Jewell
Puuhakas puhuja
Miulla on vähän sekavat ajatukset toisesta lapsesta. Toisaalta ajattelen että tulee jos on tullakseen ja toisaalta mietin että ehkä jäämme tähän yhteen yhteiseen. Mieshän on sitä mieltä että kyllä hänelle nämä kaksi riittäisi. Muuta ehkäisyä ei oo käytössä kuin keskeytetty yhdyntä et toisaalta jos se toinen olisi ehdoton ei niin varmaan tyyliin "vaatisi" pillereitä tms :D
Nyt oon monena yönä nähny unta siitä että oon joko raskaana tai synnyttämässä ja se vaan lisää vauvakuumetta :D Jotenki aattelen sitäki et jos toinen tulisi niin miten synnytys voisi mennä paremmin. Menihän tämänkin synnytys hyvin ja nopeasti mutta minua vain hävettää se oma kiljuminen Et nyt kun tietää mitä siinä tapahtuu niin ei kivut tms tulisi säikähdyksenä.
Ehkä myö ei toista varsinaisesti yritetä mutta tulee jos niin on tarkoitettu :)
Nyt oon monena yönä nähny unta siitä että oon joko raskaana tai synnyttämässä ja se vaan lisää vauvakuumetta :D Jotenki aattelen sitäki et jos toinen tulisi niin miten synnytys voisi mennä paremmin. Menihän tämänkin synnytys hyvin ja nopeasti mutta minua vain hävettää se oma kiljuminen Et nyt kun tietää mitä siinä tapahtuu niin ei kivut tms tulisi säikähdyksenä.
Ehkä myö ei toista varsinaisesti yritetä mutta tulee jos niin on tarkoitettu :)