Nyt vkolopun aikana olisi tosi hyvä ajankohta lähteä synnyttämään, mies on nyt 3 päivän vapailla, arkisin muuten tekee 11h yöhommia eikä voi lähtee kesken kaiken töistä pois. Oonkin vähän jännänny sitä että kiva jos lähtö tulee yöllä ni miten mä pääsen sairaalaan, tai no taksilla sit varmaan mut en haluis yksin mennä =/ Huomenna tulee täys 40 viikkoa täyteen.. mihin tää aika on oikeen menny? Toisaalta hitaasti ku oon odottanu tän nyytin syntymistä jo sielä viikolta 30 asti.. Viimeviikolla oli illalla muutama isompi puukonisku alakertaan ja menkkasärkyjä muuten ollaan selvitty ilman suurempia kolotuksia.
Kerroinki täällä joskus että mun neuvolatäti ei ollu kertonu mulle synnytysvalmennus eikä perhevalmennus ajoista riittävän aikasin et oltais keretty sinne.. No sille oli varmaan jääny joku morkkis tosta asiasta anto ja tiedotti että ens viikon tiistaina (vko 40+2) alkais sitten synnytysvalmennus johon ollaan ehdottomasti tervetulleita jos keretään :D Kiva mennä sinne tälleen lasketun ajan yli, mut toiv. ei tarvis mennä ollenkaan vaan pääsis sitä ennen jo tositoimiin!
Kerroinki täällä joskus että mun neuvolatäti ei ollu kertonu mulle synnytysvalmennus eikä perhevalmennus ajoista riittävän aikasin et oltais keretty sinne.. No sille oli varmaan jääny joku morkkis tosta asiasta anto ja tiedotti että ens viikon tiistaina (vko 40+2) alkais sitten synnytysvalmennus johon ollaan ehdottomasti tervetulleita jos keretään :D Kiva mennä sinne tälleen lasketun ajan yli, mut toiv. ei tarvis mennä ollenkaan vaan pääsis sitä ennen jo tositoimiin!