Eli teillä on nykyisen kanssa 11/16 syntynyt tyttö vai poika? :) Ja nyt tulee sulle neljäs? :)
Juu, tyttö on. Ja tosiaan minulle neljäs tulossa, miehelle toinen. Minkälaisessa tilanteessa itse olet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eli teillä on nykyisen kanssa 11/16 syntynyt tyttö vai poika? :) Ja nyt tulee sulle neljäs? :)
Juu, tyttö on. Ja tosiaan minulle neljäs tulossa, miehelle toinen. Minkälaisessa tilanteessa itse olet?
Mua ärsyttää kaikki "kai te vielä tytön teette" kommentit. No ei oo mitään väliä kumpia tulee, rakkaita molemmat
Niin, kun niitä tyttöjä tai poikia voi tilailla ihan mielensä mukaan.
Mulla on pojat 8/11 ja 3/13 edellisestä liitosta ja nyt poika 11/16 uuden miehen kanssa. :) Mulla on järkyttävä vauvakuume ollut kuukauden ajan mutta mies ei oo suostunut vielä uuteen vauvaan. Se on ollut alunperin mieltä että yks hälle riittää omia. Mutta on sanonut ettei haluaisi missään nimessä keskeytystä jos tulisin raskaaksi. Oon sitä yrittänyt nyt lämmitellä et alettaisiin tekee neljäs tähän perään niin olis kuopukselle leikkikaveri pienellä ikäerolla mutta ei hän ymmärrä. Ajattelee tätä nyt lompakollaan.. :/ meille mahtuis kotiin vielä ja tarkoitus on kuitenkin rakentaa jonku 5v päästä viimeistään... Täytyy vaan koittaa sen päätä kääntää. Mä niin haluaisin 4 lasta