Seksihalut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Oodri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen luullut että on ihan normaalia, että orgasminjälkeen supistaa. Eikös se kohtulihas supistele tällöin, vaikkei raskaana olisikaan?
Eriasia sitten jos on kohdunkaulassa muutoksia.
Tosin mulla on niin herkkä kohtu, että jo kevyt painaminen vatsaan aiheuttaa supistuksen. Terkat aina tuskailee sf-mitan kanssa, kun eivät saa kivikovasta vatsasta sitä mitattua :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mulla ainaki supistaa joka orgasmin yhetydessä...ja voi tulla vielä muutama suppari sen jälkeenki...normia kuulema..

Mulla on kyllä pysyneet halut koko raskauden aikana, ellei jopa lisääntyneet, enkä ole huomannut että miehellä ois ainakaan vähentyneet. Mulla haluja on aina ollut enempi, joten mä olen se "vonkaava" osapuoli :)

Mullakin masu yleensä kovana seksin jälkeen. Eipä ole huolettanut.
Orgasmia on vaikeampi saada, mikä ihmetyttää. Mua kun ei masu tai mies ole ahdistanu. Olisko sitten hormonalisia syitä...

Meillä minä haluaisin välillä jatkuvasti, mutta mies ei juuri koskaan. Oon yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta eipä siitä koskaan mitään keskustelua synny. Tuntuu, että nykyisin masun kanssa ällötän miestä. Sitten, kun mies haluaa niin en halua seksiä, koska tuntuu, että mies suostuu vaan, koska on "pakko" aina välillä :sad001

Oho Emciliini. Oon kade. Me siis ennen raskautta harrastettiin 2-10krt/ viikossa, meni aallottain mutta sitten kun tulin raskaaksi niin mies jotenkin etääntyi musta. Hänelle ei ole luontevaa harrastaa kun vauva vatsassa :-( mutta on tässä raskauden aikana 2-4 krt jo harrastettu jippiii hahaha

Meillä on seksiä 1-2 krt viikossa. Olin raskaana tai en. Ehkä vähän harvinaisempaa tuo kahdesti, mutta taatusti viikottain :)
Olen erittäin tyytyväinen! Onhan tässä yhteisiä vuosiakin jo se 15 kohta <3

SenjoraG teillä varmaan palautuu normaaliksi synnytyksen jälkeen viimeistään, meilläkin oli vähemmällä ensimmäisessä raskaudessa.. Mulle itselleni läheisyys on kuitenkin tärkeämpää kuin itse seksi, tyytyväinen kuitenkin että homma toimii molempien mielen mukaan :) saa nähdä miten käy kun vauva syntyy :)

Emciliini - Joo varmaankin. Ja mullekin ihan sama toi, että läheisyys tärkeämpää kuin itse seksi, valitettavasti en paljon läheisyyttäkään ole saanut mieheltä nyt...hän jotenkin aristaa koko minun pallomahasuutta!! haha Vaikka ihan toivottu lapsi onkin. Ei sen puutteen, etten yhtään saisi läheisyyttä..mutta yleisesti se on kun minä sitä initän tai toivoin.

Mie vaan en pysty harrastamaan seksiä raskaana ollessa. Supistukset orgasmin jälkeen tuntuu tosi pahalle, joten miehen kanssa sovittiin, että jatketaan sitten synnytyksen jälkeen. :(

Meillä on nyt pisin tauko seksistä ikinä, 4vkoa. Mä alan tekemään jo eroa, kun tuntuu, etten saa minkäänlaista huomiota muutenkaan. Jotenkin se vauva mahassa vaan vie mieheltä halut. Itseäni kyllä haluttaa jatkuvasti... Tosi ahistavaa ja piinaavaa olla raskaana ja puutteessa :( Toivottavasti ne halut palaa sitten joskus, ettei joudu elämään seksittömässä suhteessa tai vaihtoehtoisesti eroomaan...

Ompa kurja tilanne :sad001 no ei se meilläkään kovin hyvä ole, kohta 2 viikkoa edellisestä kerrasta. .ja se johtuu siitä että mun ei tee mieli! Olen aina ollut hyvinkin aktiivinen mut nyt tässä raskaudessa halut on tipotiessään, voiko johtua siitä että odotan nyt tyttöä? Poika raskauksissa on halut vaan lisääntynyt . Nyt haluan vaan olla rauhassa ja nukkua. Toki yritän miestäni mielyttää ja pyrin siihen et edes kerta viikossa
...mut joskus väsymys ja kivut on esteenä. Onneksi mieheni on ymmärtäväistä sorttia ja osataan myös puhua nää asiat halki. Ehkäpä ne halut mullakin palaisi ennalleen sitten synnytyksen jälkeen:oops:

Väsyttää joka ilta, joten eipä ole paljon peitto heilunu viimeisenä kuukautena. Meille on siis kerta viikkoon vähän...
Hyvä ja energinen fiilis on sen verta harvinaista, että väkisinkin se heijastuu läheisyyteen.

Yritän itse miettiä että parempi edes kerta viikossa kun ei ollenkaan ja oikeestaan laatu korvaa määrän :p eilen tuli huomattua että alkaa masu jo haitata asennon löytymistä,mutta onneksi päästiin loppuun asti ja kuiva kausi loppui siihen :grin

Kyllä ahdistaa, kun multa on seksihalut lähes kokonaan kaikonneet ja ukko jaksaa valittaa... Viime yönä piti hiljaa pillittää, kun se on pitkään ollu allapäin ja tankkasin, et mikä sitä vaivaa. No se sit rehellisesti (niinku aina) vastas, et tää nyt on tällanen sisko-veli suhde nykyään. Eikä ollu kuulemma aikasemminkaan hurraamista, ku piti "väkisin" panna, että tulin raskaaks. Ihan kiva! Siis eihän se mustakaan herkkua ollut, kun piti tarkkailla sitä ovulaatiota ja piikittää hormoneja, mutta molemmat me tätä lasta haluttiin ja halutaan edelleen. No viikko sitten se tuli viereen ja sano, et meillä on aika hyvin asiat eiks olekkin. Täytyy muistella sitä, ettei tuntus niin paskalta taas...

Tässä teille vertailukohdetta, ei sitten oma tilanne ehkä ahdista NIIIN paljoa...?
Meille lääkäri jo kielsi touhuilut eli 2kk ennen synnytystä + pari kuukautta synnytyksen jälkeen niin meidän suhteelle/ miehelle tulee 4kkn tauko touhuilusta!!! Eikä tämä nyt niin ahdista, tehdään muuta vaikka "se ei mene sinne" ja nautitaan hellyydestä. Suukkoja, rapsutusta ym yritetään usein. Ei meidän parisuhde tähän kaadu, päinvastoin, tässähän ollaan saamassa toinen yhteinen lapsi. Jos suhteuttaa että yhdessä ollaan 30-40 vuotta niin yks 4kk ei ole mitään ! Kunhan näkee sen vaivan että palauttaa touhuilut ja panostaa parisuhteeseen kun siihen tulee parempi elämäntilanne.

Just näin. Ja kun molemmilla on hyvä, niin suhde toimii. Yleensä eripuraa aiheuttaa eriävät mielipiteet ja halut ja se kun ei niistä saa puhuttua.

Niinpä! Siis mullekin riittäisi mainiosti se päivittäinen halailu tms, mutta ei se vaan ole niin helppoa, kun tuo mies ei näköjään olekaan sellainen halailija... ainakaan enää. Se tuntuu haluavan vaan sitä ihteään ja vaikka muhun sattuukin niin on välillä "pakko" antaa, ettei mökötä ja ätise koko ajan. No eiköhän tämä tästä taas, kunhan lapsi on syntynyt ja jälkivuoto loppunut. Voihan olla, ettei pariin kuukauteen synnytyksen jälkeenkään maistu, mutta sillon voi olla muutenkin liian väsynyt yms. Jospa se tajuais, kun olis siellä lapsentulopuolella synnytyssalissa, että ei ne paikat ihan heti palaudu entiselleen...

Äh, noita miehiä! Ihan meinaa ärsyttää sun puolesta:mad: olis niin oikein että miehilläkin olis jotain näistä raskausvaivoista,kuinkahan paljon sit tekis mieli ?! Ihan ku koko elämä pyöris sexin ympärillä,tätä raskautta kestää enää vaan vähän aikaa ja sit on taas koko loppuelämä aikaa peuhata! On se kumma jos se on liikaa vaatia hieman ymmärrystä.
Mun mies ei onneksi marise mitään ja ymmärtää kun sanon et muhun sattuu. Tiedän kyl et se on pettynyt kun aika harvoin meilläkin mitään tapahtuu kun olen niin väsy ja kipuinen. Olen minäkin "antanut" vaikka en itse haluaisikaan koska en halua et mun mies on sit niitä ketkä juoksee vieraissa vaikka vaimo kotona paksuna..tosin en usko et tekisi niin,mutta en ainakaan halua antaa siihen aihetta.

Takaisin