Sitten kun tämä on syntynyt...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitten kun tämä on syntynyt
  • värjään hiukset,
  • harrastan seksiä kaikissa asennoissa (oman miehen kanssa tietysti)
  • juon kylmän lonkeron saunan jälkeen,
  • käyn lenkillä,
  • ostan seksikkäitä alusvaatteita (uusin varmaan koko vaatekaapin)
  • makaan mahallani,
  • mutta ennen kaikkea nautin äitinä olemisesta, omasta lapsesta ja siitä, että on perhe!

- värjään hiukset takaisin mustaksi
- leikin lasten kanssa ja riehun kun ei ole mahaa mitä varoa!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla on niin ikävä mahallaan makaamista että kadehdin miestä joka nukkui mahallaan vieressä :sad001

Ehdottomasti puhelimen räplääminen saa luvan vähentyä! Ja niin haluaisin taas nukkua mahallani...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mäkin voisin yrittää tota puhelimen näpertämisen vähentämistä.. :) Plus et teen joka päivä vaunulenkin ja jään hyväl ilmal istuu johonkin ulos ottaa aurinkoo. :)

hyvät ladyt, muistakaa levätä!! Siis sitten, kun vauva on syntynyt.

Eilen nimittäin siivosin hiki hatussa, koska nyt viimeinkin pystyn siihen ilman jäätäviä kipuja ja viiden sekunnin välein levähtämistä. VIRHE! Yöllä nousi kauhea kuume, joka tosin myös laski sen yön aikana. Kävin mielessäni läpi kohtu- ja rintatulehduksen mahdollisuudet, mutta muistin että näin on käynyt jonkin synnytyksen jälkeen ennenkin, kun oon liian nopeasti luullut olevani hyvässä kondiksessa ja ruvennut oikein touhuamaan ja sit se on kostautunut kuumeella.

Löytyy jotaki semmostaki mitä ei niinkään odota..
*taistelen taas hyvin epäsäännöllisen kuukautiskiertoni kanssa!:mad:

Lyyti^ Niinpä ja mikähä se on tuleva käypä ehkäsy, kun nyt saattais haitata viime loppukesää enempi jos pamahtais taas paksuksi... Viimeks iha tarkoituksella jätettiin sopimaton ehkäsy pois, mut nyt pitäs löytää se sopiva!

Täällä pelaudutaan varmaan niillä kumeilla alkuun ja katotaan miten vauvan kanssa alkaa sujua ja sit mietitään missä vaiheessa ois aika alkaa yrittää toista lasta. Kumminkin halutaan useampi lapsi ja mies ei tuosta enää nuorru enkä tiete minäkään. Mut sen näkee sitte millä fiiliksillä on tän yhen lapsen kanssa :)

Kumiha se on ekaks joo, mut hyh kumi. Kumpikaa ei tykätä... :sad001 Meillä toi useamman lapsen haluaminen on täysin auki. Kumpikin ollaan kyllä sitä mieltä, et ykskin riittää, mut sen näkkee mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Oishan se ideana ihana, et ois lapsilla sisaruksia, mutta katsellaan..

Ei täälläkään siitä kumista tykätä kumpikaa, sehä on ku karkin söis papereineen mut se on sen aikaa et jaksetaan taas miettiä tulevaisuutta. Oon kyllä sanonu et haluan nauttia vauva ajasta rauhassa että en halua et toinen syntyy jo ku ensimmäinen täyttää vuoden mut kuitenki et ei nyt vuosiakaan odotella jos tuntuu että haluttais lapsia lisää. :) aika näyttää! :)

mulla lapsen tulo säännöllisti kierron, heti ekoista menkoista synnytyksen jälkeen menkat tuli melkien kellon tarkkuudella... pari päivää ennen rupes enteilee niin ei käyny edes vahinkoja housuun :grin mä kans painin ton ehkäisyasian kanssa :confused: voi ku vois vaan vedellä paljaaltaan :rolleyes:

Voihan sitä vedellä, mut sen tietää sit ite myös vedelleensä ilman :grin Ouh god! Vuoden päästä ois jo uus pien sylissä.. :grin

niin no sitä tässä yritetään välttää nyt ainakin seuraavat 2v :confused: ellei nyt satu joku muistinmenetys iskemään, niin mikä jottei :wink

Mä en kyllä ala mitään hormonaalisia ehkäisyjuttuja käyttämään. Kumistakaan ei tykätä,mutta kaippa se sitten välillä pitää "riskiaikoina" ja muuten luottaa varmoihin päiviin. Ja mikäli sama seksitahti jatkuu kun on ollut niin ei ole pelkoa raskautumisesta ihan heti. Ja olihan se tämäkin todella hankala saamaan alkunsa,vaikka kuinka oviksen aikoihin aina jyystettiin.

Mulla mennyt molemmista 5-6 kk että on tärpännyt.
Hormoneja en ala käyttämään, isoin riski on synnytyksen jälkeen harrastella ilman kumia kun kierto ei ole tasainen ja jos vielä imettää - ovis voi olla milloin vain!
Siksi pakko se on kumia käyttää seuraavat 4 kk.. Esikoisesta meni 6 kk kunnes tuli kunnon kierto (joka oli kyllä epätavallisen pitkä vielä 3 kk tosta) ja oikeat menkat, muuten vaan tiputteli vähän kerran kuussa sen 3 kk synnytyksestä.. :/
"Menkat" tuli kuukausi jälkivuodon loppumisen jälkeen..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin