Sisaruksia marraskuisille?

Täytyykö olla se 30 viestiä uudelleen kasassa, et pääsisi liittymään takaisin salaisiin?
 
Onko marraskuisten salaisella puolella keskustelua myös edelleen?

Ja asiasta toiseen... Minkä ikäisinä olette laittaneet sisarukset samaan huoneeseen nukkumaan? Meillä oli tarkoitus jossain vaiheessa laittaa tytöt samaan huoneeseen nukkumaan, mutta nyt tämä kuopus nukkuu niin huonosti öitä, että olen alkanut miettimään, että tuleeko se häiritsemään esikoisen unia ja pitäisikö laittaa ensin omaan huoneeseen. Ei vielä siis tarkoitus siirtää ja tällä hetkellä vauva nukkuu tiiviisti tissillä, mutta meidän pitää remontoida kolmas makuuhuone, jos ei tyttöjä laita samaan huoneeseen ja siihen menee aikaa. Haaveilen siitä, että saisi vauvan omaan sänkyyn edes, mutta esikoisen aikaan heräsin jokaiseen hänen ääneen ja laitettiin muistaakseni hänet puolivuotiaana omaan huoneeseen, jolloin kaikki nukkui paremmin.
 
Meillä esikoinen siirtyi 8kk omaan huoneeseen, kun lopetin yöimetykset. Näin rauhottui molempien yöt. Nyt olen suunnitellut, että siirrän vauvan esikoisen huoneeseen joskus 6kk iässä. Nyt jo siirsin vauvan sängyn pois meidän sängyn vierestä, josko se rauhottais öitä, saa nähdä. Toki, normaaleina öinä vauva herää vain 2 kertaa, "hankalina" öinä monta kertaa useammin.
Meillä ei ole kuin kaksi makuuhuonetta ja toinen niistä on meidän, joten lapset tulee olemaan samassa huoneessa. Esikoinen odottaa kovasti, että vauva jo siirtyisi hänen huoneeseen. :)
 
Kakkonen siirtyi siskonsa kanssa samaan huoneeseen 4kk:n iässä. Varmaan riippuu lapsesta, miten hyvin nukkuu ja onko herkkäuninen.
 
Täytyykö olla se 30 viestiä uudelleen kasassa, et pääsisi liittymään takaisin salaisiin?

Jos on kerran poistettu salaisesta ryhmästä takaisin pääsee kun kirjoittaa kymmenen viestiä. Näistä kymmenestä viisi tänne omaan ryhmään ja viisi voi olla minne hyvänsä. :)
 
Ja yleisesti, kun silmäilyn perusteella asia näyttää mietityttävän: Aikarajaa ei ryhmään pääsyyn ole. Jos on listautunut marraskuisten 2016 ryhmässä ja selvästi kirjoitellut ennen kuin tuo marraskuu 2016 meni ohi voi päästä yhä salaiseen ryhmään. :) Pyyntö ryhmään tulee laittaa minulle yksityisviestillä.
 
Syntyneiden listalla olen,mutten odottavien,et onkohan väliä missä listassa on?
 
Mä taas olen vaan odottajien listassa, en syntyneiden näemmä ollenkaan... Ilmoitinkohan syntymisen vain salaisissa? vai en missään?:facepalm:o_O
 
Takaisin
Top