Hih, on nuo muidenkin unet ihan hassuja :) Mä onneksi saan nukuttua tosi hyvin, vessaankin tulee herättyä vain kerran yössä, yleensä neljän aikaan. Viime yönä oli tosin jotain kipuja alapäässä, ja harkitsin jo lääkkeen ottamista, mutta jätin kuitenkin ottamatta, ja kipu meni sitten itsestään pois. Vaikea sanoa, mistä tuo kipuilu tulee, kun en varsinaisesti tunne supistuksia. Vauvakin riehui eilen mahassa oikein urakalla, vaikka tila on jo aika vähissä. Saisipa se pikkusankari kalvot puhkaistua tai jotain :) Tänään on nimittäin se kauan odotettu laskettu aika! Ite olen ollut tosin sitä mieltä alusta saakka, että vauva syntyy vasta la:n jälkeen. Ärsyttää vain se, että muut ihmiset alkaa kysellä ja ihmetellä, missä se vauva viipyy. Joku taisi sanoa tuota laskettua aikaa "eräpäiväksi". Että kaipa minä sitten pilalle menneen vauvan synnytän, kun menee tuon eräpäivän yli :D
Itellä ei ole kamalia tunnemyrskyjä ollu raskauden aikana, lähinnä olen herkistynyt tavallista useammin. Mulla on tosin ollu noita samoja tunteita vauvan tulosta, että oonko nyt valmis tähän, voiko tämän vielä perua jne. Joskus on käynyt mielessä, että entä jos lamaannun täysin, kun saan oman nyytin syliin, enkä tiedä, mitä tehdä. Mutta eiköhän kaikki äidit ja isät ole pähkäilleet samaa joskus. On se kuitenkin aina uusi tilanne elämässä, pistää takuulla jännittämään.
Eilen muuten tuli sellainen vainoharhainen olo, kun olin kävelyllä. Alkoi nimittäin sataa, ja vaikka minulla oli sateenvarjo, niin housut kastui ihan märiksi, kun tuuli niin kovaa. Mietin, että jos nyt menisi lapsivedet, niin enhän minä mitään huomaisi :D Kotiin saapuessa vain päällyshousut oli märät, ja alkkarit kuivat, joten no hätä. Nyt meen taas uhmaamaan myrskyä, kun tympii tää kotosalla istuminen. Telkkariakaan ei jaksaisi kaiken aikaa katsoa. Ja aiheesta toiseen, se Vauvasairaala-ohjelma on minusta ihan kamalaa katsottavaa :S Ainakin näin viimeisillään olevalle. Siinä alkaa pelätä omankin nyytin puolesta, kun katsoo niitä pieniä sinnittelijöitä.