Hmmm.. nyt vähän kummastuttaa ja mietin, et mihinhän ketjuun tätä ees kirjottelee, mut laitanpa tänne. On sit vähän ällö.
Syön siis minipillereitä. Oon syöny niitä imetys-/maitoaivojeni takia vähän niin ja näin, montakin on myöhästynyt ottaa ja yksi unohtunut kokonaan tässä ehkä 2kk sisään.
Menkat on yleensä 3kk välein 2vk, niin kun ennen esikoistakin ja menkat oli vasta pari viikkoa sitten. (Tosin tosi oudon vähäiset, melkeinpä vaan pikkuhousunsuojilla selvisi)
Eilen kuitenkin miehen kanssa kun oli kahdenkeskistä kivaa, sanoin sit jälkeen päin et tuntuu ihan kun synnyttäisin, kun niin jäi jomottamaan ihan niinku luustoa, vähän ku liitoskipuja tai venymiskipuja.. ja koko tän päivän ihan samanlainen fiilis, SUKKAPUIKKOKIPU ja alavatsan jomotusta.
Äsken sit tunsin kun jotain vaan valahti, no mitähän. Ihan kirkasta verta. Miulla ei menkat ala KOSKAAN näin..
ne enteilee aina monta päivää ja seksi yleensä sattuu vikoina päivinä ennen menkkoja.
Eli joko tässä on vaihtoehto A) "kierto" sekasin ku seinäkello tai B) Olen raskaana/ollut raskaana ihan alussa ja keskenmeno.. Voiko olla? Toukokuussa oon viimeks testaillu ja sillon ollu täysin negatiiviset.
Ääh, huomenna apteekkireissu muutenkin, ni on se testi ostettava. Pakko, että saa soitettua sit neuvolaan jos se näyttää positiivista..
En sanonu miehelle vielä mitään, ku jos kierto vaan sekasin ni ei se sitä kiinnosta
Muok. Lueskelin pillereiden käyttöohjelappusta taas ja nää on Desogestrelit, eli estää munasolun kypsymisen sekä siittiöiden kohtuunpääsyn. "Saa" unohtaa 12h viiveellä ja teho pysyy, mut yks on miulla jääny niin, et oli melkein 24h.. eli yks päivä skippaantu välistä kokonaan.
Veikkaan et kierto vaan ihan täysin päin mäntyä, mut huomenna se selvinnee