tän myllertäessä että kuinka ihanaa on sit kun maha on vaan maha eikä mitään sen ihmeellisempää...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mää taijanki olla ainut kummajainen joka on nauttinu tästä raskaudesta koko ajan..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä nautin ehkä 80 prosenttia ajasta... Mut se 20 prosenttia aiheuttaa sen, että tuun tänne valittamaan, joten vaikutan täällä varmaan paljon vaivaisemmalta kuin olen.

Mä niin makaan mahallani. Pyysin jo mieheltä, että voidaanko tehdä patjaan reikä, mutta ei juutas suostunut.

Mä makoilen edelleen välillä sängyssä mahallani tyyny rinnan alla, mutta sen kovemmalla alustalla ei enää onnistu millään. Ei oo vauva vielä ainakaan esittäny vastalauseita tälle makoilulle, mutta lopetan jos rupee kuulumaan!

ei kärsi maata mahallaan... sitten pikkusen syntymän jälkeen-tuskin ensimmäistä yötä kuitenkaan nukun mahallani... voi olla vähän aikaa "outoa" ku maha-asukki onki sylissä eikä mahassa enää

Mä makoilen mahallani miehen hieroessa alaselkää. Tosin mulla on isot sohvatyynyt sekä lantion että rinnustan alla, eli maha ei ota kaikkea painoa kantaakseen. Toimii!

Itsekään en mahallani ole makoillut sitten rv 10:n, tuntuu epämukavalta..
Selkälihaksia tein pikavauhtia rv 25-28, sitten sekään ei enää onnistunut!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä kans odotan mahallaan nukkumista. Se oli kyllä viimeksikin hieno tunne, kun tajusi voivansa mennä mahalleen.

Tajusin taas näitä lueskellessani että täällä mä makoilen mahallani vaikka menossa on jo 33+1 eikä vauva tunnu olevan moksiskaan!
ImageUploadedByVau Foorumi1394619339.646943.jpg
Ei kai tästä haittaakaan voi olla kun ei tunnu millään lailla pahalta?

Miulla ei tykkää ees puolimahallaan olosta, kun potkii patjaa vasten mahan läpi, et elähä litistä mua!

Munkaan vauvat ei tykkää, jos kohtua painaa :/ Esikoinen meinas tulla rakosta läpi aina kun jos joku painoi kohtua :)

Mie aioin hyppiä toukokuussa ton mun suonijalan kanssa koko rivitaloyhteisön läpi..
Nää nimittäin yleensä paranee vähän kun raskaus on ohi!

Lyyti, minä olisin nauttinut koko ajan tästä raskaudesta, jos näitä vuotoja ei olisi ollut. Muuten on olo ollut koko raskauden ajan aivan loistava.

Sitten kun vauva on syntynyt yritän malttaa välillä jättää vauvan sairaalaan hoitoon ja nauttia vauvan vaatteiden shoppailusta ja laittaa kodin kuntoon. Enkä aio vähään aikaan nukkua kyljelläni.

Toivon että Jaksan ehkä taas vähän katsoa peilistä miltä näytän :D Ois kiva meikata itsensä nätiksi tai vähän siistiä ennen kuin mies tulee kotiin..
Mutta nyt koen sen mun ulkonäön olevan toisarvoinen asia.. Varsinkin kun nyt alkaa oikeesti käymään nää vikat viikot niin hitaalla :)

Minä odotan kans että pääsen mahalleen nukkumaan! Mulla tuntu jo heti syyskuussa raskaustestin tehtyä ja jopa ennen sitä, niin mahalla nukkuminen pahalta, se ei vaan tuntunu enään hyvälle vaikka ennen olin aina nukkunut mahallani.. ehkä osasyynä oli myös se, että rinnat oli niin kipeät. Sen jälkeen en tosiaan ole mahalleen kellahtanut :)

Alkoholia ennen olen juonut tyyliin yhden saunajuoman kerran kuussa, jos sitäkään todella harvoin siis.. Mutta nyt haaveilen kylmästä karpalolonkerosta isoilla jääpaloilla. Jonka meinaan toteuttaa heti kun pääsen massusta eroon. :p

Takaisin