Seksihalut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Oodri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on halut itselläkin heitelleet suuntaan ja toiseen. Raskaustestin tekoaikoihin halut oli pinnassa jatkuvasti, mut pahoinvoinnin pahennuttua joskus 8-10 -viikoilla mielessä oli kyllä kaikkea ihan muuta kuin seksiä. Nyt ne alkaa taas heräilemään, ja neuvolassa kun keskusteltiin niin erittäin tavanomaista että ne vaihtelee tälleen.

Mulla ei ole juuri halut palanneet, mutta kyllä seksi onnistuu kuitenkin. Siis kun en halua isäntää väkisin piinata. Mutta, nyt tuntuu että seksi sattuu. Tai sattui se silloin plussauksen aikoihinkin, ja tosiaan edelleen. Se on ikävää, ja jos ei lopu, niin tulee kyllä vähentämään meidän peittojen heiluttelua, sen verta kurjaa se on...

Musta taas on tullut kunnon teinipoika raskauden myötä. Seksi mielessä jatkuvasti, jopa unissa. No, ei ainakaan avomies valita.

Mulla olis kyllä haluja mut oon ne oman käden kautta vähän tyydytellyt kun yhdyntä sattuu ja jotenkin miehen lähellä olo välillä ärsyttää. Eikä mies edes ole mitään aloitetta tehnyt koko raskauden aikana oikein. Pari kertaa ollaan harrastettu seksiä. Viikkoja nyt 14+2...

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

Mulla halut vaan lisääntyy viikkojen lisääntyessä ja miehellä vähenee..hyvä yhdistelmä :grin

Satru, meillä tuntuu olevan sama juttu :grin Tosin mies väittää sen johtuvan työstressistä, mutta eipä se ennenkään ole vaikuttanut..

Meillä se on oikeestaan aina ollut näin, nyt vielä korostetummin kun himot jyllää harvase päivä (lue: harvase tunti) :)

Meilläkin mies kiukuttelee, että meiän seksielämä on täysin kuollut. Seksiä ehkä kerran viikossa
ja huom. nähdään ainoastaan viikonloppuisin. Minua ei taas juurikaan kiinnosta
kun seksiin ei oo lähiaikoina kuulunut hellyyttä ja pussailua.. eli pelkkää miehen tyydyttämistä.
Ite kaipaisin niin kovasti sylissä oloa, silittelyjä ja pussailuja, mutta mies vain loukkaantuu jos
ehdotan tollasta.
Ihan täysin rasittavaa kuunnella syyllistämistä siitä kuinka seksielämä on kuollut (eikä ees ole, ehkä
vain laantunut), kun kuitenkin molempien suurin toivomus kasvaa masussa ja se on nyt ykkösjuttu.

Äh. Miehet.

Mulla olis haluja, mutta en uskalla harrastaa mitään kun seksin jälkeen on pari kertaa nyt tullut vuotoja :/

Nitamoi: Mulla oli samaa ekoilla viikoilla. Hirveetä hommaa kun nautinnon sijaan pelottaa! Pari vuodotonta kertaa korjasi asian. Sitä ennen ei kätilön ja tieto-opusten vakuuttelut turvallisuudesta vakuuttaneet pätkääkään. Suosittelen rauhallista testailua, jotta pelko lievenee ja romanttinen yhteys säilyy.
Nyt kun vuodoista useampi viikko, on kaikki taas ihanaa ja hauskaa!
Mulla raskaus ei varsinaisesti haluihin ole vaikuttanut. Eikä onneksi miehelläkään!

KaisaMaisa, meillä mies valittaa ihan samaa, mutta ei kuitenkaan ymmärrä, että ensin pitäis olla hellyyttä, että mä innostuisin (vaikka olen sen suoraan sanonut). Todella rasittavaa, kun musta se valittaminen kuulostaa mun syyllistämiseltä... Kyllä meillä kuitenkin on 1-2 kertaa viikossa seksiä, mutta mies haluais useammin. No silloin kun sitä on, niin täytyy sanoa, että se tuntuu jotenkin vielä paremmalta kuin ennen raskautta! Jos mies osoittaisi enemmän huomiota mulle, niin kävisin varmaan ihan kuumana joka ilta! :happy112

Onko muilla käynyt niin, että rakastelun jälkeen tulee vähän veristä vuotoa? Mut se säikäytti aika pahasti vaikka oonkin lukenut, että limakalvot voi olla ohuemmat ja vuoto johtuu vaan siitä. Vuoto ilmeni vasta seuraavana aamuna ja se oli sellasta vaalean ruskeaa ja todella vähäistä, mutta yhden keskenmenon kokeneena se riittää mulle paniikin aiheuttajaksi! Tais ukkokin siitä vähän säikähtää, kun ei oo vongannut sen jälkeen... Mun seksihalut on aika olemattomat, vaikka unissa meneekin välillä aika lujaa :p

mun halut palasivat pahoin voinnin mentyä,oisin halunnu joka päivä,joka tunti...ja sitte taas lopahti,einkiinnosta tippaakaan...ehkä siinä myös vaikuttajana se etten o saanu hellyyttä ja huomioo,aika riitaisaa arkea ollaan nyt muutenki eletty...josko tää tästä..nii ja sit omasta mielestä näytän ihan kamalalta..

Mulla on alkanut yhdyntä tekemään kipeetä niin plussan jälkeen seksiä ollut ehkä 1-2krt. Ja nyt ollaan puolvälissä et jes, 5kk oltu ilman

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on lisääntyny halut ja täällä kyllä aktiivista on. Hormoonit hyrrää niin, että huhhuh. Odotan varmaan poikaa. :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Sapisaakki, mulla tuli rv 9 ja 11 verta seksin jälkeisenä päivänä. Juuri kuvailemaasi ruskeaa tuhrua. Ei paljoa tehnyt mieli sen jälkeen mutta nyt kun ollaan touhuttu niin ei ole mitään enää tullut :)

Mulla ehkä itse seksin halu on vähän poistunut..mutta kaipaan läheisyyttä ja paljon suudelmia ym. Ei kyllä valitettavasti juuri mieskään minua halunnut! :sad001 Kyllä mä mielelläni rakastelisin, mutta jos ei toista kiinnosta niin ei sitä itsekkään.

Alkuraskaudessa tuli veristä vuotoa monestikin yhdynnän jälkeen! Mitään hätää ei ollut, nyt on 17. rv ja vuodotkin loppunu. Säikähdin itsekin ja tietty se vähensi silloin halujakin. Lopetettiin vähäksi aikaa kunnon paukutus ja hellemmin mentiin monta kertaa, niin sain sillä stressin asiasta pois.
En antaisi pelon tms. lopettaa touhua kokonaan. Seksi ja läheisyys on kuitenkin niin älyttömän tärkeä osa avioliittoa, ettei sen saa antaa loppua. Loppuu pian koko suhde! Ongelmista pitää PUHUA ja edetä rauhallisesti.
Muuten seksihalut pysyny ennallaan. Hommailua noin 2-3 kertaa viikossa.
Läheisyydenkipeä olen ollu ennenkin ja nyt raskaana puhun aikaa paljon tunteistani, kun tuntuu että niitä on niin pirusti ja laidasta laitaan...

Ihana lukea näitä teidän juttuja kun hormoonit hyrrää ja himot on kovat. Itselläni tuo keskenmenon pelko on niin suuri että on haasteellista nauttia seksistä...mutta toivon että raskauden edetessä ne vahvistuisivat ja se tuntuisi taas samalta kuin ennen raskautta:)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Täällä ei mitään haluja ole. Pelkkä ajatus, pusuttelusta tai hanky pankystä alkaa kuvottamaan. Mies haluaisi, mutta mie en edes halua nähdä sen liikkuvia osia :D Mies alasti :taunt005 *yöks*

Takaisin