Seksihalut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Oodri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kans seksihalut lisääntyneet viime aikoina, vielä kun sais tuon ukon tajuamaan, minkälaisella käytöksellä flaksi käy ja minkälaisella ei todellakaan. Nyt tämän viikon aikana olen huomannut pieniä harjoitussuppareita seksin jälkeen. Toivottavasti pysyvätkin pieninä, vaikkei niistä mitään haittaa olekaan...

Mulla ei tahdo paikat kostua tarpeeksi ja orgasmit on kadonneet täysin, joten ei ole ollut seksiä kuin muutaman kerran koko aikana :( Pitää varmaan lähteä liukuvoideostoksille. Ärsyttää!

Mullakin limakalvot selvästi kuivemmat hommailtaessa, joten liukkaria rohkeesti kehiin vaan!
Omituista, kun kuitenkin muuten tuntuu että on valkovuotoa paljon enemmän...

Meillä ei nuo liukkarit auta. Jää vaan kirvelemään ja kaikkia erilaisia ollaan testattu...

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

Onko kookosöljyssä voimakas kookoksentuoksu? Mun mies ei voi sietää sitä. Sain karseat valitukset,kun ostin kerran kookossamppoota.

Se ceridal-öljy käy muuten myös liukkarina! Gynegologi joskus sitä suihkutti instrumentteihin ja sano et sitä voi käyttää liukkarinaki. T.kuiva;) mulla kuivattaa imettski ihan samalla lailla ku raskaushormonitki ja on kyllä vaikuttanu haluihin ku tuntuu et on sellasta säätämistä aina... mut toi cerial-öljy on siis hyvä ja voi käyttää sit vauvallekki. Pesin esom napatynkää sillä ku se pehmitti hyvin töhkät pois ihopoimuista ja osastolla hoitaja pyyhkäs myös pienet kakkajäämät sillee et eka suihkautti totaöljyä ja sitte pumpulilla pyyhkäs liat pois poimuista:) sitä saa siis apteekista. Yka kaveri suositteli sitä myös ehkäsemään raskausarpia.

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app

Kiitos vinkistä, Rouva Nappula! Mun gynellä taisi myös olla Ceridal-pullo käytössä. Käynkin sitä apteekista töiden jälkeen. Kookosöljyn taidan unohtaa, ettei tule sanomista ;)

Juu, tuo Ceridal-öljy on kovin monikäyttöinen, sitä voi käyttää myös suuhun jos limakalvot siellä kuivuu. Ihan off topic, mutta kuitenkin. =)

Ei toimi ceridal mulla. Siinä on joku ainesosa mikä allergisoi. Vois noita luonnon öljyjä kokeilla, kiitos vinkistä :)

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

Mula on kyllä helteet vieny haluja. Kauhee hiki ja nihkee olo koko ajan ni ei innosta vielä alkaa sänkypuuhiin!

Ohhoi, tuntuu että halut menee ihan ristiin.. Itellä kun tekee mieli ni mies on tosi nihkee ja kun miehellä tekee ni itteä ei niin huvita ja ku molemmilla haluja ni sit tuntuu et maha on tiellä, ei löydy hyvää asentoa tai sit se kuivuus onneksi kuitenkin vielä lähes päivittäin tapahtuu jotain

Emciliini- päivittäinkö harrastatte seksiä?

Meillä pitkästä aikaa pari yötä sitten harrastettiin. Ja se ekaa kertaa kun vatsa jo iso..mies sanoi että friikkasi vähän kun laittoin käden vatsan päälle ja sit tajusikin että se on vauva. hahah Itse en juuri sitä ajattele.

Melkeinpä joo,, ennen kyllä enemmänkin.. Eli siis ei valittamista, tuntuu vaan niin hassulta kun se on "hankalaa" ennen niin luontevaa :D

Meillä menee siinä mielessä "ristiin" että mies haluaa aina, mä herään öisin ja sillon tekisi mieli. Tai sitten heti aamulla mutta mies on sillon niin väsyny että harvoin sillon onnistuu. Iltaisin kun mies olisi tikissä niin mua väsyttää. :D Yritän silti skarpata ihan vaan ukkoa varten ettei sen tartte viikkotolkulla kulkea kovat piipussa. :D Nytten on mullaki muutama viimenen kerta tullut harjotussuppareita joten sovittiin että tästä eteenpäin mä pääsen helpolla ja mies hoitaa hommat. :D

Mulla meinaa mennä kans suppareiden puolelle, varsinkin jos satun saamaan orgasmin (mikä harvemmin onnistuu nykyään). Vähän ahistaa, kun se saattaa lisätä ennenaikaisen synnytyksen riskiä. Mies onkin alkanu vitsaileen (päivittäin), et mikä olis suihinottohalukkuus tänään... Asteikolla 1-10 sanoisin ehkä 2.

Takaisin