Seksihalut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Oodri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotenkin varmaan mun ahdistusta lisää se, kun esikkoa odottaessa tuli ero sen sillosen miehen(kutaleen) kanssa. Olin ensin onneni kukkuloilla, kun huomasin olevani raskaana, sitten meni vain muutama viikko, kun mies jäi kiinni pettämisestä ja sitten alkoi todellinen masennus ja ahdistus, kun tajusin viimein erota siitä niljakkeesta. Ehkä sitä alitajunnassa käy taas läpi, vaikka siitä on jo vuosia aikaa eikä mun aviomieheni muistuta millään tavalla esikon alulle panijaa. En tiedä... ehkä olisi pitänyt käydä terapiassa vielä pitempään, että olisi päässyt kaikista luurangoista eroon. Rakkaaseen aviomieheeni voin luottaa täysin, täytyy välillä vaan muistuttaa siitä itseään, kun se luottamus on joskus ennen ollut niin pahasti tuhottuna.

No se on varmaan juurikin niin että menneisyyden haamut nyt liikaa sua Sapiisakki vainoaa! Kuuntele mitä oma järki ja mieli sulle sanoo et nyt on kunnollinen kumppani joka pysyy sun vierelläsi hyvänä ja pahana päivänä!
Tiedän myös itse eron huonosta miehestä läpikäyneenä että sitä helposti pelkää että sama paska toistuu nykyisen kanssa ja kuvittelee löytävänsä samoja piirteitä uudesta miehestä. Nyt itseluottamusta peliin ja usko siihen että sä olet ainoa ja paras nainen miehellesi :) voimia !

Ajattelinpa laittaa pöhinää pönttöön uudestaan tähän ketjuun kun hiljaiseksi mennyt...
Elikkäs mitenkäs vielä näin lähellä h-hetkeä on seksi sujunut?
Itsellä ainakin nyt on noi kuivuus ongelmat mennyt ohi mitä oli joskus keskiraskauden aikaan. Ollaan siis edelleenkin seksiä noin kerran viikossa harrastettu vaikka onhan se sellasta virtahepomaista lyllerrystä mun osalta :D muutenkin nyt läheisyys on mun mielestä lisääntynyt aikaisempaan nähden ku ukkeli on päässyt omista peloistaan ja epävarmuudestaan yli! :) Onhan noi määrät pieniä siihen verrattuna mitä oli ennen raskautta mutta oon itse tyytyväinen siihen että on saatu läheisyys pidettyä hyvänä :)

Mun aina välillä tekee mieli, ja kyllä me välillä seksiä harrastetaankin, mutta mä tulen siitä niin kipeäksi, että aika harvakseltaan sitten kuitenkin.... En tiedä mistä se kipu tulee, johtuuko paikkojen turpoamisesta vai mistä mutta tosiaan, alakertaa pakottaa sen puoli vuorokautta yhdynnän jälkeen. Itse rakastelu ei tunnu pahalta, mutta jälkikäteen sitten on kurja olla.

No kertokaa nyt ku jossain suositeltiin kumin käyttöä näin loppuraskaudessa, että onko todella näin? :p

Harrastellaan noin 1-2 kertaa viikossa. En tule kovin kipeäksi, mutta huomaa kyllä, että paikat on muuttuneet, kun tuntuu jotenkin ihan eriltä :D pystyn kyllä vielä nauttimaan :) viime raskaudessa seksi valitettavasti loppui jo n. rv30. Ei vaan tehnyt yhtään mieli...

Seksiä suunnilleen kerran viikossa. Itellä on ilmeiesti hormonien takia vähentynyt tuntoaisti/herkkyys alapäästä, joten orgasmi on aika kaukainen haave. Se kyllä itsellä vähentää kiinnostusta. Näin ollu jo kesästä asti. Välilihan hierontaöljyn käyttäminen parin päivän välein ei ole seksiä, mutta kummasti tuo läheisyyttä ja yhteistä lämpöä. Toki päivittäistä kainaloaikaa, haleja ja suukkoja muutenkin.

Pallomaha ei ole häirinnyt seksikästä oloa tms. mutta tuohan se asentoihin haastetta. Takaapäin ollut onneks aina suosikki!

Muokattu viimeksi:
Meillä ollut aika hiljaista, mun kun ei tee juurikaan mieli, edellinen kerta tais olla pari viikkoa sitten. Tänään just ajattelin et pitää alkaa tiivistää kertoja ja ilman kumia koska sperman sisältämät aineet kypsyttää kohdunkaulaa ja näin saatais synnytykseen vauhtia, toimi viime kerralla :wink

Mulla on ollut koko raskauden ajan halut ihan samanlaiset kuin ei raskaanakin, tosin tuo elefanttiolo on kyllä ehkä jo vähän hillinnyt sitä, mutta kyllä meillä 1-2 viikossa edelleen seksiä harrastetaan ja odottelenkin kauhulla synnytyksen jälkeistä aikaa kun pitäis pitää taukoa jälkitarkastukseen saakka :)

Suotta sitä taukoa jälkitarkastukseen saakka pitämään, jos itsestään tuntuu että kykenee petipuuhiin niin anti mennä! Aika moni on kerinnyt jo ennen jälkitarkastusta...

Oi että ois ihana ku tuliski kunnon kiima!;) Mulla imetys vaikuttaa samalla lailla ku raskaus, et ei paljo kiinnosta, limakalvot kuivana ja tosi vaikee keskittyä... Sitte vasta normaalisti halutti ja nautti seksistäki ku imetys väheni pariin kertaan päivässä... Noo.. Sitte tulinki kerrasta uuestaan raskaaksi :D

Nyt on pakko jakaa teijän kaa vaikka ehkä hieman noloksi asian koenki mut toisaalta melko huvittavakin on... Eli isäntä aina valittaa että hän joutuu aina tekemään aloitteen. No päätin sitten eilen yllättää herran ja no tulin itse yllätetyksi kun hoksasin että herra nukkuu, vehkeet ei :oops: toki täytyy puolustautua sillä että kello oli jo yli 2 yöllä ja miehen piti aamuks töihin. Nii ja makkarissa oli niin pimeetä ettei eteensä nähny... No seuraava yritys sitten joskus ensvuonna :rolleyes: huomenna ku olis tarkotus synnyttää :grin

Meillä on monesti tapana, ennen raskautta, harrastaa yöllä seksiä. Tuolloin yleensä niin, että mä olen puoliksi unessa, ja monesti herään aamulla tietämättömänä että ollaan edes rakasteltu..kun unissani luullut vain että ollaan. haha Se on kyllä nautinnollista puoli unessakin..ja saa nukahtaa heti päälle vain.

Mulla vieläki tahtoo olla paikat kuivana, ja muutaman tunnin jälkeen juilii jonkin aikaa. Ei siis oo mitään ultimaattisen upeaa enää. 1-2 kertaa viikossa kummiskin mutta monesti tarjoan käsitöitä. Alotteita tehdään aikalailla saman verran. Inhottavaa kun seksistä on nauttinut niin nytkin haluaa aina kokeilla mutta vähän kökkö olo aina jälkeenpäin. Läheisyyttä meiltä ei puutu; johtunee siitä että jo suhteen alussa koulutin miehen siihen että kun nukkumaan mennään ni tää on kainalossa. Ja joskus kun oli vaikeammat ajat ni olin entistä tarkempi tuosta kainalossa nukkumisesta.

Mun miehen seksihalut loppuivat jo raskaustestin tekemisen aikoihin. Eli koko tää 9kk on ollut tosi harvakseltaan, ehkä n.2-5 viikon välein seksiä. Mulla on halut vähentyneet vasta rv30 jälkeen, kun maha alkoi todella kasvaa. Silti kun seksiä on, se on ihanaa ja hyvää, eikä mulla tule mitään kipuja sen jälkeen. Tosin mies sanoi olevansa tavallista varovaisempi. Paras asento ison mahan kanssa ainakin meillä on takaa, puoliksi kyljellään. Orgasmiin paras apu omat sormet ;)

Meillä on ollut koko raskauden aikana seksiä vaan muutaman kerran. Ensin mua ei haluttanut yhtään ja nyt loppupuolella mies on ollut niin stressaantunut ja väsynyt, ettei häntä haluta. Olen yrittänyt selittää, ettei ole tarvis stressata kovasti - ei vauvaa haittaa vaikkei kaikki tarvikkeet ole omilla paikoillaan ja kyllä me varmasti opitaan pikkuista hoitamaan. Mutta eipä siihen järkeily auta, jos noi asiat vaan huolettaa :sad001 Onneksi läheisyyttä on kuitenkin paljon. Harmi vaan, että mun kuorsaus ajaa miehen joinakin öinä sohvallle nukkumaan.

Takaisin