Seksihalut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Oodri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tänään kaks viikkoa synnytyksestä ja jälkivuoto on loppunu. Oikeastaan tänään ei oo tullu enää mitään. Alapää on aika hellä vielä niin ei passaa alkaa vielä hommiin. Vaikka haluttais kyllä :P

Citrus, johtuiskohan vähäinen vuoto kaavinnasta? Oletan että siinäkin eroja, mutta voisi olla yksi tekijä, ja vuoto siksi vähäistä.

Tänään kolme viikkoa synnytyksestä, jälkivuoto loppunut mutta alapää on vielä niin kipeä että istuakin pitää varovasti! Joten ei paljon paneminen käy edes mielessä
Siihen päälle vielä kunnon pukamat jotka vuotaa verta, niin eipä paljon miestäkään varmasti haluta!

Jos pukamat ei lakkaa itsestaan vuotamasta niin kannattaa kayda hirttamassa ne. Been there, done that. Ei ole kovin mukava kokemus ja kipeeta on paskominen sen jalkeen, mutta silla siita ainakin paasee. Eika se kokemus synnytykseen verrattuna ole yhtaan mitaan... Mulla vuoto valilla loppui ja sitten taas alkoi vaikka ruokavalio olis ollu pelkkaa vetta ja leipaa ehka noin vuoden ajan ennenku menin laakariin.

Jep, voide on käytössä ja se helpottaa pikkasen. Aina kun saa suolen tyhjäks niin on vähän helpompi olla... Suihkuttelen myös ahkeraan. Jospa ne kohta helpottas taas hetkeks.

Mä aloin eilen itkemään kun mies tuli illalla halaamaan, siis hyvän olon tunteesta ja onnesta! :p
Mut seksiä ei kyl tee mieli, vaikka alakerta ei mulla kärsinyt niin tää väsy vie nyt kaiken voiman ja vauva kun syö ja parkuu vaan..no vasta 3 pvää synnytyķsestä, ei tarvi viel tehdäkkään mieli:oops:

Mulle tehtiin kaavinta esikoisen synnytyksen jälkeen, ja jälkivuoto kesti 6 viikkoa,että ei se vuotamattomuus ihan silläkään selity. Toki ollaan erilaisia ja vaihtelua varmaan tässäkin suhteessa...

Kk synnytyksestä ja ei edelleenkään tee mieli. Seksi samassa sängyssä vauvan kanssa vaikuttaa kyllä fiilikseen. Pieni kainalossa tissi suussa ja samalla pitäisi virittäytyä tunnelmaan. Ei kiitos
Vauva-aika on superlyhyt. Miehen kanssa on ehditty ja ehditään kyllä peittoja heiluttelemaan vielä aivan nokosti, joten en ota asiasta stressiä

Kun nyt viimeinkin niitä haluja taas olisi, niin sitten kirvelee se touhu niin pirusti! Lääkäri määräs mulle Ovestin-emätinpuikkoja siihen vaivaan, mutta taitaa olla enemmän haittaa ku hyötyä... Ärrrsyttää!!! Eihän ne kerkee kyllä vaikuttaakaan, kun yöksi pitäs laittaa ja ku nouset imettään niin pitkin reisiähän se sotku on. Onko kellään parempia kikkoja? Liukastevoiteet ei tähän kirvelyyn auta, joka siis johtuu emättimen kuivista limakalvoista.

Mikäs se on mitä mainostettiinki jossakin vaiheessa.. olisko ollu joku vagisan? Toimivuudesta en tiedä mutta siinä ainakin sanottiin että hoitaa niitä kuivuneita limakalvoja. Jos se vaikka toimisi. :)

Tuota vagisania ei muistaakseni suositella käytettävän imetyksen aikana.. Oisko joku luontaistuote? Mulla on kyllä samaa vaivaa ja tulee olemaan varmaan niin kauan ku imetän. Me käytetään kondomia sen vuoksi.. Resepti ois kierukkaanki, mut sen varmaan laitan vasta myöhemmin ku tuo kondomi kuitenki helpottaa tätä kuivuus-vaivaa...

Ihanaa! Seksielämä kukoistaa jälleen :happy: mulla on halut palannut ennalleen! varmasti suurin syy siihen on se että itseluottamusta on taas kiinteytymisen myötä ja kroppa tuntuu omalta. Ja voi pojat,ei voi ainakaan kuivaksi syyttää :grin tätä se kevät teettää,pistää hormoonit hyrräämään..täytyy muistaa olla tarkkana ettei raskaudu uudestaan !:nailbiting::joyful:

Takaisin