Olen uskomaton vetämään puoleena mahatautea!!! Menin eilen töihin sillä tunteella, että nyt on vähän huono olo, mutta kyllä tää varmaan menee ohi. klo. 6.10. Siinä tunnin aikana huono olo jatkui enkä saanut aamuahviakaan alas enkä mukaani ottamia eväitä. Sitten johtaja tuli ja kyseli (klo. 8), että pärjäätkö (meillä kolmas työntekijä poissa)? No, minähän reippaana tyttönä, että kyllä. Siitä 5-10min sylkirauhaset alko toimia. Minähän oksennan kohta. Juosten johtajalle. Nyt ei tule mitään olo on niin huono. Johtaja otti homman haltuun ja mie puin salamana päälle, mutta kerkesin vaan ovesta ulos kun oksensin jo. Huh! Siitä suoraan kotiin ja suihkun kautta nukkumaan. Toisen kerran oksensin klo. 12 ja kolmannen kerran klo. 16.30. Ja nukuin koko eilisen päivän. Onneks johtaja antoi tämänkin päivän saikkua koska päänsärky on aika huimaava. Juuri äsken sain syötyä jopa kaksi leipää. Painosta 2kiloa lähti nestettä pois kun kävin aamulla vaa'alla. Mut eiköhän tänään onnistu palautuminen
Tämä tuskin on siis mitään raskauspahoinvointia, joten varoituksen sana, että joku virus liikenteessä. Minä vain nappasin sen tähän kärkeen kuten mulla on ilmeisesti tapana :/